Jump to content
IGNORERAD

Thai Airways

L64

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Under främre cockpitsfönstret är det skugga.

Tycker det mer ser ut som att lacken har släppt där..

Dela på andra sajter

• Svar 5,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

425

• pigge01

326

• L64

257

• Sam sip sam

206

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam

Det är ingen silvertejp, det är skugga. Solen står snett ovanför planet, se nere på buken.

Det är så här man gör hönor av en fjäder...lite källkritik skadar aldrig ;-)

Om du följer det svarta strecket kommer du till hönan som blev gjord av silvertejp

post-5585-0-43282900-1340449497_thumb.jp

Dela på andra sajter

Förstår inte vad ditt problem är, bilden har givetvis inte publicerats för att visa någon skugga, utan för att fotografen reagerade på det med silvertejp lagade planet!

Sen håller jag inte med dig, Thais långdistansplan de nu använder på ARN, är tämligen risiga, trasiga, lösa stolar, trasiga detaljer på toaletter etc etc är tämligen vanligt, men det lär ju bli bättre vad det lider under detta år förhoppningsvis..iaf vad man läser sig till på nätet.

Javisst är 747-an risig,fråga mig hur jag mår idag.Och jag lovar dig,det hjälper inte att linda silvertejp runt skallen idag.Men bara 747-an får i sig lite högoktanigt bränsle,så löser det sig med risigheten. :crazy::thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Åhhh...Vad du problem med detta..inte första gången.Har lite svårt att förstå detta resonemang då Thai har dubbel daily från Heathrow.

Dom kör med både Airbus340 och en 744..Från London. Från Arlanda passar inte en A340 eller 777 som dom kör med från Oslo...

Problem jag? Nä du men hennes kollega bredvid henne ska flyga med A340 från Arlanda med Thai han borde väl veta vadd som står på hans skärm på resebyrån, sen skiter jag i vad som körs från London eftersom jag inte åker där, däremor litar jag att han är läskunnig om vad som står på hans bokningssida. Men du kanske jobbar på Thais kontor på drottninggatan och har annan info än vad hans om jobbar med det dagligen har
Dela på andra sajter

Javisst är 747-an risig,fråga mig hur jag mår idag.Och jag lovar dig,det hjälper inte att linda silvertejp runt skallen idag.Men bara 747-an får i sig lite högoktanigt bränsle,så löser det sig med risigheten. :crazy::thumbsup:

Hur som helst, så känns de trygga att flyga med, frågan är hur trygg du är att flyga med idag ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Ja säg ngt du inte jobbat med ??

Blev du förvånad... lite mcIwer känsla får man allt, men onekligen så ska han ha en eloge på att han vet det mesta om det mesta.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Problem jag? Nä du men hennes kollega bredvid henne ska flyga med A340 från Arlanda med Thai han borde väl veta vadd som står på hans skärm på resebyrån, sen skiter jag i vad som körs från London eftersom jag inte åker där, däremor litar jag att han är läskunnig om vad som står på hans bokningssida. Men du kanske jobbar på Thais kontor på drottninggatan och har annan info än vad hans om jobbar med det dagligen har

Skulle vara intressant att veta vilket datum de behagar använda en A340, och av vilken anledning.

Dela på andra sajter

Hur som helst, så känns de trygga att flyga med, frågan är hur trygg du är att flyga med idag :wink:

Jag har förnärvarande flygförbud.He he.Någon tankade fel soppa i mig igår. :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Sen är det TG 911 som ska hit
Dela på andra sajter

Sen är det TG 911 som ska hit

Hur tänkte du nu, TG 911 är ju London-flighten... ska den läggas ner och flyttas till Sthlm?

Dela på andra sajter

Hur tänkte du nu, TG 911 är ju London-flighten... ska den läggas ner och flyttas till Sthlm?

Nä enligt resebyrån ska deras plan TG 911 flyttas, dom får nog ett annat plan. Rutten ska nog inte påverkas men tror nog dom får ett finare plan
Dela på andra sajter

Nä enligt resebyrån ska deras plan TG 911 flyttas, dom får nog ett annat plan. Rutten ska nog inte påverkas men tror nog dom får ett finare plan

Men TG 911 är väl inget plan!, däremot en rutt som har trafikerats med A340?

Dela på andra sajter

TG911 är inget plan!!!!

tror inte du att vi vet det!!! har du tråkigt eftersom du måste mästra eller? VI VET ATT DET ÄR INTE ÄR ETT PLAN men du vet mycket väl vad vi menar
Dela på andra sajter

Du verkar svamla lite grand.Lite bakrusig?

nä du jag jobbbar faktikst jämfört med vissa andra, på vilket sätt kan tala om att dom ljuger på resebyrån så ska jag hälsa dom det
Dela på andra sajter

inge fara kul och tjafsa lite men jag undrar fortfarande vad du vet som inte dom vet, så kan jag sova lugnt sen

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Dom planen som flyger på arlanda-Bangkok duger mkt bra tycker jag ,sover som en stock gör jag utan dessa förbannade speldosor

Dela på andra sajter

:rotfl: Hur många jobb har du haft egentligen?

För er som tvivlar om min flygarbakgrund..

post-3404-0-93877700-1340465247_thumb.jp

post-3404-0-39603300-1340465251_thumb.jp

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

För er som tvivlar om min flygarbakgrund..

post-3404-0-93877700-1340465247_thumb.jp

post-3404-0-39603300-1340465251_thumb.jp

Buttericks is da shit :14:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...