andrejsdenruskige Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Jag hade en resa med Austrian till BKK, men bytte till Thai. Enda orsaken var att det blev lite för mycket väntetid i VIE och frun föredrar att landa på morgonen. Annars så är det frun som är den största motståndaren till Thai i huset. Jag har inga större förväntningar på resan men då kan jag lägga till A350 i listan på flyg. Jag har faktiskt inte flugit A350 tidigare. Synd bara att det blir med Thai. 2 timmar sedan, skrev apknug: Ja på allmän begäran, eller i alla fall på begäran av de Godtemplare och IOGT are och övriga frireligösa som förfasas över att det serveras alkoholhaltiga drycker i flygplats lounger och ombord på flygplan, en purfärsk bild från Norrsken Lounge på Arlanda där den eminenta ölen Sleepy Bulldog finns obegränsat i kranarna. Eventuellt lägger jag också ut en bild på rödvinet i tråden "vad dricker du just nu" lite senare så håll er där ifrån om ni inte vill få hjärtattack. Varför sitter du i den loungen när du flyger med SAS? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 8 timmar sedan, skrev Don Went: Kollade 12 april till 31aug BKK till Sthklm t.o.r Över 60 000 bht ekonomi. För jävla dyrt🤨 11880 kr. Med turken 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 3 timmar sedan, skrev soi covboy: 11880 kr. Med turken 😃 8516:- via momondo thai Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 23 minuter sedan, skrev pigge01: 8516:- via momondo thai Kollade du verkligen BKK-ARN? Hittar inget i närheten av det priset, minst det dubbla ju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 1 timme sedan, skrev Mickey1969: Kollade du verkligen BKK-ARN? Hittar inget i närheten av det priset, minst det dubbla ju. Du måste kryssa i att du betalar med ICA- kortet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 1 timme sedan, skrev MickeN: Du måste kryssa i att du betalar med ICA- kortet. Samtidigt så är det långa lår och tåget till Köpenhamn som gäller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 5 timmar sedan, skrev Mickey1969: Kollade du verkligen BKK-ARN? Hittar inget i närheten av det priset, minst det dubbla ju. ARN Här flygs det till CPH, såklart, och med ICA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 En del av er måste fan vara smått efterblivna, Don Went skrev ju att han sökte efter en resa Bangkok till Stockholm t/r. Då är det väl priserna för den sträckan man jämför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 42 minuter sedan, skrev Mickey1969: En del av er måste fan vara smått efterblivna, Don Went skrev ju att han sökte efter en resa Bangkok till Stockholm t/r. Då är det väl priserna för den sträckan man jämför. Man måste känna till Pigge01 och veta att alla hans jämförelser går till CPH ( alltid ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 1 timme sedan, skrev Nicholas: Man måste känna till Pigge01 och veta att alla hans jämförelser går till CPH ( alltid ) Okej, ska lägga det på minnet. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 21 timmar sedan, skrev Don Went: Kollade 12 april till 31aug BKK till Sthklm t.o.r Över 60 000 bht ekonomi. För jävla dyrt🤨 50 000 baht gav kärringen Phuket/Sockholm 20/4 och åter den 17/10. Tyckte det var ganska ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanBoLo Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 On 2023-04-02 at 22:14, skrev Don Went: Kollade 12 april till 31aug BKK till Sthklm t.o.r Över 60 000 bht ekonomi. För jävla dyrt🤨 Åker 6 maj 4880kr. tillbaka 4 okt. samma pris, Bkk-Arn. Med Thai, bokar bara enkelbiljett. Bokade okt. biljetten förra veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 6, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 6, 2023 Gud så vacker! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 6, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 6, 2023 On 2023-04-02 at 07:43, skrev falukorven: Det var synd. Men du får ha en trevlig tur.. Jag fick ta in reserven 😃 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 1 timme sedan, skrev apknug: Ah HS-THN idag, en drygt fem år gammal skönhet, A350 med förhållandevis fungerande in flight entertainment. Ni lär tvärr inte få någon champagne pre departure men alkohol på flyget är inte viktigt enligt forumet så de är bra att det inte finns. Hoppas på menyer dock! Enjoy your Flight! En bra cognac till kaffet är viktigt. Det är thai duktiga på. Åtminstone pre covid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 6, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 6, 2023 Började bra, 3 trevliga damer kom förbi vid olika tidpunkter och hälsade mig välkommen med namn så det här blir bra. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 1 timme sedan, skrev apknug: Ah HS-THN idag, en drygt fem år gammal skönhet, A350 med förhållandevis fungerande in flight entertainment. Ni lär tvärr inte få någon champagne pre departure men alkohol på flyget är inte viktigt enligt forumet så de är bra att det inte finns. Hoppas på menyer dock! Enjoy your Flight! Ha ha "enligt forumet". Du är verkligen Boa upp i dagen Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 6, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 6, 2023 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 (ändrad) 25 minuter sedan, skrev L64: Började bra, 3 trevliga damer kom förbi vid olika tidpunkter och hälsade mig välkommen med namn så det här blir bra. Bara 3? Nu kör vi. //Broskan Ändrades April 6, 2023 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 7, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 7, 2023 20 timmar sedan, skrev Broskan: Bara 3? Nu kör vi. //Broskan Din lilla lurepelle! jag satt första till höger 19K så jag slapp vara med på bild haha Trevligt o råkas förut över ett par röda hästar och det blir väl fler misstänker jag... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 7, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 7, 2023 On 2023-04-06 at 20:01, skrev Broskan: Bara 3? Nu kör vi. //Broskan Nedåt Del Pilar senare? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 On 2023-04-06 at 13:38, skrev L64: Började bra, 3 trevliga damer kom förbi vid olika tidpunkter och hälsade mig välkommen med namn så det här blir bra. Helvete! Du är på nåt, positivt sätt, lik mig. 😂Ska fråga gumman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 16, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 16, 2023 Det fanns salt&peppar på nervägen För övrigt väldigt trevlig flygning Men det bästa av allt var äggröran med BEA! så jävla smarrigt! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 16, 2023 Dela Inlagd April 16, 2023 On 2023-04-06 at 18:38, skrev L64: Började bra, 3 trevliga damer kom förbi vid olika tidpunkter och hälsade mig välkommen med namn så det här blir bra. Reste du med kycklingen på huvudet? Vilken king du är.. 😅😅👑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 27, 2023 Dela Inlagd April 27, 2023 Lite roligt hur folk ser Thai, inlägget är från Twitter idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu