soi covboy Inlagd Juni 30, 2022 Dela Inlagd Juni 30, 2022 Tajjen kör oftast med 350an från Arlanda. Hur är det att sitta näst längst bak??? Brukar det inte vara mer guppigt/svajigt??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Juni 30, 2022 Dela Inlagd Juni 30, 2022 Har just köpt biljett Kastrup - Bangkok 28 oktober till januari 26. Thais billigaste kostade 5528 DKK. Eftersom jag behöver 30Kg. bagage, valde jag deras FLEXI, kostade 6231 DKK. Tyvärr har jag inte kvar silverstatus på min ROP, då hade jag fått 30 Kg. även på den billigaste biljetten. Tycker det är hyfsat i allafall. Alla deras economy biljetter har fri ombokning. Känns även bra att som sörlänning åka från Kastrup. Arlanda går bort i mitt fall. Smidigt med Öresundståget, rulltrappan upp i terminalen. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juni 30, 2022 Dela Inlagd Juni 30, 2022 4 timmar sedan, skrev biker: Har just köpt biljett Kastrup - Bangkok 28 oktober till januari 26. Thais billigaste kostade 5528 DKK. Eftersom jag behöver 30Kg. bagage, valde jag deras FLEXI, kostade 6231 DKK. Tyvärr har jag inte kvar silverstatus på min ROP, då hade jag fått 30 Kg. även på den billigaste biljetten. Tycker det är hyfsat i allafall. Alla deras economy biljetter har fri ombokning. Känns även bra att som sörlänning åka från Kastrup. Arlanda går bort i mitt fall. Smidigt med Öresundståget, rulltrappan upp i terminalen. mvh biker Guld värt att kunna slippa Arlanda.. Jävla pissflygplats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juni 30, 2022 Dela Inlagd Juni 30, 2022 42 minuter sedan, skrev falukorven: Guld värt att kunna slippa Arlanda.. Jävla pissflygplats. Det som stör är att Kastrup är om möjligt dyrare än Arlanda. 89 Dkr jämfört med 99 Sek för en halvliter öl senast i måndags ( som kuriosa betalade jag 3.60 Euro i Hamburg för samma sak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juni 30, 2022 Dela Inlagd Juni 30, 2022 9 timmar sedan, skrev Mankan: Nja sämre pris än tidigare år men förhållandevis acceptabelt. De finns väl en risk att det kan bli billigare om man kommer igång och utökar avgångarna men kanske även en risk att det blir dyrare. Så just nu känns det lite som aktiemarknaden. När ska man köpa? Att väga risk ska nog inte anses som feghet även om den modige ibland kan göra ett kap. Jag har köpt lite fonder för skatteåterbäringen så aktiemarknaden tror jag går upp, men flygbiljetter över jul nyår väntar jag med 😉 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juni 30, 2022 Dela Inlagd Juni 30, 2022 6 minuter sedan, skrev Jed: Det som stör är att Kastrup är om möjligt dyrare än Arlanda. 89 Dkr jämfört med 99 Sek för en halvliter öl senast i måndags ( som kuriosa betalade jag 3.60 Euro i Hamburg för samma sak. Så mycket betalar inte snåla falukorven för en bira.. Ifall jag inte kommit in på loungen hade det fan fått blivit en spritflaska att smutta på eller ett 6-pack ljumna från Tax-freen vid gaten. 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 30, 2022 Dela Inlagd Juni 30, 2022 2 timmar sedan, skrev falukorven: Så mycket betalar inte snåla falukorven för en bira.. Ifall jag inte kommit in på loungen hade det fan fått blivit en spritflaska att smutta på eller ett 6-pack ljumna från Tax-freen vid gaten. 🤣 Go all in. Mintu i plastflaska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juni 30, 2022 Dela Inlagd Juni 30, 2022 3 timmar sedan, skrev Nicholas: Go all in. Mintu i plastflaska. Bra att spara en liten slatt av den till inflygningen till bkk på morgonkvisten. Bara ta sista slatten för en fräsch andedräkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juni 30, 2022 Dela Inlagd Juni 30, 2022 12 timmar sedan, skrev soi covboy: 11000 kronor 30 december tom 22 februari jag betalade 5300 kr i mars Du kan inte jämföra december med mars priser. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juni 30, 2022 Dela Inlagd Juni 30, 2022 (ändrad) . Ändrades Juni 30, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 30, 2022 Dela Inlagd Juni 30, 2022 3 timmar sedan, skrev koppar55: Nej i business. Så tyvärr vet jag inte om det börjar återgå till mer normal/usel service i economy. Fortfarande lite Corona anpassat i business med begränsat utbud av filmer och inga tidningar. Matserveringen var klart bättre jämfört mot hur det var i slutet av maj. 4 timmar sedan, skrev koppar55: Landade i morse med TG961 och det var mask på som gällde samt lite över en timmas försening ut från Arlanda.🙂 Jag åker från CPH. Största problemet när jag åkte ner med Thai senast (december) var att Champagnen tog slut väldigt fort, tur det fanns Chardonney och GT så man slapp masken så mycket som möjligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 1, 2022 Dela Inlagd Juli 1, 2022 5 timmar sedan, skrev apknug: Borde blivit minst lika många poäng i ersättning som trasig stol.? Eller i alla fall inget fungerande wifi. Hade det varit SAS så hade man antingen fått poäng till en ny resa, en utskällning, eller båda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juli 1, 2022 Dela Inlagd Juli 1, 2022 18 timmar sedan, skrev apknug: Åkte du apklass? Hur var servicen ? Tillbaka på vanligt usel eller fortfarande Corona anpassad urusel? Jag åkte apklass med Thai till/från Singapore för 3-4 veckor sedan. Var som vanlig service då, bara säga till om man ville ha mera dricka.. En sak de börjat med på Thai som suger. Det är någon ny kass störande musik de börjat köra vid landning. Efter två minuter är man så jävla störd på den så man spyr.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 1, 2022 Dela Inlagd Juli 1, 2022 10 timmar sedan, skrev falukorven: Jag åkte apklass med Thai till/från Singapore för 3-4 veckor sedan. Var som vanlig service då, bara säga till om man ville ha mera dricka.. En sak de börjat med på Thai som suger. Det är någon ny kass störande musik de börjat köra vid landning. Efter två minuter är man så jävla störd på den så man spyr.. Den jävla musaken är tortyr. Jag skrek rakt ut tills dom sänkte den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 On 2022-07-01 at 20:08, skrev Nicholas: Den jävla musaken är tortyr. Jag skrek rakt ut tills dom sänkte den. Här är den jäveln.. Den jävla låten snurrar runt hela jävla ned inflygningen. https://www.facebook.com/watch/?v=451935662003261 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 1 timme sedan, skrev falukorven: Här är den jäveln.. Den jävla låten snurrar runt hela jävla ned inflygningen. https://www.facebook.com/watch/?v=451935662003261 Den är inte värre eller kanske bättre än 80-90 talets hissmusik, där kan man snacka om självmordsmusik Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 Tycker det vore dags att nått flygbolag kom med ett erbjudande för Jul/Nyår nu? alla restriktioner är ju släppta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 34 minuter sedan, skrev Jed: Tycker det vore dags att nått flygbolag kom med ett erbjudande för Jul/Nyår nu? alla restriktioner är ju släppta. Thai för 7k början dec-mitten jan kan du väl inte klaga på? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 10 minuter sedan, skrev Esspe: Thai för 7k början dec-mitten jan kan du väl inte klaga på? Tyväårr kan jag inte åka föränn Julveckan (22-23 tidigast) och då är det 12 -13 000 som gäller oavsett bolag tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 10300:- 24/12-8/2 med thai Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 11 minuter sedan, skrev apknug: Hittar du inget avbokningsbart? Till acceptabelt pris. Så du kan fortsätta kolla? Tyvärr hittar jag inget. Får vänta och se, priserna bör gå ner om dom vill ha turister igen tycker man? 37 minuter sedan, skrev måne: 10300:- 24/12-8/2 med thai Jag har ett jobb också så max 3 veckor semester tyvärr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 1 minut sedan, skrev Jed: Tyvärr hittar jag inget. Får vänta och se, priserna bör gå ner om dom vill ha turister igen tycker man? Jag har ett jobb också så max 3 veckor semester tyvärr Du får nog vänta på lägre oljepriser och inflation innan priserna går ner. Sedan verkar folk boka ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 Bokningssajter o flygbolagen är väl medvetna om när skolorna är lediga och familjer kan ha semester ( stor efterfrågan ) Frugan ville åka ned nu i juli men ville inte betala 15000kr så hon åker i mitten av augusti för 6300kr ( med qatar ) C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 2 timmar sedan, skrev Jed: Tyvärr hittar jag inget. Får vänta och se, priserna bör gå ner om dom vill ha turister igen tycker man? Jag har ett jobb också så max 3 veckor semester tyvärr Om turisterna ska prompt in på samma flight lär det knappast gå ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 3 timmar sedan, skrev apknug: Så är det, polarn flög ner nyss 14 000 i apklass med Emirates knökfulla flyg..... Åker 17:e Juli Apklass, betalade 23K för 3 personer. När jag kollade för ett tag sedan fick man inte ens en plåt för en gubbe för 23K... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu