L64 Inlagd Maj 12, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2017 Inte direkt med Thai att göra men för er som brukar nyttja lounger under Star Alliance på Suvvan har nu nåt nytt att använda.Singapore Airlines har öppnat sin nya lounge och den ligger mitt emot D7 på våning 3. Verkligen trevligt för den gamla var en riktig dump nu de sista. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 25, 2017 Dela Inlagd Maj 25, 2017 Bokade nyss mig och frugan från CPH till BKK, ut 20/9 hem 23/4 för 4.160 SEK/person. Väldigt bra priser hela september ut verkar det som. Inte många platser på returen i april, fick leta lite för att hitta till oss båda på samma plan. Har ni tänkt åka under den tiden så lägg på en rem. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 26, 2017 Dela Inlagd Maj 26, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Maj 26, 2017 Dela Inlagd Maj 26, 2017 1 timme sedan, skrev JJC: Drygt 2 veckor kvar så sitter man där inne på väg mot Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 26, 2017 Dela Inlagd Maj 26, 2017 10 timmar sedan, skrev Esspe: Bokade nyss mig och frugan från CPH till BKK, ut 20/9 hem 23/4 för 4.160 SEK/person. Väldigt bra priser hela september ut verkar det som. Inte många platser på returen i april, fick leta lite för att hitta till oss båda på samma plan. Har ni tänkt åka under den tiden så lägg på en rem. Jag fick också två tor i september för 4099:-/person med thai CPH - BKK. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 26, 2017 Dela Inlagd Maj 26, 2017 1 timme sedan, skrev uptoyou: Jag fick också två tor i september för 4099:-/person med thai CPH - BKK. Slog samma datum på ARN-BKK och landade på ca 6.600 SEK. Lite lustigt att det kan vara sån skillnad. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 26, 2017 Dela Inlagd Maj 26, 2017 2 timmar sedan, skrev Dolle: Drygt 2 veckor kvar så sitter man där inne på väg mot Thailand. För fyra veckor sedan kom jag tillbaka Thailand om 7 veckor åker tillbaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 26, 2017 Dela Inlagd Maj 26, 2017 37 minuter sedan, skrev Esspe: Slog samma datum på ARN-BKK och landade på ca 6.600 SEK. Lite lustigt att det kan vara sån skillnad. Kolla mina tidigare inlägg angående sökmotorer och att rensa sökhistorik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 26, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2017 47 minuter sedan, skrev Esspe: Slog samma datum på ARN-BKK och landade på ca 6.600 SEK. Lite lustigt att det kan vara sån skillnad. Finns skapliga priser från Arlanda också Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 26, 2017 Dela Inlagd Maj 26, 2017 Vet att tråden handlar om Thai Airways... men kapar lite plats. Till nästa säsong sätter Finnair ÄNTLIGEN in sitt extraplan på kvällsflygning istället. För oss som håller till i Götet är ju Finnair smidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 26, 2017 Dela Inlagd Maj 26, 2017 2 timmar sedan, skrev Esspe: Slog samma datum på ARN-BKK och landade på ca 6.600 SEK. Lite lustigt att det kan vara sån skillnad. Laborera lite med datumen, kan skilja rejält mycket. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 26, 2017 Dela Inlagd Maj 26, 2017 6 timmar sedan, skrev uptoyou: Laborera lite med datumen, kan skilja rejält mycket. Inte vad ag kunde se och det var mest av ren nyfikenhet. Samma sträcka men stora prisskillnader, inte första gången. Försökte en gång köpa biljett ARN-CPH-BKK och kliva på i CPH men se det gick inte. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 26, 2017 Dela Inlagd Maj 26, 2017 7 timmar sedan, skrev JJC: Kolla mina tidigare inlägg angående sökmotorer och att rensa sökhistorik Kollar direkt på Thai och där kvittar det. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 26, 2017 Dela Inlagd Maj 26, 2017 7 timmar sedan, skrev L64: Finns skapliga priser från Arlanda också Visst gör det det men inte under motsvarande tidsperiod. Tycker det är lite märkligt stor prissikillnad. Eftersom hemresan verkade vara sparsamt med platser kvar kanske dom gjort något släpp av ett fåtal biljetter med retur april. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Maj 26, 2017 Dela Inlagd Maj 26, 2017 7 timmar sedan, skrev samet: Vet att tråden handlar om Thai Airways... men kapar lite plats. Till nästa säsong sätter Finnair ÄNTLIGEN in sitt extraplan på kvällsflygning istället. För oss som håller till i Götet är ju Finnair smidigt. Dock de gamla planen de tiderna vad jag fick fram? samt hem i april hittade jag bara dagflyg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 26, 2017 Dela Inlagd Maj 26, 2017 Vet att tråden handlar om Thai Airways... men kapar lite plats. Till nästa säsong sätter Finnair ÄNTLIGEN in sitt extraplan på kvällsflygning istället. För oss som håller till i Götet är ju Finnair smidigt. Det kommer jag åka med 23 december Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 13 timmar sedan, skrev NilsGJ: Dock de gamla planen de tiderna vad jag fick fram? samt hem i april hittade jag bara dagflyg. Flyger bara över högsäsongen. 14 oktober till 24 mars, i början inte varje dag. Ja, det verkar var gamla A330-300 som de kör då. Konstigt då de får ytterligare 3st A350-900 under 2017... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Maj 29, 2017 Dela Inlagd Maj 29, 2017 On 5/27/2017 at 08:45, skrev samet: Flyger bara över högsäsongen. 14 oktober till 24 mars, i början inte varje dag. Ja, det verkar var gamla A330-300 som de kör då. Konstigt då de får ytterligare 3st A350-900 under 2017... Ja lite synd för vill ju inte flyga de gamla planen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 On 2017-05-26 at 11:22, skrev samet: Vet att tråden handlar om Thai Airways... men kapar lite plats. Till nästa säsong sätter Finnair ÄNTLIGEN in sitt extraplan på kvällsflygning istället. För oss som håller till i Götet är ju Finnair smidigt. mxn n n n n n n nn Bokat och betalt med Thaismile 24 december till Risbyn, var billigare att köpa biljetten där än hos Thai Airway ändå är det nog samma jäkla plan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 On 2017-05-25 at 22:29, skrev Esspe: Bokade nyss mig och frugan från CPH till BKK, ut 20/9 hem 23/4 för 4.160 SEK/person. Väldigt bra priser hela september ut verkar det som. Inte många platser på returen i april, fick leta lite för att hitta till oss båda på samma plan. Har ni tänkt åka under den tiden så lägg på en rem. Kollade priset i går kväll igen och nu är det uppe i ca 6.600/person Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 1 timme sedan, skrev Esspe: Kollade priset i går kväll igen och nu är det uppe i ca 6.600/person Vi flög från CPH 1/5 hem 30/5 vi va 2 vuxna och 2 barn 13700kr blir inte sista gången där ifrån, bor utanför gbg, guld med direktflyg me ungarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 2 timmar sedan, skrev Towe: Bokat och betalt med Thaismile 24 december till Risbyn, var billigare att köpa biljetten där än hos Thai Airway ändå är det nog samma jäkla plan Kunde du boka via Thai smile. Vi kunde bara boka via Thai Airways. Vi försökte under två månader boka via Thai smile. Det gick inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 Kunde du boka via Thai smile. Vi kunde bara boka via Thai Airways. Vi försökte under två månader boka via Thai smile. Det gick inte.Jodå det funkade på tredje försöket. Hörde ni hade problem med det. Men det konstiga var att det var billigare än att boka via Thai Airways. Är samma plan juSkickat från min SM-G900F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 (ändrad) On 2017-05-26 at 11:22, skrev samet: Vet att tråden handlar om Thai Airways... men kapar lite plats. Till nästa säsong sätter Finnair ÄNTLIGEN in sitt extraplan på kvällsflygning istället. För oss som håller till i Götet är ju Finnair smidigt. Exaktely. Från Landvetter åker vi från om två veckor med Finnair. Hade noll minuter typ sist i arlandabytet och de ropade efter oss i högtalarn hela vägen Till Thai air. I kastrup blev det väntetid istället. Ändrades Maj 31, 2017 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 3 timmar sedan, skrev Ban phutsa: Vi flög från CPH 1/5 hem 30/5 vi va 2 vuxna och 2 barn 13700kr blir inte sista gången där ifrån, bor utanför gbg, guld med direktflyg me ungarna. Dock segt ta sig dit, åkte ni tåg ? Vad blir total restid via cph? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu