Scandinaviancorner Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Peking Airport stor och modern och nästan folktom . - . . , . . , , , , . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 och en aning kall När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 12, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 12, 2011 och en aning kall Ja kallt var det också där och nästan inga restauranger, det bästa med den lufthamnen var flyget därifrån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 prisläget?? mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 12, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 12, 2011 Billigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bo Fink Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Att äta då?? Öl ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 12, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 12, 2011 På Kines restaurangen Billigt på Japanska dyrt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bo Fink Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Hört att man kan åka in till Peking, biljetten gäller som visa! Stämmer det ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 12, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 12, 2011 Ja jag tror det är nått sånt , jag vet att det var ett par stycken som åkte in till stan Yes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Hejsan Trevligt med lite bilder. Varför var det så förbenat folktomt påp Peking Air Port?? MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 12, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 12, 2011 Jag vet inte varför det är så öde , men det är det visst så hela tiden , Kineserna är snåla och åker tåg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Jag vet inte varför det är så öde , men det är det visst så hela tiden , Kineserna är snåla och åker tåg Hej, Prova och gå till terminalen för inrikesflyg, då är det inte lika folktomt längre. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 12, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 12, 2011 Hej, Prova och gå till terminalen för inrikesflyg, då är det inte lika folktomt längre. Ha en bra dag! Fanns ingen anledning att gå till inrikes för att se på en massa fula hjulbenta kineser ,när jag skulle till Bangkok så för min skull kan det förbli öde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bo Fink Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Till Bangkok med Air China? Hur var det ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 13, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2011 Trångt som bara fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Å gamla skabbiga 80talskärror med skrikande bromsar när det skulle stoppas vid gaten Mitt plan i alla fall När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bo Fink Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Å gamla skabbiga 80talskärror med skrikande bromsar när det skulle stoppas vid gaten Mitt plan i alla fall Kanske nöjet att komma till värmen blir så mycket bättre då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Kommer aldrig åka med air china någon mer gång!!! lång väntetid plus att man bara fick 4 öl på planet mellan stockholm och peking! sen att planet mellan stockholm och peking inte var i världsklass gjorde sitt också! Betalar någon krona mer för att åka med något annat bolag Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Kommer aldrig åka med air china någon mer gång!!! lång väntetid plus att man bara fick 4 öl på planet mellan stockholm och peking! sen att planet mellan stockholm och peking inte var i världsklass gjorde sitt också! Betalar någon krona mer för att åka med något annat bolag Mvh Borgmästarens Son Har du nattskiftet? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acrobban Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Åkte samma väg förra resan, mycket bra flygplats skulle jag vilja säga, carlsberg draught beer 34 sek, bratwurst med pommes o sallad 50 sek. 1 limpa cigg marlboro eller camel 90 sek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2011 Flygplatsen OK man ack så öde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu