Scandinaviancorner Inlagd December 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2010 Kompisens gamla trötta Impala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Kompisens gamla trötta Impala Är inte det Svenne med k*ken´s gamla cheva? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2010 Stämmer precis det Svenne med K en ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Stämmer precis det Svenne med K en ja Åkte med Svenne och snus-Börje från Angeles till Barrio Baretto i början på 90-talet, det var livat det. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Fin tråd Jag har funderat på att byta ut Thailand mot Filipinerna alltså typ cho buri/rayong mot Cebu nu verkar det gå rätt smidigt från Sverige Arlanda till Cebu med Qatar airways bara sådär 18 timmars resväg och ett byte med cirka 2 timmars väntetid i Doha. 18 timmar är ju inte så illa när snabbaste vägen från sverige annars går till Manilla via amsterdam med KLM på sådär en 16 timmar. Vore kul om ni kunde skriva lite inte bara posta bilder om ni kommer på nåt att skriva Ha de. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Fina bilder! För min del bär det iväg 31 januari för att hälsa på damen igen Jag var också på marknad när jag var där i april. I Lemery, en bit från Batangas Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 6, 2010 Dela Inlagd December 6, 2010 Fin tråd Jag har funderat på att byta ut Thailand mot Filipinerna alltså typ cho buri/rayong mot Cebu nu verkar det gå rätt smidigt från Sverige Arlanda till Cebu med Qatar airways bara sådär 18 timmars resväg och ett byte med cirka 2 timmars väntetid i Doha. 18 timmar är ju inte så illa när snabbaste vägen från sverige annars går till Manilla via amsterdam med KLM på sådär en 16 timmar. Vore kul om ni kunde skriva lite inte bara posta bilder om ni kommer på nåt att skriva Ha de. Då för 2år sedan när suvarnabhumi blev ockuperat kom jag kom till Arlanda samma morgon och skulle checka in för BKK.Dom satte taggar på väskan och allt innan dom upptäckte vart jag skulle. Sen blev det tvärstopp och snack om pengarna tillbaks eller att återvända hem och invänta läget .Men jag vägrade,boka om mig till nått annat ställe,jag skiter i vilket men hem åker jag inte.Efter mycket om och men blev det Cebu,och jag ångrar inte en sekund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 7, 2010 Dela Inlagd December 7, 2010 Härliga billder gubbar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd December 7, 2010 Dela Inlagd December 7, 2010 Hej Instämmer med övriga tack för dom jättefina bilderna. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2010 Svenne med Kuu ens bröllop ingen Sinsod där inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2010 På väg till Sigogon island Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2010 Sigogon Island Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 7, 2010 Dela Inlagd December 7, 2010 Hej Scandinaviancorner, jag diggar dina bilder som triggar igång många gamla goa minnen. Har du några bilder från Puerto Galera (gärna 80-talet)? 1983 var jag där, men mina egna bilder har dessvärre omkommit. Mvh SiamNilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2010 Puerto Galera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2010 Puerto Galera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 7, 2010 Dela Inlagd December 7, 2010 Verkligen härliga bilder! En av de sista bilderna får en nästan att tänka på den exotiska slutsekvensen av Myteriet på Bounty (1962). Snyggt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2010 Ja inte för att jag var med då men jag har varit på denna ö med proviant åt ättlingarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2010 Filipinskt äkta par Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2010 Äldre dam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2010 Ännu äldre dam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2010 Ännu en gammal Filipinska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2010 Och till sist en old happy man Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Det kan nog bli ljuva tungslätar för det fillipinska paret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2010 Stolt Milanie Manila Norsk bar med Gotländsk bar manager Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 21, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2010 Ladys Ladys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu