Nicholas Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Snarlikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 1 timme sedan, skrev Stoneys: Exakt, så då får man pilla på mobilen? Kansk köra i 180 kmh också? Köra utan bälte,ta en grogg också då kansk? Thai logik. 😉 Titta på alla idi*ter i städerna som fipplar med mobilen i trafiken bil går cyklar lika idi*tiskt, jag kyddar inte Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 24, 2018 Dela Inlagd Augusti 24, 2018 On 2018-07-14 at 17:32, skrev audirs2: nya Kia Stinger med 370 hp motorn Mycket snygg bil.... både på bild och i verkligheten... Gjorde en äldre gentleman mycket nöjd när jag gick fram och talade om vilken vacker bil han hade.... ... frugan hans sade jag inget om... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 Sprang på en gammal favorit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 (ändrad) Audi, das bogzerer bilen! På ett ställe är det 4 st som drar en lastbil! Ändrades Augusti 30, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Då jag var ute och gick en promenad på byn så fick jag syn på ganska ovanlig variant av folkvagn Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 https://teknikensvarld.se/koenigsegg-ragnarok-tar-over-efter-agera-med-1-460-hk/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 På Johannisbergs flygfält i Västerås fick jag syn på denna mycket stiliga Ford Galaxie 500 XL -65 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 15, 2018 Dela Inlagd September 15, 2018 Hittade några kärror vid Fullton hotell... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 16, 2018 Dela Inlagd September 16, 2018 (ändrad) Nya Kia Cadenza! Ändrades September 16, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 16, 2018 Dela Inlagd September 16, 2018 Då jag var ute på morgonpromenaden så fick jag syn på den här tuffa pickisen. Jag skulle tro att det är en Ford F100 tillverkad femtiofyra eller femtiofem. Rätta mig gärna om jag har fel ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 17, 2018 Dela Inlagd September 17, 2018 I söndags så var det ett antal mindre barn som blev överlyckliga skulle jag tro den här plus en vit bil brände runt med ett antal ungar. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 http://www.dagensps.se/motor/kia-proceed-design-som-lockar/?utm_campaign=unspecified&utm_content=unspecified&utm_custom[apsis]=1006725566&utm_medium=email&utm_source=apsis Kia går från klarhet till klarhet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 Tur att dom tog svinet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 19, 2018 Dela Inlagd September 19, 2018 11 timmar sedan, skrev audirs2: Tur att dom tog svinet! Personen i den gula Viton var ju en MPR medlem “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 19, 2018 Dela Inlagd September 19, 2018 54 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Personen i den gula Viton var ju en MPR medlem Jasså? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 19, 2018 Dela Inlagd September 19, 2018 13 minuter sedan, skrev audirs2: Jasså? Jo på skylten stod det 204 MPR. Kankse medlem Nr:204 Har inte du fått en personlig MPR skylt ? Trodde alla fått en “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 16 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Jo på skylten stod det 204 MPR. Kankse medlem Nr:204 Har inte du fått en personlig MPR skylt ? Trodde alla fått en Självklart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 Grymma snutbilar i Sydafrika! En Subaru gissar jag på!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 Under morgonpromenaden så fick jag syn på den här herrgårdsvagnen. Jag vet inte vad det är för märke och modell men det kanske någon annan vet. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 10 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Under morgonpromenaden så fick jag syn på den här herrgårdsvagnen. Jag vet inte vad det är för märke och modell men det kanske någon annan vet. Luke the Drifter En gammal Datsun? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 22, 2018 Dela Inlagd September 22, 2018 18 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Under morgonpromenaden så fick jag syn på den här herrgårdsvagnen. Jag vet inte vad det är för märke och modell men det kanske någon annan vet. Luke the Drifter Möjligen en gammal Mazda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 4, 2018 Dela Inlagd Oktober 4, 2018 @Kenneth4618 dags att uppgradera V6 LS enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 15, 2018 Dela Inlagd Oktober 15, 2018 Den här gled in på parkeringen i centrum idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 15, 2018 Dela Inlagd Oktober 15, 2018 Har detta hänt er någon gång? Kian som jag har har, har ju vart på service som den skall vid 3000 mil och vid 6000 mil. Sedan skulle den in vid 8500 mil men det glömde jag bort. Nu har den gått 9400 mil utan sista service och det betyder att all garanti är borta! Men å andra sidan så kan man nu serva hos Mekonomen för halva priset och jag vet ju att Kia är en bra bil så man får köra på ändå! På Mekkis sa dom att detta var vanligt att folk glömde men man kunde tydligen ta en försäkring för detta, vet inte om dom menar försäkring för att man glömde eller något annat!😆 Har du råkat ut för detta med garantin? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu