audirs2 Inlagd Maj 24, 2018 Dela Inlagd Maj 24, 2018 45 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Det är en: Chevrolet Monte Carlo Custom Cloud 1976 Mer läsning här, ganska intressant om "kopplingen" till Rolls Royce: http://www.coindispenser.com/story.html Ful jävel e det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 17 timmar sedan, skrev audirs2: Ful jävel e det! Jag tror att det var därför vi drogs till varandra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 On 2018-05-25 at 09:32, skrev Naam kaeng: Jag tror att det var därför vi drogs till varandra! Was, är herrn "bilifil"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 Här nackar vi Mopar 440"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 Fridolin, din plats är faktiskt inte din plats längre!.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 Här nackar vi bråttom! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 4 timmar sedan, skrev audirs2: Här nackar vi bråttom! Det bästa me dragracing är v8 ljudet .Inte en avgasturbo som förstör ljudet ,ok här var det en rak fyra troligen med det där getingljudet oj ojj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 Mäster gör bort sig lite minsann! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 Asså jag vet inte - Toyota C-HR, ett missfoster eller en teknisk innovation....!? https://www.toyota.se/nya-bilar/c-hr/index.json#/gallery/3016-808939/17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 53 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Asså jag vet inte - Toyota C-HR, ett missfoster eller en teknisk innovation....!? https://www.toyota.se/nya-bilar/c-hr/index.json#/gallery/3016-808939/17 Jag gillar den nog! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 54 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Asså jag vet inte - Toyota C-HR, ett missfoster eller en teknisk innovation....!? https://www.toyota.se/nya-bilar/c-hr/index.json#/gallery/3016-808939/17 Påminner en del om nya Honda Civic Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 1 minut sedan, skrev Tallviking: Påminner en del om nya Honda Civic Man kan ju tänka tillbaka till 50 talet när dollargrinen kom, då förundrade man sig här i Europa åxå över utseendet på dessa mackapärer! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 ja du audrris2 eller vad du utger fig för att varea epert på skriddko race tror jag du sa. Hutrra hurr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 6 timmar sedan, skrev tennek: ja du audrris2 eller vad du utger fig för att varea epert på skriddko race tror jag du sa. Hutrra hurr Ja, skriddko race. Bra grejjer du tar, tennek. Detta förgyller min morgon på jobbet. Jag behöver inte anstränga mig det minsta för att få underhållning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, skriddko race. Bra grejjer du tar, tennek. Detta förgyller min morgon på jobbet. Jag behöver inte anstränga mig det minsta för att få underhållning Ja där är nog inte alla kossor ute på isen där inte! Ändrades Juni 7, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 16, 2018 Dela Inlagd Juni 16, 2018 Hittade ingen MC-tråd så får lägga den här Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 Titta en av mina drömbilar enlig min mening en av se vackraste familjesedaner som tillverkats enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 13 minuter sedan, skrev Enis: Titta en av mina drömbilar enlig min mening en av se vackraste familjesedaner som tillverkats enis För en som inte vet något om bilar vad är det för märke? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 1 minut sedan, skrev Peolito: För en som inte vet något om bilar vad är det för märke? Maserati "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 Den här har stått två månader på parkeringen med punktering. Undrar vad problemet är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 2 minuter sedan, skrev MickeN: Den här har stått två månader på parkeringen med punktering. Undrar vad problemet är. Kan vara stulen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 42 minuter sedan, skrev MickeN: Den här har stått två månader på parkeringen med punktering. Undrar vad problemet är. 3 ägarbyten i mars/april. Avställd sedan en månad ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 28, 2018 Dela Inlagd Juni 28, 2018 On 2018-06-27 at 13:14, skrev MickeN: Den här har stått två månader på parkeringen med punktering. Undrar vad problemet är. Ser lite svårpumpad ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 3 ägarbyten i mars/april. Avställd sedan en månad ! Busbil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 On 2018-06-27 at 13:14, skrev MickeN: Undrar vad problemet är BMW “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu