janne_h Inlagd December 31, 2017 Dela Inlagd December 31, 2017 Inför nyår kan det pigga upp med lite kul motorer... kolla in den vid runt 2 min... http://machineispassion.com/2017/12/29/12-most-amazing-miniature-engines-in-the-world/ Helt underbart!Påminner om den briggs stratton motor som jag använder till en modell av mina spolaggregat som är en luftkyld V2 motor för övrigt. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 1, 2018 Dela Inlagd Januari 1, 2018 En video för Svampen! Happy new V8! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 2, 2018 Dela Inlagd Januari 2, 2018 (ändrad) 15 timmar sedan, skrev audirs2: En video för Svampen! Happy new V8! Detta stället ligger i Strömfors ca 12 mil österut från Helsingfors längs kusten! Från Borgå är det ca 7mil. Tyvärr är deras hemsida endast på finska! Liknar Vira bruk som ligger utanför Norrtälje. http://www.ruukkipicnic.fi Ändrades Januari 2, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Januari 2, 2018 Dela Inlagd Januari 2, 2018 15 timmar sedan, skrev audirs2: En video för Svampen! Happy new V8! En massa fina bilar och V8 är ju alltid V8, underbart ljud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 2, 2018 Dela Inlagd Januari 2, 2018 Preem Dragway i Nacka, 1 2 3 and we go! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Januari 4, 2018 Dela Inlagd Januari 4, 2018 Jag gissar på någon Kina grej? ser cool o häftig ut hur som helst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 4, 2018 Dela Inlagd Januari 4, 2018 Svågerns hoj Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 4, 2018 Dela Inlagd Januari 4, 2018 Svågerns hoj Ammunitionslåda som verktysbox/packbox? [emoji4]Lifan motor Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Januari 5, 2018 Dela Inlagd Januari 5, 2018 (ändrad) . Ändrades Januari 9, 2018 av Tekkor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 Studie: BMW-förarna otrevligast i trafiken BMW-förarna är de mest otrevliga i trafiken, visar en undersökning från tv-kanalen Dave. 56 procent av de tillfrågade ansåg att BMW-förare var minst omtyckta, skriver Metro. https://www.expressen.se/motor/trafik/studie-bmw-forarna-otrevligast-i-trafiken/?utm_medium=social&utm_source=fbgrupp&utm_campaign=bilar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 4 minuter sedan, skrev Tallviking: Studie: BMW-förarna otrevligast i trafiken BMW-förarna är de mest otrevliga i trafiken, visar en undersökning från tv-kanalen Dave. 56 procent av de tillfrågade ansåg att BMW-förare var minst omtyckta, skriver Metro. https://www.expressen.se/motor/trafik/studie-bmw-forarna-otrevligast-i-trafiken/?utm_medium=social&utm_source=fbgrupp&utm_campaign=bilar Inga egna foton? Den här är från när jag körde Bmw experiance Nurburgring 2017. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 Studie: BMW-förarna otrevligast i trafiken BMW-förarna är de mest otrevliga i trafiken, visar en undersökning från tv-kanalen Dave. 56 procent av de tillfrågade ansåg att BMW-förare var minst omtyckta, skriver Metro. https://www.expressen.se/motor/trafik/studie-bmw-forarna-otrevligast-i-trafiken/?utm_medium=social&utm_source=fbgrupp&utm_campaign=bilar Knappast några fakta egentligen. Tyckande är inte fakta. Jag är minst lika otrevlig i trafiken nu som när jag körde BMW. Jag tror t.o.m att jag är otrevligare nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 18 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Knappast några fakta egentligen. Tyckande är inte fakta. Jag är minst lika otrevlig i trafiken nu som när jag körde BMW. Jag tror t.o.m att jag är otrevligare nu. Aha. Du körde BMW, det är därför du är så otrevlig. Det går aldrig ur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 Aha. Du körde BMW, det är därför du är så otrevlig. Det går aldrig ur. Jag var det även innan. Sedan om jag kör Toyota, Mazda, BMW, Porsche eller Cadillac, så är jag samma rövhål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 15, 2018 Dela Inlagd Januari 15, 2018 Dubai Plitarna åker med Klass !!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 4, 2018 Dela Inlagd Februari 4, 2018 Vad är detta för fult jäkla fordon? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 Gissa bilen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 53 minuter sedan, skrev Tallviking: Gissa bilen ! Ser ut som en Jagubmwvolvo! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 1 minut sedan, skrev audirs2: Ser ut som en Jagubmwvolvo! 2 av 3 rätt i alla fall ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 1 timme sedan, skrev Tallviking: Gissa bilen ! Stjäla bilder utan att ange källa... ajabaja... Läste om den idag... Så kanske fusk http://teknikensvarld.se/bmw-m3-forvandlad-till-volvo-162c-586633/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 15 minuter sedan, skrev audirs2: Ser ut som en Jagubmwvolvo! Ser ut som en Opel röv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 14, 2018 Dela Inlagd Februari 14, 2018 20 minuter sedan, skrev samet: Stjäla bilder utan att ange källa... ajabaja... Läste om den idag... Så kanske fusk http://teknikensvarld.se/bmw-m3-forvandlad-till-volvo-162c-586633/ Tänkte låta folk gissa lite innan dom fick källan http://teknikensvarld.se/bildgalleri/volvo-162c-baserad-pa-bmw-m3/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 15, 2018 Dela Inlagd Februari 15, 2018 Svågern har bytt upp sig Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 15, 2018 Dela Inlagd Februari 15, 2018 7 timmar sedan, skrev Tallviking: Svågern har bytt upp sig Nej han har bytt ner se oavsett från vad... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 15, 2018 Dela Inlagd Februari 15, 2018 8 minuter sedan, skrev Odin: Nej han har bytt ner se oavsett från vad... Är ju i alla fall svarta fälgar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu