audirs2 Inlagd Oktober 5, 2017 Dela Inlagd Oktober 5, 2017 Mopar musik! Bilen e ju fakking new! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Oktober 6, 2017 Dela Inlagd Oktober 6, 2017 http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20171005/koenigsegg-kor-000-kmh-pa-3644-sekunder-slar-bugattis-rekord/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 10, 2017 Dela Inlagd Oktober 10, 2017 Tog bild på en Audi RS8 igår kväll, vet inte vad jag ska skylla på? Här var det inte mitt fel iaf, blev skrämd av en bilist som tutade på mig. Han kunde väl stannat när han såg att jag stod i gatan och tog foto, idi*t. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 10, 2017 Dela Inlagd Oktober 10, 2017 1 timme sedan, skrev Bibben: Tog bild på en Audi RS8 igår kväll, vet inte vad jag ska skylla på? Här var det inte mitt fel iaf, blev skrämd av en bilist som tutade på mig. Han kunde väl stannat när han såg att jag stod i gatan och tog foto, idi*t. Skyll på svampen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 10, 2017 Dela Inlagd Oktober 10, 2017 3 timmar sedan, skrev Bibben: Tog bild på en Audi RS8 igår kväll, vet inte vad jag ska skylla på? Här var det inte mitt fel iaf, blev skrämd av en bilist som tutade på mig. Han kunde väl stannat när han såg att jag stod i gatan och tog foto, idi*t. Vilken skönhet,,,,,,,tror jag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Oktober 10, 2017 Dela Inlagd Oktober 10, 2017 Bara man inte faller för frestelsen att stila... https://rumble.com/v301u1-three-mustang-show-crash-videos.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd Oktober 10, 2017 Dela Inlagd Oktober 10, 2017 Lite bilder från Volvo muséet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 11, 2017 Dela Inlagd Oktober 11, 2017 http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20171009/kia-stonic-borjar-levereras-svenska-priser-och-fakta/?utm_campaign=2017-10-11&utm_content=19868916&utm_medium=email&utm_source=Nyhetsbrev Sportage har fått en syster eller är Sportigare borta ur leken? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20171012/forsta-indiska-volvo-xc90-har-rullat-av-bandet/?utm_campaign=2017-10-13&utm_content=19888639&utm_medium=email&utm_source=Nyhetsbrev Vovlo made in India! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 Fick en lite bättre bild på en Audi RS8 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 40 minuter sedan, skrev Bibben: Fick en lite bättre bild på en Audi RS8 Du fick bild på min Kia Sportage ser jag åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 7 minuter sedan, skrev audirs2: Du fick bild på min Kia Sportage ser jag åxå! Å fan, är du i Göteborg? Hör av dig, så kan vi gå car spotting... hehe manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 14, 2017 Dela Inlagd Oktober 14, 2017 (ändrad) 21 timmar sedan, skrev audirs2: http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20171012/forsta-indiska-volvo-xc90-har-rullat-av-bandet/?utm_campaign=2017-10-13&utm_content=19888639&utm_medium=email&utm_source=Nyhetsbrev Vovlo made in India! Audi made in India (Aurangabad) och desutom tillverkade av Skoda in India!! 5555 Vi måste "tyvärr" inse att bilproduktion är global, tex BMW X5 är gjorda i USA, Ryssland och Indien. Ha en kanonbra dag! Ändrades Oktober 14, 2017 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 14, 2017 Dela Inlagd Oktober 14, 2017 2 timmar sedan, skrev stjp8729: Audi made in India (Aurangabad) och desutom tillverkade av Skoda in India!! 5555 Vi måste "tyvärr" inse att bilproduktion är global, tex BMW X5 är gjorda i USA, Ryssland och Indien. Ha en kanonbra dag! Dessutom är slutmonteringen bara en liten del i en global värdekedja Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 14, 2017 Dela Inlagd Oktober 14, 2017 6 timmar sedan, skrev stjp8729: Audi made in India (Aurangabad) och desutom tillverkade av Skoda in India!! 5555 Vi måste "tyvärr" inse att bilproduktion är global, tex BMW X5 är gjorda i USA, Ryssland och Indien. Ha en kanonbra dag! Undra var Lada görs nu för tiden? I gamla Köningsberg gör just BMW X 5 (Kaliningrad) Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Oktober 14, 2017 Dela Inlagd Oktober 14, 2017 21 timmar sedan, skrev Bibben: Fick en lite bättre bild på en Audi RS8 Vacker bil 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 15, 2017 Dela Inlagd Oktober 15, 2017 Denna bilen körde förbi, riktigt grym. En granne påstod att den tillhör en Micke D, nån trummis tydligen... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 15, 2017 Dela Inlagd Oktober 15, 2017 2 timmar sedan, skrev Bibben: Denna bilen körde förbi, riktigt grym. En granne påstod att den tillhör en Micke D, nån trummis tydligen... Jag tror hans är orange. Men kanske lackat om? Eller folierat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 17, 2017 Dela Inlagd Oktober 17, 2017 Nissan poliser är inte att leka med! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 17, 2017 Dela Inlagd Oktober 17, 2017 47 minuter sedan, skrev audirs2: Nissan poliser är inte att leka med! 1. Tråkigt när det inte är egentagna bilder/videor 2. Är ju fejk, fattar du inte det? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 17, 2017 Dela Inlagd Oktober 17, 2017 3 minuter sedan, skrev Bibben: 1. Tråkigt när det inte är egentagna bilder/videor 2. Är ju fejk, fattar du inte det? häftig va 😀 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 17, 2017 Dela Inlagd Oktober 17, 2017 2 minuter sedan, skrev Enis: 7 minuter sedan, skrev Bibben: 1. Tråkigt när det inte är egentagna bilder/videor 2. Är ju fejk, fattar du inte det? Visa mer häftig va 😀 Nä, men iaf egentagen, många som inte kan/förstår här.... Känn ingen press men en sån här hade varit fräckt... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 17, 2017 Dela Inlagd Oktober 17, 2017 13 minuter sedan, skrev Bibben: Nä, men iaf egentagen, många som inte kan/förstår här.... Känn ingen press men en sån här hade varit fräckt... Har jag inte sett här i stan men ferarris och r8:or kan man gödsla med gäller att ha mobilen redo bara enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 17, 2017 Dela Inlagd Oktober 17, 2017 1 minut sedan, skrev Enis: Har jag inte sett här i stan men ferarris och r8:or kan man gödsla med gäller att ha mobilen redo bara enis Kom ihåg att vara scout redo. Sen ser jag fram emot en massa fräcka bilar här, bara inte USS-mög eller liknande. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Oktober 18, 2017 Dela Inlagd Oktober 18, 2017 Itali Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu