audirs2 Inlagd Maj 24, 2017 Dela Inlagd Maj 24, 2017 https://www.svd.se/volvo-far-nytt-syskon--har-ar-5-klassiska-lotusbilar#sida-5 Vovlo + Lotus e sant! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 24, 2017 Dela Inlagd Maj 24, 2017 Geely har nu köpt det krisande Proton från Malaysia och Lotus Samma företag som redan äger Volvo och LTC (London Taxi Company) http://www.expressen.se/motor/bilnyheter/volvo-far-nya-syskon-geely-koper-bilmarkena-lotus-och-proton/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 24, 2017 Dela Inlagd Maj 24, 2017 Är detta på riktigt? Magic Color Changing Paramagnetic Lambo manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 25, 2017 Dela Inlagd Maj 25, 2017 18 timmar sedan, skrev Bibben: Är detta på riktigt? Magic Color Changing Paramagnetic Lambo Finns första April? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 29, 2017 Dela Inlagd Maj 29, 2017 On 2017-05-14 at 14:00, skrev clion: Var på Volvos museum igår och fotade plus tunga rallyt som det heter med gamla last bilar och bussar .Det blev 120 kort som tar ett tag och redigera tar några idag Mer från Volvos musett har lite tid så det blir en böla då och då Jag börjar med Kungens Ölandsbil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 30, 2017 Dela Inlagd Maj 30, 2017 Mer Volvo Volvo XC60 Cab någon ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 30, 2017 Dela Inlagd Maj 30, 2017 Mer Volvo Volvo XC60 Cab någon ? Såg en inte allt för gammal Volvo här om dagen med grava rost-skador. De blindas arbete från hissingen verkar vara av dålig kvalitet. ส่งจากโทรศัพท์มือถือ Note 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 30, 2017 Dela Inlagd Maj 30, 2017 On 2017-05-29 at 08:17, skrev clion: Mer från Volvos musett har lite tid så det blir en böla då och då Jag börjar med Kungens Ölandsbil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 30, 2017 Dela Inlagd Maj 30, 2017 Precis nyss, skrev clion: Tryckte på nån fel knapp Så nu får jag Svara på mitt inlägg Ha Ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 Idag blir det de tunga fordonen En prototyp Har världs rekordet på strippen Sista för idag n blir det de tunga rallyt foton Men har inte Redigerat detta fotot utan jag såg det och vill tillägna det till Khenneth 073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Visst var det bättre förr “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Trevlig Bentley. Inget för den med stor snopp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 On 2017-06-01 at 08:11, skrev Kenneth4618: Visst var det bättre förr Ursäkta jag skulle ju skicka medlandet till dig men var lite på örat och då blev det 073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 3, 2017 Dela Inlagd Juni 3, 2017 Nu kör jag de sista fotona från besöket på Volvo museet De var ju tunga rallyt samma dag Ni får se klenoderna enkelaxlade ha ha ha Sen den bilen Surte Åkeri jag bodde ju i Älvängen tidigare och har sett han har många nya Volvo på gården Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Svampen 1976 77 Körde jag Dragracing med min Camaro Z 28 Blu Magick i Modief standard som de hette då Sen kom en polare hem från Thailand då sålde jag pärlan och fick en Saab 96 + pengar Ringde Aeroflott dagern efter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Lite godis till Svampen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 21 timmar sedan, skrev clion: Nu kör jag de sista fotona från besöket på Volvo museet De var ju tunga rallyt samma dag Ni får se klenoderna enkelaxlade ha ha ha Sen den bilen Surte Åkeri jag bodde ju i Älvängen tidigare och har sett han har många nya Volvo på gården Ja Volvo lastbilar har man ägt och äger, en Starke från 60 talet, en Fl 6 från 80 talet och nu en FL 7 från -96! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 1 timme sedan, skrev clion: Svampen 1976 77 Körde jag Dragracing med min Camaro Z 28 Blu Magick i Modief standard som de hette då Sen kom en polare hem från Thailand då sålde jag pärlan och fick en Saab 96 + pengar Ringde Aeroflott dagern efter Ähhh,,Gm junk! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 Real Muscle Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 5, 2017 Dela Inlagd Juni 5, 2017 http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/218467 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2017 Dela Inlagd Juni 5, 2017 http://www.trailer.se/skarpta-regler-olaglig-cacotagetrafik/ Här lite godis för åkare! Men varför har detta vart så svårt att genomföra? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Juni 10, 2017 Dela Inlagd Juni 10, 2017 Fick med mig hem lite bilgodis idag.... (o: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 10, 2017 Dela Inlagd Juni 10, 2017 Mycket Pridebilar... här kommer nåt manligt manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 10, 2017 Dela Inlagd Juni 10, 2017 2 timmar sedan, skrev Bibben: Mycket Pridebilar... här kommer nåt manligt När skall du skaffa körkort då /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu