Tallviking Inlagd December 20, 2016 Dela Inlagd December 20, 2016 Stilstudie av 3 st muskelbilar från USA om dom fans som "Shooting Brake" Vilken skulle du välja ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 20, 2016 Dela Inlagd December 20, 2016 57 minuter sedan, skrev Tallviking: Stilstudie av 3 st muskelbilar från USA om dom fans som "Shooting Brake" Vilken skulle du välja ? Audin, nä Kian, nä Forden!Punkt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 20, 2016 Dela Inlagd December 20, 2016 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Stilstudie av 3 st muskelbilar från USA om dom fans som "Shooting Brake" Vilken skulle du välja ? Den blådiga flådiga chevan /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 20, 2016 Dela Inlagd December 20, 2016 En ny Trans Am kanske "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 22, 2016 Dela Inlagd December 22, 2016 Volvo de e kult....ur de "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 23, 2016 Dela Inlagd December 23, 2016 Aron Kauffman lämnar Gas Monkey garage http://gasmonkey.speedsociety.com/aaron-kaufman-aka-the-bearded-wonder-is-leaving-gas-monkey-garage-for-good/?source=gmg Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 23, 2016 Dela Inlagd December 23, 2016 Nytt på parkeringen när jag gick ut idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 23, 2016 Dela Inlagd December 23, 2016 2 timmar sedan, skrev MickeN: Nytt på parkeringen när jag gick ut idag. Har en kompis som renoverar såna där, han heter Pettri! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Inte så imponerande enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 7 minuter sedan, skrev Enis: Inte så imponerande enis Nä! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 1, 2017 Dela Inlagd Januari 1, 2017 Finns på Netflix /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 2, 2017 Dela Inlagd Januari 2, 2017 Står utanför PKCP idag, lite annorlunda pickis... Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 Häftig lack Byta färg på bilen till många kulörer med bara en fjärrkontroll Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 Häftig lack Byta färg på bilen till många kulörer med bara en fjärrkontroll Snarare rätt kul videoredigering, men finns säkert de som går på det Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 18 minuter sedan, skrev Soengsang: Snarare rätt kul videoredigering, men finns säkert de som går på det Sabba inte det roliga med videon direkt Såg fram emot en rätt rolig debatt så här en söndagsmorgon ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 Sabba inte det roliga med videon direkt Såg fram emot en rätt rolig debatt så här en söndagsmorgon !Erkänn att du gick på den 55555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 Precis nyss, skrev Soengsang: Erkänn att du gick på den 55555555 Du vet att jag håller på med bilar så knappast. La ut den för jag såg fram emot en intressant bakfyllediskussion ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 Man kanske kan tycka att det bara är bilar i miljonklassen som platsar i den här tråden men det tycker inte jag. En gammal fin, eller bucklig och rostig, kärra från fordom har ju sitt värde också. Jag var inne i offroad/jeepsvängen för länge sedan och tycker fortfarande att de bilarna är så kul. Tänk dig en terrängsugga med en stor V-8 eller en ball valp som tar sig fram på en väg som knappt kan kallas väg utan mest en rådjursstig. Jag var nyligen i Vietnam och där kunde jag inte hålla mig från att vara med på en jeepsafari. Är det någon som kan säga vad det är för kärra jag åkte med ? Jeepträff i Borkhult ? // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 Nu blev det rena lekstugan för vi kom så småningom fram till en öken och det blev helt plötsligt en känsla av Paris-Dakar över safarin. Undrar om man får syn på Alfie Cox, Fabrizio Meoni eller Stephane Peterhansel här i dynerna ? Är inte det där Richard Saincts hoj ? Visst är det trevligt med bilar och motorcyklar men det är ju mycket trevligt med damsällskap också. Jag hade turen att få med mig två fagra damer från Kina i bilen. Den ena tösen kommer från Shanghai och den andra kommer från Szechuan Mer 4X4 När ägaren till bilen vände ryggen till så passade jag på att ta en runda med kinestjejerna ( säg ingenting till någon ) // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 (ändrad) Tjejerna tyckte att var kul att busa och de gav mig en varsin puss på kinden men just vid tillfället så hängde inte kameran med i svängarna. Kiss me quick Här står det två 80-talare men jag är lite osäker på om det är Isuzu Trooper eller Toyota Land Cruiser En tuff quad med en grym Rotax v-twin som verkade lite ledsen för tillfället men de fick fart i den igen och gosse, vilket sound den hade då chauffören öppnade spjällen fullt // Luke the Drifter Ändrades Januari 22, 2017 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 12 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Tjejerna tyckte att var kul att busa och de gav mig en varsin puss på kinden men just vid tillfället så hängde inte kameran med i svängarna. Kiss me quick Här står det två 80-talare men jag är lite osäker på om det är Isuzu Trooper eller Toyota Land Cruiser En tuff quad med en grym Rotax v-twin som verkade lite ledsen för tillfället men de fick fart i den igen och gosse, vilket sound den hade då chauffören öppnade spjällen fullt // Luke the Drifter Vågar nästan tippa på en rysk GAZ i den första bildsekvensen! Bensin V8 hade dom i sina lastbilar, körde en sådan 1975 i Nylands Brigad! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 Jeep är kul. Phuket anno 2000 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 (ändrad) 26 minuter sedan, skrev audirs2: Vågar nästan tippa på en rysk GAZ i den första bildsekvensen! Bensin V8 hade dom i sina lastbilar, körde en sådan 1975 i Nylands Brigad! Du har nästan rätt DKW Det var en UAZ jag åkte i och det är en nära släkting GAZ. På min tid fanns det en gube som körde GAZ 69 och han var med på många jeepträffar i Mälardalen. Hans bil var helt original och det var rent grönj*vligt vad den bilen tog sig fram. Det fanns Jeep CJ-3, CJ- 5 och CJ-7 med V-åttor och monster mudders som fastnade i lerhålen och nog sjutton stod guben bakom där och tutade med sitt signalhorn som lät som om en ko råmade // Luke the Drifter Ändrades Januari 22, 2017 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 Den gula är en LC enligt min ringa mening Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 20 timmar sedan, skrev Tallviking: Häftig lack Byta färg på bilen till många kulörer med bara en fjärrkontroll Det finns knappast, däremot så finns det sedan länge lack som ändrar färg efter temperatur. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu