audirs2 Inlagd Oktober 18, 2016 Dela Inlagd Oktober 18, 2016 1985 i Finntorps garaget! Många hårstrån e det, bruna och långa! Några kilo mindre åxå! Men 500 hp fanns i Cudan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 18, 2016 Dela Inlagd Oktober 18, 2016 1985 i Finntorps garaget! Många hårstrån e det, bruna och långa! Några kilo mindre åxå! Men 500 hp fanns i Cudan![emoji106] Enda garaget man kollat i Finntorp på 80 talet var 3 våningen gammla Nacka Polishus [emoji6] Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 18, 2016 Dela Inlagd Oktober 18, 2016 5 minuter sedan, skrev Nilsson68: Enda garaget man kollat i Finntorp på 80 talet var 3 våningen gammla Nacka Polishus Tapatalkat Ja The polisen tar alla busar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Oktober 18, 2016 Dela Inlagd Oktober 18, 2016 Några från Pattaya i sommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd Oktober 18, 2016 Dela Inlagd Oktober 18, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 18, 2016 Dela Inlagd Oktober 18, 2016 2 timmar sedan, skrev audirs2: 1985 i Finntorps garaget! Många hårstrån e det, bruna och långa! Några kilo mindre åxå! Men 500 hp fanns i Cudan! Kollade på burken just now... Kan du presentera din kompis Tom of Finland? Solly för fråga i fel tråd, men jag hittade ingen annan... Min inställning om GrannUrgerna har förändrats i sin grund... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 18, 2016 Dela Inlagd Oktober 18, 2016 27 minuter sedan, skrev Odin: Kollade på burken just now... Kan du presentera din kompis Tom of Finland? Solly för fråga i fel tråd, men jag hittade ingen annan... Min inställning om GrannUrgerna har förändrats i sin grund... Fyllskalle! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 Detta Jamaicabygge stod på Areca hotell ett par veckor sen, men jag vet inte vilken modell det är? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 18 timmar sedan, skrev audirs2: Fyllskalle! Undrar vem som e fullast Urgskalle... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 16 minuter sedan, skrev Odin: Undrar vem som e fullast Urgskalle... Håll dig till jakt tråden,superviking! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 32 minuter sedan, skrev audirs2: Håll dig till jakt tråden,superviking! Näppeligen... Herr Auto Union. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 15 timmar sedan, skrev ragson: Detta Jamaicabygge stod på Areca hotell ett par veckor sen, men jag vet inte vilken modell det är? Tror det är en i8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 15 timmar sedan, skrev ragson: Detta Jamaicabygge stod på Areca hotell ett par veckor sen, men jag vet inte vilken modell det är? I 8 med måsvingar, sprang på den nere på lindholmen i Gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 http://www.dn.se/ekonomi/geely-satter-press-pa-regeringen/ Snart kineserna över hela världen asså! Fast jag tror nog Genrael Odin stoppar dom! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 2 timmar sedan, skrev audirs2: http://www.dn.se/ekonomi/geely-satter-press-pa-regeringen/ Snart kineserna över hela världen asså! Fast jag tror nog Genrael Odin stoppar dom! Nja Kinesiskt skit kan User Storm Furer hålla på med... Tur att sista hemvärnsreserven finns. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 Dags för vinterdäck! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 7, 2016 Dela Inlagd November 7, 2016 bilder lånade från FB /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 7, 2016 Dela Inlagd November 7, 2016 2 timmar sedan, skrev Enis: bilder lånade från FB /Enis Ambassaden i Stockholm? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 7, 2016 Dela Inlagd November 7, 2016 Grymt snygg BMW M3, mattsvart och lite lätt pimpad, men på ett smakfullt sätt tycker jag. Kaxig typ som kör upp och "parkerar" på trottoaren (typ 2 minuter) mitt framför Tre, här gås inga extra meter inte, han stängde inte ens av bilen. Kom ut när jag tog sista bilden och sade att jag får gärna ta bilder på bilen. Kaxig men trevlig... lite som jag manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 En annan mattsvart bil, nu en Range Rover men tyvärr lite otvättad, men egen skylt, plus för det, det hade inte stekarn ovan... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 inte bilgodis kanske..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 On 2016-11-10 at 23:45, skrev ellim63: inte bilgodis kanske..... Ballt Ellim63! Eller elecktrolim som vi säger här i Stöckholm! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 inte bilgodis kanske..... Inte en rover nej. Men bibbens övriga leveranser är ju 1000 % bättre än jänke-mög från 50talet. Turbo bensin eller fet dieselModerna tändning. Modernt bränsle system. Modernt valve train. Modern växel låda. Dubbel koppling eller bättre. Bra 4 hjuls drift. Typ Ford focus rs/ Nissan gtr Bra bromsar. Vettig hjul upphängning ( ej bladfjädrar) Etc. Range rovern är ju ingenstans. När jag åkte i min landcruiser 100 så kunde man titta ner på taket på en landrover. En bil måste ju ha någon selling point. Landrover har väl ingen. Inte av mig känd iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 (ändrad) 53 minuter sedan, skrev Nicholas: Inte en rover nej. Men bibbens övriga leveranser är ju 1000 % bättre än jänke-mög från 50talet. Turbo bensin eller fet diesel Moderna tändning. Modernt bränsle system. Modernt valve train. Modern växel låda. Dubbel koppling eller bättre. Bra 4 hjuls drift. Typ Ford focus rs/ Nissan gtr Bra bromsar. Vettig hjul upphängning ( ej bladfjädrar) Etc. Range rovern är ju ingenstans. När jag åkte i min landcruiser 100 så kunde man titta ner på taket på en landrover. En bil måste ju ha någon selling point. Landrover har väl ingen. Inte av mig känd iallafall. Pratar vi samma språk? Hittat dunken tidigt idag? Ändrades November 18, 2016 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 1 timme sedan, skrev Nicholas: Inte en rover nej. Men bibbens övriga leveranser är ju 1000 % bättre än jänke-mög från 50talet. Turbo bensin eller fet diesel Moderna tändning. Modernt bränsle system. Modernt valve train. Modern växel låda. Dubbel koppling eller bättre. Bra 4 hjuls drift. Typ Ford focus rs/ Nissan gtr Bra bromsar. Vettig hjul upphängning ( ej bladfjädrar) Etc. Range rovern är ju ingenstans. När jag åkte i min landcruiser 100 så kunde man titta ner på taket på en landrover. En bil måste ju ha någon selling point. Landrover har väl ingen. Inte av mig känd iallafall. tänkte ju mest på "snöskorna", det var ju därför jag skrev som jag skrev! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu