Luke the Drifter Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 (ändrad) 14 timmar sedan, skrev ragson: Den där bilen känner jag igen. Ägdes av en kille som var jobbarkompis med morsan när jag var tonåring i Falun. Kan det stämma? Det är en gammal bekant till mig som äger den där. Skall lyssna med honom varifrån den kommer. 13 timmar sedan, skrev audirs2: Ojdå, kul! Skulle ha tagit reg numret så man kunde ha kollat vem som äger den! Men det borde inte finnas så många Superbird i Sverige! Det kanske, kanske inte är en alldeles äkta Superbird Lite bilgodis heter visst tråden så jag lägger in några bilder från en nostalgiträff på Kjula Dragway Er gubbe på plats där det händer och när det händer // Luke the Drifter Ändrades September 3, 2016 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 14 timmar sedan, skrev ragson: Den där bilen känner jag igen. Ägdes av en kille som var jobbarkompis med morsan när jag var tonåring i Falun. Kan det stämma? Som jobbade på OK på Sturegatan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 5, 2016 Dela Inlagd September 5, 2016 http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20160902/koenigsegg-ccx-i-valdsam-krasch?utm_source=Nyhetsbrev&utm_medium=email&utm_content=17329676&utm_campaign=2016-09-04 Så kan det gå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 Skaplig bakdel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 11 timmar sedan, skrev rolba: Skaplig bakdel Digitala eller led lampor bak? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 7, 2016 Dela Inlagd September 7, 2016 http://www.aftonbladet.se/bil/article23477738.ab En polskiwitch blir kanske nästa racer? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8, 2016 Dela Inlagd September 8, 2016 6 timmar sedan, skrev audirs2: Digitala eller led lampor bak? Anal-oga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 http://www.orebroraceday.se/start/ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 11, 2016 Dela Inlagd September 11, 2016 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 13, 2016 Dela Inlagd September 13, 2016 http://www.klassiker.nu/?utm_source=Klassiker&utm_campaign=96780ea062-http%3A%2F%2Fwww.klassiker.nu&utm_medium=email&utm_term=0_511e72c072-96780ea062-174924309 Årets kanske sista show!? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 16, 2016 Dela Inlagd September 16, 2016 Hittade dessa på gatan... Give me!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 19, 2016 Dela Inlagd September 19, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 29, 2016 Dela Inlagd September 29, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 Vill ha !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 4, 2016 Dela Inlagd Oktober 4, 2016 En hederlig gammal Amazo,,,,,,,,,,nej en Chrysler utanför Willys i Orminge i dag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 4, 2016 Dela Inlagd Oktober 4, 2016 Inte så mycket bil kanske men tror ändå det kvalar in här.... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 5, 2016 Dela Inlagd Oktober 5, 2016 4 timmar sedan, skrev audirs2: En hederlig gammal Amazo,,,,,,,,,,nej en Chrysler utanför Willys i Orminge i dag! Rätt ovanliga dessa 55:or. Kollade du in växelspaken på instrumentbrädan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 5, 2016 Dela Inlagd Oktober 5, 2016 9 timmar sedan, skrev rolba: Rätt ovanliga dessa 55:or. Kollade du in växelspaken på instrumentbrädan? Japp det gjorde jag, kul liten spak! Lucky Luke kanske känner ägaren? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 5, 2016 Dela Inlagd Oktober 5, 2016 12 timmar sedan, skrev Bibben: Inte så mycket bil kanske men tror ändå det kvalar in här.... Häftiga maskiner tråden kanske? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 6, 2016 Dela Inlagd Oktober 6, 2016 On 2016-10-04 at 22:28, skrev audirs2: En hederlig gammal Amazo,,,,,,,,,,nej en Chrysler utanför Willys i Orminge i dag! Ca 10 år senare anammade Volvo denna design..... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 (ändrad) Gamla Top Gear-gänget börjar sända sin nya show "The Grand Tour" 18:e november på Amazon Prime Ändrades Oktober 7, 2016 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 On 2016-10-04 at 22:28, skrev audirs2: En hederlig gammal Amazo,,,,,,,,,,nej en Chrysler utanför Willys i Orminge i dag! On 2016-10-05 at 12:29, skrev audirs2: Japp det gjorde jag, kul liten spak! Lucky Luke kanske känner ägaren? Det kanske kan hända att den där Lucky Luke har haft närkontakt med den där kärran tidigare Här har den en lite gladare kulör och tjejerna som sitter på kylaren på bilen bredvid gick inte att maskera så de får glänsa där de sitter Jag tror att jag lägger in ett par bilder till och då blir det på en kärra från en tid då bilar hade former och karaktär Någon annan som hade karaktär utan dess like var ju salig Eddie Meduza och en vacker afton satt han i denna kärra och drack pilsner och skrev sedan sin autograf i innertaket. Errol Norstedt, det fanns bara en som han ! // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 17, 2016 Dela Inlagd Oktober 17, 2016 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu