rolba Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 On 2016-05-30 at 13:05, skrev ragson: Hitta denna fining idag på Darkside! Sent from my SM-N910C using Tapatalk En riktig raritet. Fyrdörrars var inte vanliga ens när de var nya. I alla fall inte i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Du har sinne för bra bilar. Inget jänke-mög, det tackar man för. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Maserati en dröm bil en quattroporte vill jag ha "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Maserati en dröm bil en quattroporte vill jag ha Maserati är fina och lite halvudda. Själv så hade jag hållt mig undan från allt italienskt, då det som regel innebär mer problem än glädje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Maserati är fina och lite halvudda. Själv så hade jag hållt mig undan från allt italienskt, då det som regel innebär mer problem än glädje. Tja en Aston Martin Rapide duger den med /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Tja en Aston Martin Rapide duger den med /Enis Aston Martin är fina bilar. När dottern flyttar ut så blir det nog en bil som jag vill ha. Inga 4-dörrars bilar då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Lite pics gränsträff Charlottenberg sista bilden 33:ans avd ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 6 timmar sedan, skrev svampen: Lite pics gränsträff Charlottenberg sista bilden 33:ans avd ! Verkar som det inte finns nåra Crhysler bilar kvar i Sverige? Bara Gm å Volvo! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 46 minuter sedan, skrev audirs2: Verkar som det inte finns nåra Crhysler bilar kvar i Sverige? Bara Gm å Volvo! Chrysler är numera Lancia ! http://www.chrysler.se/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 1 timme sedan, skrev Tallviking: Chrysler är numera Lancia ! http://www.chrysler.se/ Tyvärr! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 On 2016-06-08 at 16:47, skrev Bibben: Oj, ser de så ut nu för tiden. Senaste Maseratin jag hade var en 68 om jag minns rätt. Hade den 79 eller 80 och fick laga en jävla massa rost på den. Nä tacka vet jag jänkejärn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 (ändrad) 15 timmar sedan, skrev audirs2: Verkar som det inte finns nåra Crhysler bilar kvar i Sverige? Bara Gm å Volvo! Nä dåligt med Mopar överhuvudtaget på träffen såg en Charger & en Cuda annars mest GM ? Ändrades Juni 12, 2016 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Här postas bara bilar från UK, Italien och Tyskland, mög från USA göre sig icke besvär, ej heller gammal skit, äldre bilar än 5 år borde skrotas, i synnerhet från USA, fulare bilar får man verkligen leta efter. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Bryter genast mot regen och postar denna drömbil som passera mig idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 2 minuter sedan, skrev Enis: Bryter genast mot regen och postar denna drömbil som passera mig idag Lägg dig inte i mina regler, de gäller bara mig, du får ha dina egna, så använder jag scrollknappen manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 2 minuter sedan, skrev Bibben: Lägg dig inte i mina regler, de gäller bara mig, du får ha dina egna, så använder jag scrollknappen Den var ju italiensk i alla fall men föll på ålder och ursprungsland på motorn /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 2 minuter sedan, skrev Enis: Den var ju italiensk i alla fall men föll på ålder och ursprungsland på motorn /Enis Mmmm, jag scrollade sakta.... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 12 minuter sedan, skrev Bibben: Här postas bara bilar från UK, Italien och Tyskland, mög från USA göre sig icke besvär, ej heller gammal skit, äldre bilar än 5 år borde skrotas, i synnerhet från USA, fulare bilar får man verkligen leta efter. Jag är utav en helt annan åsikt. Jag tycker att gamla amerikanska bilar har en helt egen stil som för övrigt några europeiska biltillverkare försökte imitera med mer eller mindre lyckat resultat. Jag gillar Chryslers "forward-look" och jag anser att de snyggaste årsmodellerna är -60 och -61. Här har vi en Chrysler Windsor 1961 årsmodell Ja, det är så sant att italienska bilar har sin charm och det är till och med så att vissa bilmärken med fog kan sägas ha blivit legendariska och en av dem är utan tvekan detta bilmärke. Ettores livsverk // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 10 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Jag är utav en helt annan åsikt. Det respekterar jag givetvis, så vi är överens om att vara jätteoöverens i denna frågan manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 2 timmar sedan, skrev Bibben: Det respekterar jag givetvis, så vi är överens om att vara jätteoöverens i denna frågan Nu är vi äntligen är överens om att vi är oöverens så kör jag på med några bilder från Malmköping. Italienska bilar ? Nyare än fem år ? Är du go eller ? // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 3 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Jag är utav en helt annan åsikt. Jag tycker att gamla amerikanska bilar har en helt egen stil som för övrigt några europeiska biltillverkare försökte imitera med mer eller mindre lyckat resultat. Jag gillar Chryslers "forward-look" och jag anser att de snyggaste årsmodellerna är -60 och -61. Här har vi en Chrysler Windsor 1961 årsmodell Ja, det är så sant att italienska bilar har sin charm och det är till och med så att vissa bilmärken med fog kan sägas ha blivit legendariska och en av dem är utan tvekan detta bilmärke. Ettores livsverk // Luke the Drifter Ja nu börjar vi "nacka"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 (ändrad) Volvo V90 som polisbil http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20160613/volvo-v90-som-polisbil-forsta-exemplaret-visas-upp Ändrades Juni 13, 2016 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 13, 2016 Dela Inlagd Juni 13, 2016 On 2016-06-12 at 18:10, skrev Luke the Drifter: Nu är vi äntligen är överens om att vi är oöverens så kör jag på med några bilder från Malmköping. Italienska bilar ? Nyare än fem år ? Är du go eller ? // Luke the Drifter De flesta amerikanska bilar från 40-50-60 talet designades av italienska designers. Tyvärr men italienare hade inte kapacitet att bygga de själva. I USA fanns pengar och industri som var tvungen att ställa om från vapen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu