audirs2 Inlagd April 2, 2016 Dela Inlagd April 2, 2016 4 timmar sedan, skrev tj650: Av allt "skrot" jag har kört så överlägset bästa brudmagneten var min 65 impala,synd bara att framvagns upphägningen gör så att chauförren inte hinner med annat än ratta Gamla Lugnet nära Hammarby?? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 2, 2016 Dela Inlagd April 2, 2016 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev tj650: Av allt "skrot" jag har kört så överlägset bästa brudmagneten var min 65 impala,synd bara att framvagns upphägningen gör så att chauförren inte hinner med annat än ratta Då måste du haft något fel på framvagnen eller taskiga däck typ diagonal för min var underbar att glida runt i Ändrades April 2, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 2, 2016 Dela Inlagd April 2, 2016 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Då måste du haft något fel på framvagnen eller taskiga däck typ diagonal för min var underbar att glida runt i Motor i denna pärla? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 2, 2016 Dela Inlagd April 2, 2016 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Då måste du haft något fel på framvagnen eller taskiga däck typ diagonal för min var underbar att glida runt i Vad har hänt med dörren?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd April 2, 2016 Dela Inlagd April 2, 2016 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Då måste du haft något fel på framvagnen eller taskiga däck typ diagonal för min var underbar att glida runt i Glida va ok,svänga va sådärstyrgeometrin på 60 talet va inte som nu.Om du tog en sväng på sanden utan märken efter så köper jag skiten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd April 4, 2016 Dela Inlagd April 4, 2016 On 2.4.2016 at 09:32, skrev audirs2: Gamla Lugnet nära Hammarby?? Om du menar var bilden är tagen så nej,Jag är finlandsvensk så södra finland,Kimitoön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 http://www.autopower.se/forum/topic.asp?id=271403 Ja BMW verkar vara riktig höjdarbil asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 Inte dagens modell direkt! Gissar på 46,a? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 7, 2016 Dela Inlagd April 7, 2016 51 minuter sedan, skrev audirs2: Inte dagens modell direkt! Gissar på 46,a? Förjäkla snygg. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Han kämpade på uppför backen, svartröken bolmade som en skorsten...undrar om den lastbilen fått köra i Sverige? Annars gillar jag den där modellen, lite 50-tal sådär. Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 2 timmar sedan, skrev ragson: Han kämpade på uppför backen, svartröken bolmade som en skorsten...undrar om den lastbilen fått köra i Sverige? Annars gillar jag den där modellen, lite 50-tal sådär. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Spänna fast lasset, varför då? Gissar på rak sexa, inte direkt insprutad! Sex växlad låda osynkad! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 Härligt ljud när han drog iväg.  Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 25 minuter sedan, skrev MickeN: Härligt ljud när han drog iväg.  Snygg. Men va f-n är det? Duett?? Rolba?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 On 2016-04-02 at 03:30, skrev tj650: gissa va de här blir när de är färdigt DKW Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 (ändrad) Ändrades April 13, 2016 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 Världens bästa husbil https://mpora.com/outsiders/guy-built-worlds-best-campervan-four-year-old-girl-give-away Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 För er som vill ut och cykla nu när våren kommer: Övergivna cyklar säljs på gigantisk loppis i Bromsten 2 000 cyklar söker nya ägare på den årliga cykelloppisen i Bromsten och på fredag smäller det! Vi har förhandskikat på utbudet och tippar att fyndchansen är stor. http://www.stockholmdirekt.se/nyheter/overgivna-cyklar-saljs-pa-gigantisk-loppis-i-bromsten/aRKpdl!v16aPFGuAJl5z7WQtoLlg/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 Har väl några år på nacken. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 Snygg. Men va f-n är det? Duett?? Rolba?? T23/ offroad-baljehybrid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 On 4/9/2016 at 09:15, skrev audirs2: Spänna fast lasset, varför då? Gissar på rak sexa, inte direkt insprutad! Sex växlad låda osynkad! Gissar på diesel....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 E den snygg eller!!!!!! Woow! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 15 minuter sedan, skrev audirs2: E den snygg eller!!!!!! Woow! Ser ut som att en BMW och en Nissan har fått barn och samtidigt har den fått Honda Civic's syndrom i arslet. Inte den finaste mustangen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 Nu kan ni beställa nya Ford GT http://www.aftonbladet.se/bil/article22624612.ab Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 59 minuter sedan, skrev Tallviking: Nu kan ni beställa nya Ford GT http://www.aftonbladet.se/bil/article22624612.ab Eftersom jag är på gott humör idag så ska jag berätta för herrn' att man inte alls kan beställa den. Man kan anmäla sitt intresse och inte mer än så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 Fråga Jeremy Clarkson vad han tycker om GT:n, han hade en som han var sådär nöjd med... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu