Avregistrerad clion Inlagd Januari 12, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 12, 2011 slut på + När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Fritz, ja det var en 2002. Den var till salu. Kommer dock inte ihåg hur mycket den kostade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Green Hornet verkar vara en måste-se-film. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 20, 2011 Dela Inlagd Januari 20, 2011 Passa på att köpa dig en bit bilhistoria! http://www.bytbil.co...spx?id=xvjbakyg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Januari 20, 2011 Dela Inlagd Januari 20, 2011 Vore trevligt att ha obegränsat med pengar , så man kunde köpa sådan leksaker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 22, 2011 Dela Inlagd Januari 22, 2011 Jag hittade en kul bild på nätet, få se om jag lyckas lägga upp den här... Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 22, 2011 Dela Inlagd Januari 22, 2011 TD cheva 51 (Top Doorslammer) Är det en Pro Modified? Motor? Tid på strippen? Körde mitt första race 1975 med en Challenger 440"! Såg filmen "Jakten mot nollpunkten", sedan var man frälst! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Merlins Inlagd Januari 22, 2011 Dela Inlagd Januari 22, 2011 Såg att det var en bilder på Lamborghini. Här finns lite bilder på kompisens kärlek som har lämnat honom för ett bra tag sedan... http://www.autolife.se/page/28134/ Nu har han gått vidare med lite mindre kärlekar... He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave William Drummond (1585–1649) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Finnen Inlagd Februari 5, 2011 Dela Inlagd Februari 5, 2011 Stod inte den där hotrod/snöskotern hos persåkers för några år sedan har ett svagt minne men men... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 5, 2011 Är det en Pro Modified? Motor? Tid på strippen? Körde mitt första race 1975 med en Challenger 440"! Såg filmen "Jakten mot nollpunkten", sedan var man frälst! Då kanske vi mötte varandra Jag körde en zcamaro 350Lt1 som hette Blu Magic i standrdklassen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 5, 2011 Dela Inlagd Februari 5, 2011 Själv jobbar man kvällskift. Men nu är det dags att ta kvällen. Mycket goa bilar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 6, 2011 Några snyggingar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 28, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 28, 2011 Elmia Jönköping 22-25 april När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 28, 2011 Dela Inlagd Mars 28, 2011 årets Elmiamässa i påsk kommer att handla väldigt mycket om dom riktigt gamla bilarna runt sekelskiftet för att fira benz 125 års jubileum Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 28, 2011 Dela Inlagd Mars 28, 2011 årets Elmiamässa i påsk kommer att handla väldigt mycket om dom riktigt gamla bilarna runt sekelskiftet för att fira benz 125 års jubileum När e påsk? Det skulle man besöka, men vart fanken är Elmia? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Mars 28, 2011 Dela Inlagd Mars 28, 2011 När e påsk? Det skulle man besöka, men vart fanken är Elmia? Elmia ligger i Jönköping, har varit en flitig besökare i ca:20 år, vart med på utställningar med 2 hojar å kom på 4e plats båda gångerna plus fick pris för bästa monter, buckla+2000kr det var sköj det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Mars 28, 2011 Dela Inlagd Mars 28, 2011 Info om Elmia-mässan här: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 1, 2011 Dela Inlagd April 1, 2011 Tja...Vad säger man........HÄFTIGT “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 Lite bilder från Siam Paragon, Auto Gallery. Ligger på 3. våningen har jag för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 Tackar tackar för alla fina bilder Elmia är en jordbuksmässa Bla. in Jönköping Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd April 16, 2011 Dela Inlagd April 16, 2011 Har varit på veteran-marknad i Backamo idag. Här kommer lite godis. 71:a Charger Imponerande bagageutrymmen:-) 57:a Cheva Bel Air Nomad Fin Fen-Merca 73:a Eldorado Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 17, 2011 Tack för dom .Typiskt där bor man bara några mil i från (Älvängen) men missa det totalt men snart e det Tjolöholm då ska du se på tusan 5555.och Grand Turismo återkommer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 17, 2011 Dela Inlagd April 17, 2011 (ändrad) Vad tror ni om den här rumpan då vänner, och rätt titulerad åxå... Obs ingen fejkbild, nummerplåten är riktig. Ändrades April 17, 2011 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd April 17, 2011 Dela Inlagd April 17, 2011 Clion, Tjolöholm blir trevligt. Annars 30. april är det ju Nossebro, eller om du inte vill åka så långt, så är det också en BMW-träff hos Schmiedmann i Kungsbacka den dagen. Kör på med ett par till från igår. Ytterligare en Cadillac Opel Kapitän 37:a Ford Fin P1800 Avslutar med en 69:a Mustang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 17, 2011 Dela Inlagd April 17, 2011 Tjölöholm är överreklamerat, är väl mest för det fina folket som inte tål att få lite lera på skosulorna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu