audirs2 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Jihaaaaaaaaaaaaaaaaa, and where is the Mopars? (and Ford?) Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Du ser ut att behöva ett ordentligt halsbloss. En bild på en banner och sedan. Mår du bättre nu ? S m i l e 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Jihaaaaaaaaaaaaaaaaa, and where is the Mopars? (and Ford?) Portade ! S m i l e t 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Men lite annat. . . . S m i l e 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 . . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Släp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Ratt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Mår du bättre nu ? S m i l e 1 Ja, nu blev det bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Nomaderna är så jäkla fina, synd att man inte insåg det för x-antal år sedan. Jag fick en av en gubbe, -å tog inte emot den... Jag ville inte ha nån jäkla kombi??? Iidi*t. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Nomaderna är så jäkla fina, synd att man inte insåg det för x-antal år sedan. Jag fick en av en gubbe, -å tog inte emot den... Jag ville inte ha nån jäkla kombi??? Iidi*t. Är nog benägen att hålla med. Min kompis Cheva Impala 63 borjar att bli en berest bil, han kopte den från Dallas våren 2013, nu har han sålt den vidare till Finland. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Är nog benägen att hålla med. Min kompis Cheva Impala 63 borjar att bli en berest bil, han kopte den från Dallas våren 2013, nu har han sålt den vidare till Finland. Snygg sak, inte modellen kanske , men bilen i sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Snygg sak, inte modellen kanske , men bilen i sig. Den var rätt så skamfilad, tycker att 63´an är klart snyggast av modellerna 1961-1964. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 63´an är klart snyggast av modellerna 1961-1964. Instämmer “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 7, 2015 Dela Inlagd Juli 7, 2015 Jag var ute på moppetur för några dagar sedan och fick syn på denna något bedagade kärra. Jag är ganska säker på märket men är det någon som vet vad det är för modell och årtal på kärran ? // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 8, 2015 Dela Inlagd Juli 8, 2015 Jag var ute på moppetur för några dagar sedan och fick syn på denna något bedagade kärra. Jag är ganska säker på märket men är det någon som vet vad det är för modell och årtal på kärran ? // Luke the Drifter Kan dä va en Holden från aussie land? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 8, 2015 Dela Inlagd Juli 8, 2015 Kan dä va en Holden från aussie land? Det var en bra gissning audi ! Själv så är jag ganska säker på att det är en Rambler, och med stor sannolikhet en Cross Country tillverkad -57. Däremot så verkar fronten vara ombyggd för inte sjutton kunde man placera positionslyktorna på det där viset // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 8, 2015 Dela Inlagd Juli 8, 2015 Det var en bra gissning audi ! Själv så är jag ganska säker på att det är en Rambler, och med stor sannolikhet en Cross Country tillverkad -57. Däremot så verkar fronten vara ombyggd för inte sjutton kunde man placera positionslyktorna på det där viset // Luke the Drifter Kanske är en gammal sjöbjörn som haft bilen (SC kanhända) så det är eftermonterade lanternor ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 8, 2015 Dela Inlagd Juli 8, 2015 Power 2015 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 8, 2015 Dela Inlagd Juli 8, 2015 Power 2015 Skillnad på bilar och bilar, även killar verkar det som. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 Lite nostalgi, för mig. Kan sakna bilarna ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 14, 2015 Dela Inlagd Juli 14, 2015 Nice liten träff Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 17, 2015 Dela Inlagd Juli 17, 2015 Stor bil med coolt släp. Liten bil med coolt släp. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2015 Dela Inlagd Juli 17, 2015 (ändrad) Satan vad gött ljudREGERA /Enis Ändrades Juli 17, 2015 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 17, 2015 Dela Inlagd Juli 17, 2015 Satan vad gött ljud REGERA /Enis Gryyyyyymt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu