Kenneth4618 Inlagd April 16, 2015 Dela Inlagd April 16, 2015 Gefle taxi Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk En elbil som kan gå i 200 km/tim är inte fy skam “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17, 2015 Dela Inlagd April 17, 2015 Utanför Biltema idag. Den snyggaste Cittran någonsin med sina brudfångardörrar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 17, 2015 Dela Inlagd April 17, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=cjQtrysPzVI En eldriven mustang -68 med skapligt med kräääääääääm /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 18, 2015 Dela Inlagd April 18, 2015 En läcker Morris Minor 1963 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 21, 2015 Dela Inlagd April 21, 2015 Grannens schysta Folka. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 (ändrad) Var ute med kameran igår. Och spottade min första Tesla Model S IMG_7822.JPG Såg den i P-huset i Frölunda Torg, och måste säga att jag nästan misstog den för en Audi A5 Sportback och var nära att bara gå rätt förbi. Hade en take-away kund igår, han bad om att få en extra plastpåse att ha maten i eftersom han hade en ny bil (Vi använder papperskassar). Visst fick han det, jag frågade vad han hade för bil. En Tesla... "Har du hört talas om Insane mode?" undrade han... Det hade jag, jag gillar ju Tesla. Sen fick jag åka med en sväng, han gjorde ett par "Insane Mode-starter", FAAAAAN! 0-100Km/h på 3 sekunder! Det häftigaste jag upplevt i acceleration ALLA kategorier, och så tyst... Stereon spelade Elvis (häftig kontrollskärm förresten) på lagom volym, under full acceleration, var Elvis det enda som hördes. VILL HA! Lite så här kändes det: https://www.youtube.com/watch?v=LpaLgF1uLB8 4 passagerarplatser, lagom bil för en familj... Han lämnade förresten maten i restaurangen under provturen, jag förstår varför! Kolla Tesla insane mode på Youtube, så förstår ni också! MVH Tommy Ändrades April 25, 2015 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 26, 2015 Dela Inlagd April 26, 2015 El-bilar ger ju max vridmoment vid 0 rpm så det blir väldigt annorlunda start mot en med förbränningsmotor som måste upp i varv förts för att få max vrid Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 26, 2015 Dela Inlagd April 26, 2015 Den här en ärlig bil utanför Biltema i mosse, inge el tjafs där inte, fram med veven och veva igång bettan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 26, 2015 Dela Inlagd April 26, 2015 Den här en ärlig bil utanför Biltema i mosse, inge el tjafs där inte, fram med veven och veva igång bettan! En bil? På sin höjd en halv bil, vad jag kan se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 26, 2015 Dela Inlagd April 26, 2015 En bil? På sin höjd en halv bil, vad jag kan se. Äh, du ser fel! Fråga dom andra! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 26, 2015 Dela Inlagd April 26, 2015 Hade en take-away kund igår, han bad om att få en extra plastpåse att ha maten i eftersom han hade en ny bil (Vi använder papperskassar). Visst fick han det, jag frågade vad han hade för bil. En Tesla... "Har du hört talas om Insane mode?" undrade han... Det hade jag, jag gillar ju Tesla. Sen fick jag åka med en sväng, han gjorde ett par "Insane Mode-starter", FAAAAAN! 0-100Km/h på 3 sekunder! Det häftigaste jag upplevt i acceleration ALLA kategorier, och så tyst... Stereon spelade Elvis (häftig kontrollskärm förresten) på lagom volym, under full acceleration, var Elvis det enda som hördes. VILL HA! Lite så här kändes det: https://www.youtube.com/watch?v=LpaLgF1uLB8 4 passagerarplatser, lagom bil för en familj... Han lämnade förresten maten i restaurangen under provturen, jag förstår varför! Kolla Tesla insane mode på Youtube, så förstår ni också! MVH Tommy Det går ju en Tesla som taxi här i Stockholm. Jag hade turen att åka med den från Arlanda. Häftigt må jag säga och chauffören visade lite av accelerationen, det imponerade även om han inte vågade stå på för fullt på E4:an. Med vänlig hälsning BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 26, 2015 Dela Inlagd April 26, 2015 Från Tesla Club Sweden Provkörning av bensinbil http://teslaclubsweden.se/provkorning-av-bensinbil/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 28, 2015 Dela Inlagd April 28, 2015 En hederlig Fård! Tror det är en 60,a men inte säker? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd April 28, 2015 Dela Inlagd April 28, 2015 En hederlig Fård! Tror det är en 60,a men inte säker? Stämmer bra det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 28, 2015 Dela Inlagd April 28, 2015 En riktig häck Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd April 28, 2015 Dela Inlagd April 28, 2015 T-Bird 61? Offe En hederlig Fård! Tror det är en 60,a men inte säker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd April 29, 2015 Dela Inlagd April 29, 2015 Hade en take-away kund igår, han bad om att få en extra plastpåse att ha maten i eftersom han hade en ny bil (Vi använder papperskassar). Visst fick han det, jag frågade vad han hade för bil. En Tesla... "Har du hört talas om Insane mode?" undrade han... Det hade jag, jag gillar ju Tesla. Sen fick jag åka med en sväng, han gjorde ett par "Insane Mode-starter", FAAAAAN! 0-100Km/h på 3 sekunder! Det häftigaste jag upplevt i acceleration ALLA kategorier, och så tyst... Stereon spelade Elvis (häftig kontrollskärm förresten) på lagom volym, under full acceleration, var Elvis det enda som hördes. VILL HA! Lite så här kändes det: https://www.youtube.com/watch?v=LpaLgF1uLB8 4 passagerarplatser, lagom bil för en familj... Han lämnade förresten maten i restaurangen under provturen, jag förstår varför! Kolla Tesla insane mode på Youtube, så förstår ni också! MVH Tommy En bil utan motorljud är som en kvinna utan kön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 5, 2015 Dela Inlagd Maj 5, 2015 Låtsasbilen – som kostar 600 000 kr http://www.aftonbladet.se/bil/article20734525.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 5, 2015 Dela Inlagd Maj 5, 2015 En bil utan motorljud är som en kvinna utan kön. Det går att lösa Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Maj 7, 2015 Dela Inlagd Maj 7, 2015 Det går att lösa Fixa en kvinna med kön (eller en bil med riktigt motorljud, dvs V8) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 7, 2015 Dela Inlagd Maj 7, 2015 Fixa en kvinna med kön (eller en bil med riktigt motorljud, dvs V8) Ja stötstänger och fördelarlock är ju sexigt, eller kanske inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Maj 7, 2015 Dela Inlagd Maj 7, 2015 Ja stötstänger och fördelarlock är ju sexigt, eller kanske inte. Det är manligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 7, 2015 Dela Inlagd Maj 7, 2015 Det är manligt Nej. Bara tröttsamt 50tals gubbigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Maj 7, 2015 Dela Inlagd Maj 7, 2015 Nej. Bara tröttsamt 50tals gubbigt. Johodå. Det är jättemanligt, precis som Gunvald Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 7, 2015 Dela Inlagd Maj 7, 2015 Detta tycker jag e en manlig bil Dodge Challenger HellCat. Vill ha faktor; oooofatligt stoooor. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu