Guest Siam-Nilsson Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Van Blerk Special Speedster är en märklig skapelse. Och stor. Bilen är 5,5 meter lång och 1,82 hög. Motorn från 1915 har sex cylindrar stora som kaffeburkar, 18 tändstift (!) och över 200 hästar är. Bilen stod klar någon gång före 1920 och är byggd på en kapad brandbil där man behållit den dubbla kedjedriften. Bilen i efterhand modifierats av den amerikanske bilbyggaren Gary Wales och försetts med både skivbromsar och styrservo för att bemästra den stora vikten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 1958 Duesenberg Kollins LeGrande Auburn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Plymouth Superbird Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2010 Van Blerk Special Speedster är en märklig skapelse. Och stor. Bilen är 5,5 meter lång och 1,82 hög. Motorn från 1915 har sex cylindrar stora som kaffeburkar, 18 tändstift (!) och över 200 hästar är. Bilen stod klar någon gång före 1920 och är byggd på en kapad brandbil där man behållit den dubbla kedjedriften. Bilen i efterhand modifierats av den amerikanske bilbyggaren Gary Wales och försetts med både skivbromsar och styrservo för att bemästra den stora vikten. 55 Sköna bilbilder ni lägger in gubbar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 TD cheva 51 (Top Doorslammer) Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 TD cheva 51 (Top Doorslammer) -Ja du Nerike - Åtta burkar under huven och en i näven, ja då är man nöjd! SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 -Ja du Nerike - Åtta burkar under huven och en i näven, ja då är man nöjd! SN Ja där fick du till det Siam-N.. blev ett plus för det Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Ja där fick du till det Siam-N.. blev ett plus för det Mvh Nerike -Ja " Åtta burkar under huven och en i näven", är ju klart bättre än "fyra bugg och en coca-cola" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Fast allt behöver ju inte vara så perfekt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2010 Dela Inlagd December 16, 2010 Räzer Rolbas gula fara "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Här kommer lite bilder från Bremen Classic Car Show 2010. Fiat Multipla Pizza-racer 300 SL Ferrari Daytona Ops. Slant visst lite med kameran där. Alfa Romeo Carabo Alfa Romeo 8C Spider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Lite flera bilder frän Bremen. Tuff Bubbla. BMW 2002 Oldsmobile Gillar färgen på denna Porschen Klassisk BMW Maserati 3500 GTi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 23, 2010 Fint du håller ställningarna sakonnakon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 (ändrad) Ja, här hemma får man hålla värmen med gamla minnen:-) Hoppas ni har en fin resa. Ändrades December 23, 2010 av sakonnakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 23, 2010 sover ni inte 02.44 svensk tid både du å bibben nu e ni snart värre än jag 5555 undrar va natt ugglan chang gör När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 sover ni inte 02.44 svensk tid både du å bibben nu e ni snart värre än jag 5555 undrar va natt ugglan chang gör Lär dig för fan ock skriv nån gång!!! Fattar ju inte nåt av vad du skriver om? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 23, 2010 E du grinig eller full gissar på det sista När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 E du grinig eller full gissar på det sista Är det viktigt? Fattar man inte vad du skriver (Dygnet runt) så kan man ju tro att du är e***erbliven? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 23, 2010 använd skroll verktyget bara När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 använd skroll verktyget bara Blir du smartare då? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 23, 2010 Nä men du När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd December 23, 2010 Dela Inlagd December 23, 2010 Själv jobbar man kvällskift. Men nu är det dags att ta kvällen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 The Green Hornet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 (ändrad) Är detta verkligen en BMW 2002 ? Jag gissar på 1600 , inte för att det spelar nån större roll Fritz.. Ändrades Januari 12, 2011 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Coolaste kärrorna som farbror blå kan uppbringa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu