audirs2 Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 http://www.automotorsport.se/artiklar/nyheter/20141124/varldens-snabbaste-gatlegala-bil-kor-595-pa-strippen?utm_source=Nyhetsbrev&utm_medium=email&utm_content=13523811&utm_campaign=2014-11-25 Här går det undan minsann! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 (ändrad) När en långtradare satte hopprekord flög den samtidigt över en Formel 1-bil. Det nya världsrekord i längdhopp för en semitrailer lyder på 25,47 meter. Det är tio meter längre än nu gällande Guinnessrekord. Det sattes av en Renault som efter fyra veckors planering och förberedelser gjorde skuttet på en flygplats i Storbritannien. För att göra rekordhoppet mer spektakulärt flög bilen över en Formel 1-bil från Lotus när den lämnade rampen med en fart av 112 km/h http://youtu.be/TVBcEg6klJI Ändrades November 25, 2014 av acarls Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 När en långtradare satte hopprekord flög den samtidigt över en Formel 1-bil. Det nya världsrekord i längdhopp för en semitrailer lyder på 25,47 meter. Det är tio meter längre än nu gällande Guinnessrekord. Det sattes av en Renault som efter fyra veckors planering och förberedelser gjorde skuttet på en flygplats i Storbritannien. För att göra rekordhoppet mer spektakulärt flög bilen över en Formel 1-bil från Lotus när den lämnade rampen med en fart av 112 km/h http://youtu.be/TVBcEg6klJI Flygande långtradare, snart går dom under vatten osså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd November 27, 2014 Dela Inlagd November 27, 2014 Flygande långtradare, snart går dom under vatten osså! Försök har gjorts... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Ken Block har nu släppt sin senaste Ghym Khana nr 7 med den extrema Mustangen med 4WD http://www.bytbil.com/nyheter/gvv9pkyg Small is beautiful,,,,? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Nya Bondkärran. Specialbyggd Aston Martin DB10. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Snygg fin gammal härlig BMW mitt på LK Metro mitt i natta!! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Det var nog en sådan som spöade min Zephyr 58 1964 utanför Enköping På metaren låg jag på 160km men han drog ifrån Offe Snygg fin gammal härlig BMW mitt på LK Metro mitt i natta!! C360_2014-12-08-22-03-30-702.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trajja Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 31, 2014 Dela Inlagd December 31, 2014 Nya Volvo-reklamen ! Något för 33:an kanske ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 2, 2015 Dela Inlagd Januari 2, 2015 en fin merca utanför centara i udon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Januari 12, 2015 Dela Inlagd Januari 12, 2015 Fantastiskt fin Merca. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Mera bilgodis!! Vad är det här för märken/modeller/serier?? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Mera bilgodis!! Vad är det här för märken/modeller/serier?? C360_2015-01-21-14-34-46-896.jpg C360_2015-01-23-21-51-59-305.jpg Den lilla gula är en Austin A30 som någon roat sig med att bygga om till Cupe Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 nummer två en GMC sidestep pickup Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 24, 2015 Dela Inlagd Januari 24, 2015 nummer två en GMC sidestep pickup Jag hade den som scen igår, lite extra coolt får man säga! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 27, 2015 Dela Inlagd Januari 27, 2015 Ok inte bil men iaf. moppe Synd att man slutade bry sej om det vackra i detaljer. Framskärm från en Zundapp -64 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Idag blev jag ägare till en sån här. Sandlåde nostalgi på hög nivå.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Nya Volvo-reklamen ! Något för 33:an kanske ? Inge vidare Han körde aldrig offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Ok inte bil men iaf. moppe Synd att man slutade bry sej om det vackra i detaljer. Framskärm från en Zundapp -64 Dålig puts på den tangentbordsmoppen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Idag blev jag ägare till en sån här. Sandlåde nostalgi på hög nivå.. Hymas 900T.jpg Män är alltid pojkar Det är bara priset på leksakerna som skijler “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BB Inlagd Januari 29, 2015 Dela Inlagd Januari 29, 2015 Dragracing i Thailand Allt är inte sol, Singha och svett i Thailand. Taklong Racing producerar fartiga filmer från Souped Up-tävlingen som körs med jämna mellanrum, den här gick av stapeln i början av december. 402 meter racing med det snabbaste landet kan uppbringa. Se och njut! http://www.bilsport.se/artikel/dragracing-i-Thailand-2 Det flashar förbi lite annat ögongodis också mellan alla bilarna Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 29, 2015 Dela Inlagd Januari 29, 2015 Dragracing i Thailand Allt är inte sol, Singha och svett i Thailand. Taklong Racing producerar fartiga filmer från Souped Up-tävlingen som körs med jämna mellanrum, den här gick av stapeln i början av december. 402 meter racing med det snabbaste landet kan uppbringa. Se och njut! http://www.bilsport.se/artikel/dragracing-i-Thailand-2 Det flashar förbi lite annat ögongodis också mellan alla bilarna Vad kör dom på för tider? 11,3 är min bästa tid 1987 med Cudan! Nästan standard motor var det med manuellt ventil hus och 3500 rpm stall och 5,23 utväxling. Bilen vägde 1260 kg! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BB Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Vad kör dom på för tider? 11,3 är min bästa tid 1987 med Cudan! Nästan standard motor var det med manuellt ventil hus och 3500 rpm stall och 5,23 utväxling. Bilen vägde 1260 kg! Ingen aning faktiskt men resultaten av de svarvade 2-benta är helt OK. Hittade dock detta på tuben: C:a 1:50 in i filmen ser jag en tid på 11:091 och även i slutet med bil 72, har ingen aning om vilken klass! Tid tid är ju väldigt bra om jag inte har fel. Jag själv höll till på Mantorp under mitten av 70-talet då Salt&Peppar/Amazonen gjorde en del imponerade och även Nigell med sin PV. Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 4, 2015 Dela Inlagd Februari 4, 2015 http://youtu.be/LpaLgF1uLB8 http://youtu.be/yYj7y0stOzA "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu