Tallviking Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Kom just hem från ett besök på Vega-barens Raggarbil Gran Prix 2014 www.hamburgerbar.com Sveriges första hamburgerbar och första drivein-bar Väl känd i Sthlm i bilåkarkretsar Slänger upp lite bilder till er som inte var där Redan flera hundra meter innan baren börjar trottoarerna bli fyllda med jänke-åk Här finns det pulver ! En jääääättestor turbo som matar V8:an på denna dragbil ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Vidare in på parkeringen Brudar med bil Matchande bil och husvagn Snygg bil på alla sätt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Mera Fanns gott om råttsoffor också ! Fården var med ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 (ändrad) Mera Denna gula sak är med varje år Odin gillar nog mer det som låg i skopan Volvo PV med V8:a Ändrades Augusti 30, 2014 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Mera Snutbil från USA Snyggaste bilen idag ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Kom just hem från ett besök på Vega-barens Raggarbil Gran Prix 2014 Har dom bytt ägare ? Orsaken till frågan är att jag var där för nån vecka sen och tyckte att maten var sämre än vid tidigare besök. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Mera I parken på baksidan var det live-band, dans, hamburgergrillar och öl för fulla muggar ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Mera Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 (ändrad) Sista Utan tvivel häftigaste bågen på plats En BOSS HOSS med 6.2 L V8:a med 445 hk från Chevrolet Corvette Ändrades Augusti 30, 2014 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Härliga häftiga bil-bilder! Tack för dem TV Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Vidare in på parkeringen Snygg bil på alla sätt DSCF1104_resize.JPG DSCF1105_resize.JPG DSCF1106_resize.JPG Tycker jag känner igen den bilen från Härnösand i somras Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Tycker jag känner igen den bilen från Härnösand i somras Det är vad jag kallar ett rent motorrum Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Tycker jag känner igen den bilen från Härnösand i somras Thaifestival Sundsvall 002.JPG Den och några till var på Uppsala American Car Show för två veckor sedan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Undrar om man skall släpa sig ner på stan det är ju Gävle crusing. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Undrar om man skall släpa sig ner på stan det är ju Gävle crusing. Enis Gör det “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Undrar om man skall släpa sig ner på stan det är ju Gävle crusing. Enis Det tycker jag du ska göra, och fota lite...Känns som det är din tur nu... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Gula AAR Cudan e min granne på firman! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 (ändrad) Gör det OK. Jag frågade Frugans svåger om han var intresserad av att åka ner på stan och titta på gamla bilar som står i bilkö och slösar på bensin.. ---- aha same same Bangkok Nja... Så vi hoppade in i V50:n och väl nere på stan så blinkade vi in oss med körriktningsvisaren på cruisingslingan. Si det var inte populärt och en flaggviftande vakt hoppade fram, då var det bara att veva ner rutan, visa upp parkeringskort och så blev man insläppt för att komma till jobbets parkering. De som jobbar natt på vårat företag har i stort sett denna utsikt som första bildsvepet visar, men i vanliga fall så puttrar det ju bara fram sura oplar, Volvos och pasater. Det kommer mera /Enis Ändrades Augusti 30, 2014 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 OK. Jag frågade Frugans svåger om han var intresserad av att åka ner på stan och titta på gamla bilar som står i bilkö och slösar på bensin.. ---- aha same same Bangkok Nja... Så vi hoppade in i V50:n och väl nere på stan så blinkade vi in oss med körriktningsvisaren på cruisingslingan. Si det var inte populärt och en flaggviftande vakt hoppade fram, då var det bara att veva ner rutan, visa upp parkeringskort och så blev man insläppt för att komma till jobbets parkering. De som jobbar natt på vårat företag har i stort sett denna utsikt som första bildsvepet visar, men i vanliga fall så puttrar det ju bara fram sura oplar, Volvos och pasater. DSC02568.jpg DSC02569.jpg DSC02570.jpg DSC02571.jpg DSC02572.jpg DSC02573.jpg DSC02574.jpg DSC02576.jpg DSC02578.jpg DSC02579.jpg DSC02581.jpg Det kommer mera /Enis Bra jobbat ...Fina bilder... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Vi promenerade vidare några steg. gällde inte att hålla ett för högt tempo bara för då skulle man ju få se samma bil hele tiden. Hörru svågern har du ledsnat redan eller vad är det du har fokus på Aha.då förstår jag Fin bil eller vad då? Oki jag förstår en åt dig och en åt mig.. samt en fin bil Det kommer mera /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Shitt, en sådan mackapär skulle ju vara perfekt att ha på risfältet. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Kvällens märkligaste fordon som jag såg under kvällen måste ha ett eget inlägg.. Det fanns äkta pilsnerhäckar, stora traktorer, gamla lastbilar i från 20-talet, Brandbilar från 30-talet, jätte räddnings/äventyrs lastbil men inget slog denna syn Vi som gillar amerikanska likbilar som endast passar i Chinatown. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 31, 2014 Dela Inlagd Augusti 31, 2014 Tack Enis för dessa roliga och trevliga bil-bilder, uppskattas Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu