Tallviking Inlagd Augusti 4, 2014 Dela Inlagd Augusti 4, 2014 Aa fast i mina pojkdrömmar heter den Datsun fortfarande Enis Same Same ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 4, 2014 Dela Inlagd Augusti 4, 2014 Aa fast i mina pojkdrömmar heter den Datsun fortfarande Enis Har haft en...ledsen att jag måste grusa dina pojkdrömmar...jäkla skitbil... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2014 Dela Inlagd Augusti 4, 2014 Har haft en...ledsen att jag måste grusa dina pojkdrömmar...jäkla skitbil... Mvh. borje222 Stekare det enda jag hade råd med var att åka i polarens Nissan/Datsun 120Y å så drömde vi båda att vi hade sportbilen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 4, 2014 Dela Inlagd Augusti 4, 2014 Har haft en...ledsen att jag måste grusa dina pojkdrömmar...jäkla skitbil... Mvh. borje222 för att inte tala om lattjo Lajban, den andra grisbilen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2014 Dela Inlagd Augusti 4, 2014 för att inte tala om lattjo Lajban, den andra grisbilen Den som alla tanter tyckte var så praktisk ned klykan man kunde hänga handväskan på Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Augusti 4, 2014 Dela Inlagd Augusti 4, 2014 Nissan Tända Var blir det på svenska 93 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 4, 2014 Dela Inlagd Augusti 4, 2014 Nissan Tända Var blir det på svenska 93 Svaret blir Thåström och normalstor Bintje Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 4, 2014 Dela Inlagd Augusti 4, 2014 Någon som saknar sina Torslanda racers? Står vid 2 batteriet vid Oxdjupet på Värmdö! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 4, 2014 Dela Inlagd Augusti 4, 2014 Den som alla tanter tyckte var så praktisk ned klykan man kunde hänga handväskan på Enis R4 går bra att köra på 2 hjul i kurvor. Inte många bilar som man kan göra det med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 5, 2014 Dela Inlagd Augusti 5, 2014 några fina oldies på cittimarkt i kiel igår! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 5, 2014 Dela Inlagd Augusti 5, 2014 Lilla 4 sitsiga Messersmitten som taxi, måste bli trångt i en sånhttp://www.maipenrai.se/upload/monthly_08_2014/post-6750-0-54967800-1407262347_thumb.jpg Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Augusti 5, 2014 Dela Inlagd Augusti 5, 2014 Lilla 4 sitsiga Messersmitten som taxi, måste bli trångt i en sånhttp://www.maipenrai.se/upload/monthly_08_2014/post-6750-0-54967800-1407262347_thumb.jpg Ursäkta mig, nu är jag en Messersmitt, detta är en BMW Isetta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Augusti 5, 2014 Dela Inlagd Augusti 5, 2014 Va äre här för sköning? C360_2013-01-13-17-28-25.jpg Ser ut som en Holden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 5, 2014 Dela Inlagd Augusti 5, 2014 Ursäkta mig, nu är jag en Messersmitt, detta är en BMW Isetta. sak samma, trångt blir det Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Augusti 5, 2014 Dela Inlagd Augusti 5, 2014 Ej Merschmitt Tror på Fulda M var 2 sitsig och BMW eller EMW Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Augusti 5, 2014 Dela Inlagd Augusti 5, 2014 Får väl lägga in lite bilder också. Från Ronneby tidigare i sommar. Börjar med en kompis BMW M635 CSi Tillhör en annan kompis, BMW 750i 300 SL Mycket fin Volvo 242 Turbo Shelby Mustang VW Morgan 4 stycken Excalibur, ser man inte varje dag Avslutar detta inlägget med lite Mopar muskler för Audi-gubben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Blueday Inlagd Augusti 5, 2014 Dela Inlagd Augusti 5, 2014 Gick förbi denna kärran i centrala Bangkok idag, min 6 åriga dotter gillade den skarpt "oaoo vilken stor leksaksbil pappa" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Augusti 5, 2014 Dela Inlagd Augusti 5, 2014 Div Mini M Tiger 4 hjuligen gjorde 180 Km Åt båda hållen Man startade motorn baklänges och då fick man 4 bakväxlar Tänka sig åka baklänges och styra 180 Knutar Huga Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Augusti 5, 2014 Dela Inlagd Augusti 5, 2014 Här är Tigern Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 7, 2014 Dela Inlagd Augusti 7, 2014 http://www.automotorsport.se/artiklar/nyheter/20140806/lada-utvecklade-hemlig-familjebuss-tva-ar-innan-konkurrenterna?utm_source=Nyhetsbrev&utm_medium=email&utm_content=12139390&utm_campaign=2014-08-07 Glosnast glosnast, eller nått! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Idag blev det ett gruppfoto på kompisens bilar och kärra. Combi-Camp 1981 Chevrolet 1963 Buick 1946 Cadillac 1960 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Fritt val på överste hyllan ? Buick -46 tack Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 16, 2014 Dela Inlagd Augusti 16, 2014 Chevy eller Caddy ? Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 17, 2014 Dela Inlagd Augusti 17, 2014 Chevy eller Caddy ? IMG_0998K.jpg Dessa ständiga val Ähhh, jag tar båda Fina bilar där! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 17, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2014 Ett par olika När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu