Tallviking Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Andra har kopierat konceptet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2014 Dela Inlagd Mars 11, 2014 Me like Chevrolet Van Min första Van Mina andra Den 3:e har jag tydligen igen foto på men den var vit Den fjärde “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 11, 2014 Dela Inlagd Mars 11, 2014 Me like Chevrolet Van Min första Van Mina andra Den 3:e har jag tydligen igen foto på men den var vit Den fjärde En kompis har köpt nåt reservdelsobjekt som har stått i närheten av Heidenstamstorg, men han är bara intresserad av motorn, resten går nog till skrot, fast han körde hem bilen, obesiktigad Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 11, 2014 Dela Inlagd Mars 11, 2014 Andra har kopierat konceptet Parodin var ju grym! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Mars 12, 2014 Dela Inlagd Mars 12, 2014 En kompis har köpt nåt reservdelsobjekt som har stått i närheten av Heidenstamstorg, men han är bara intresserad av motorn, resten går nog till skrot, fast han körde hem bilen, obesiktigad Stagneliusgatan? Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 12, 2014 Dela Inlagd Mars 12, 2014 Stagneliusgatan? Offe Kan det vara, han sa bara i närheten av Heidenstamstorg Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 12, 2014 Dela Inlagd Mars 12, 2014 Bilgodis & Ögongodis !http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=au5xm3sqaZA Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Kan det vara, han sa bara i närheten av Heidenstamstorg Ja jag har sett bilen parkerad där Och en likadan till men svart Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd April 13, 2014 Dela Inlagd April 13, 2014 Igår var det Backamo veteranbilsmarknad. Börjar med träffens finaste bil, en klassisk MB 600. Barracuda Dodge Polara 68:a Mini Cooper En mycket välvårdad Audi Coupé Amazon 2 Mustanger T-Bird Chevelle Camaro Avslutar med ett höghus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 MB:n såg grymm ut "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Audin å Chryslern med + röda Passaten! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 16, 2014 Dela Inlagd April 16, 2014 Lite fetare hjul på Chevellen så skulle det kunna bli nåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd April 22, 2014 Dela Inlagd April 22, 2014 Var ute med kameran igår. Och spottade min första Tesla Model S Såg den i P-huset i Frölunda Torg, och måste säga att jag nästan misstog den för en Audi A5 Sportback och var nära att bara gå rätt förbi. Lite senare dök det upp ytterligare en"ny" bil, men den kan man inte missa för nåt annat. Nya Cadillac XTS, vad tycker forumets Mr. Cadillac (Tallen) om denna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 22, 2014 Dela Inlagd April 22, 2014 (ändrad) Var ute med kameran igår. Och spottade min första Tesla Model S IMG_7822.JPG Såg den i P-huset i Frölunda Torg, och måste säga att jag nästan misstog den för en Audi A5 Sportback och var nära att bara gå rätt förbi. Lite senare dök det upp ytterligare en"ny" bil, men den kan man inte missa för nåt annat. Nya Cadillac XTS, vad tycker forumets Mr. Cadillac (Tallen) om denna? IMG_7830.JPG IMG_7831.JPG IMG_7833.JPG Helt OK bil Själv föredrar jag STS eller DTS-modellerna Har haft 6 st STS:er, en ETC och två CTS:er Ändrades April 22, 2014 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 22, 2014 Dela Inlagd April 22, 2014 Nya Cadillac XTS, SAAB 9-5? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 22, 2014 Dela Inlagd April 22, 2014 SAAB 9-5? Enis Saab 9-5 finns inte längre http://www.cadillac.com/xts-luxury-sedan.html Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 23, 2014 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2014 (ändrad) Var ute med kameran igår. Och spottade min första Tesla Model S IMG_7822.JPG Såg den i P-huset i Frölunda Torg, och måste säga att jag nästan misstog den för en Audi A5 Sportback och var nära att bara gå rätt förbi. Lite senare dök det upp ytterligare en"ny" bil, men den kan man inte missa för nåt annat. Nya Cadillac XTS, vad tycker forumets Mr. Cadillac (Tallen) om denna? IMG_7830.JPG IMG_7831.JPG IMG_7833.JPG Va fan gjorde du hemma hos mig ha ha min bil syns bakom flaggskeppet på bild 2 den lilla röda mersan ha ha förövrigt missar jag Bakamo varje år Ändrades April 23, 2014 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd April 23, 2014 Dela Inlagd April 23, 2014 Va fan gjorde du hemma hos mig ha ha min bil syns bakom flaggskeppet på bild 2 den lilla röda mersan ha ha förövrigt missar jag Bakamo varje år Haha, körde förbi på vägen hem, och råkade se Cadillac:en , så det blev en u-sväng och fram med kameran:-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 23, 2014 Dela Inlagd April 23, 2014 Saab 9-5 finns inte längrehttp://www.cadillac.com/xts-luxury-sedan.html Jupp viktigare att producera oplar, cadilacs, å buicks E "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 23, 2014 Dela Inlagd April 23, 2014 Var ute med kameran igår. Och spottade min första Tesla Model S IMG_7822.JPG Såg den i P-huset i Frölunda Torg, och måste säga att jag nästan misstog den för en Audi A5 Sportback och var nära att bara gå rätt förbi. Lite senare dök det upp ytterligare en"ny" bil, men den kan man inte missa för nåt annat. Nya Cadillac XTS, vad tycker forumets Mr. Cadillac (Tallen) om denna? IMG_7830.JPG IMG_7831.JPG IMG_7833.JPG Rätt snygg får man säga fast man e Mopar och Audi fan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 23, 2014 Dela Inlagd April 23, 2014 (ändrad) Cadillac är riktigt fina långfärdsbilar. Har haft den gamla STS'en (Tror det var en -01:a) och en tystare bil går inte att finna. Provade en Lexus GS450h och STS'en var betydligt tystare i kupén vad gäller vägbuller. Men jag gillar inte de nya Cadillacarna, förutom CTS-V. Får Cadillac ut deras Elmiraj så kanske man kan fundera på att köpa en Cadillac igen. Fast eftersom jag är extremt miljömedveten så kör jag hybrid. Ändrades April 23, 2014 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 23, 2014 Dela Inlagd April 23, 2014 Jupp viktigare att producera oplar, cadilacs, å buicks E Glöm inte Chevrolet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 23, 2014 Dela Inlagd April 23, 2014 Glöm inte Chevrolet Daewoo menar du väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 23, 2014 Dela Inlagd April 23, 2014 (ändrad) https://www.youtube.com/watch?v=uKoTpcs8ip8 Real Mopar Power! 100 år i ¨år!! Ändrades April 23, 2014 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 23, 2014 Dela Inlagd April 23, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=uKoTpcs8ip8 Real Mopar Power! 100 år i ¨år!! Trodde att du var Audi-fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu