husse Inlagd Juli 1, 2013 Dela Inlagd Juli 1, 2013 (ändrad) Häftigt med kameran i backtävlingen, Bilen en A Ford 1928 Ändrades Juli 1, 2013 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Lite bilder från Vadstenaträffen igår. Ett gäng glada tyskar på besök i div öststatsbilar. Dessa 2 Trabbi får representera dom. En cool epa. 30 tals Cheva med kompressormaskin Road Runner...bip bip Igen babysnake här inte Kraftpaketet i Snaken..Shelby Cobra 500 Cool moppe. Hembyggd trike med Ford V6 och automatlåda. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 För att glädja 33an och J666 lägger jag in denna tunga vagn. Dessa fanns det gott om när jag började min karriär som trucker. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juli 4, 2013 Dela Inlagd Juli 4, 2013 Norska elbilar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 Hamnade bakom denna klenod idag, han behöver i af inte oroa sig för fartkameror Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 12, 2013 Dela Inlagd Juli 12, 2013 Hamnade bakom denna klenod idag, han behöver i af inte oroa sig för fartkameror blåb 003.JPG Med vänlig hälsning walle Påminner om Rolbas Räserbuss /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Juli 23, 2013 Dela Inlagd Juli 23, 2013 Senaste inköpet. (o: Mercedes-Benz 219 1958 Hade en sådan för 30 år sedan minst Mycke strul Bla man hade bytt rattväxel mot golv dito Vid första långresan Fick jag spaken i näven Den var bara nedstucken i växelföraren på ovansidan av V-lådan Hoppas du är händig Det är inte jag Skaffadde Ford Falcon bästa jag haft efter volvo 740 88 Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Lite godis från gårdagens träff. Cheva paneltruck/Delivery...Ligger mig varmt om hjärtat Snyggt maskinrum. Denna ser ut som en karamell. Läckert. Och här är det "egen" stil. Lyckad tycker jag Väl inbyggd rak 4a,och snyggt gjort. Sen lite för dom tunga grabbarna. Scania Regent 140 Super V8 Volvo Titan. Skall ha fått sitt namn för att det finns en del gjord av titan i turbon. Volvo F88. Nästan som min första "långtradare" Jag fick dock börja med en F89...lite starkare. Hemska fordon båda två. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Lyksele motorvecka, lite kul bilder därfrån Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Undrar hur det skulle slutat för förarna om bromsarna tagit lite dåligt det skulle säkert ta stopp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 (ändrad) Får väl lägga upp bilderna från Säters Motorhelg också, snart börjar ju Rättviksveckan men utan mig i år. Fords missfoster Edsel Det kommer mera Ändrades Juli 26, 2013 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Lite fler bilder Det kommer mera Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 (ändrad) Lite bilporr, gillar unga fräscha och pigga Ändrades Juli 26, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Lite bilder från träffen i Askersund häromveckan och till slut en fin traktor Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 En Audi till Audirs2 för att han visar mig medkänsla nu när det går så dåligt för Ferrari i F1 Här kan du se mig också... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Ja då fortsätter vi väl med några bilder från Sätercruisingen. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Såååååååå jävla vacker “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Från Ulva kvarn tisdag Div bilar Bla Hon dansade en sommar Mb 300 1953? Vauxhal Hudson Pickis Mb 170 Cab 1939 Kapitän 53 Java 38 ( Lumparminne ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 http://www.di.se/artiklar/2013/7/29/haftigaste-barnvagnen-en-skoda/ Nu e det dags å skaffa bäbis! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Merer Ja nu får merserschmitarna bidra med kunskap om dessa bilder Boråsbilen 30 taleren Villys overland Röd Mc Harley D Sida o bak Hudson ( Front på tidgare omgång ) Skivfodral är en anspelning på ett för några år sedan twist om Gunder Hägg sedemera Blå Tåget Den nog sämsta lp jag köpt Bilden på havet Hit ska jag om några timmar Höglyckefjärden Gräsö Ligger exat mitt emot färjelägret på Östsidan Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 I lördags var det en bilträff på Åby travbana. Vi börjar med en fin Saab Cab En underbar fin BMW M3:a, som tillhör en god vän till mig. Den är lackad i Lamborghinis oranga färg. En duktigt ombyggd Mercedes SL55 AMG Var lite mixat med bilar, här en 73:a Mustang Challenger Så här snyggt blir det när man parar ihop 2 generationer V70 En Ford Fiesta Avslutar inlägget med en Nissan 350Z Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Vi fortsätter med Sätercruisingen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Är inte så förtjust i trenden med att montera stora moderna hjul på klassiska bilar. Sedan forsätter jag med lite flera bilder från Åby. Dodge Pick Up, Viper och Charger borde ju glädje Herr DKWRS2:) En av tidernas fräckaste kombi-bilar. M5 Touring med V10:a. Nissan Silvia Toyota GT86 Nissan GTR Avslutar med en Corvette Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 En fin Cheva på Biltema Värmdö! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Det är Charlie i TV-programmet Motor (verkstadschefen) bil http://www.kanal9play.se/program/48571327#!/play/program/48571327/video/53800323 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu