audirs2 Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Bertone ritade Karman Ghia e grymma! Eller var det Pini Farinsocker? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 övningskörningsbil till dottern, blev visst ingen Miatacab, men bra nära, canvascab tror jag dessa kallas. fån 158.JPG mvh walle Har nu fått in bilen i garaget och börjat med bromsarna, såg för bedrövligt ut efter 10 års stillastående. Även tröskellådorna hade blivit lite kassa baktill, vilket föranledde mig att köpa en svets igen(trodde inte jag nånsin skulle svetsa rost igen), för övrigt var den riktigt bra inunder. Nya skivor och renovering av oken, sen är det dags för besiktning, hoppas det går bra med tanke på att jag betalade hela 750 kr för bilen. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Eller var det Pini Farinsocker? Annars kunde man ju gissa att det var Ghia som stod för formerna:-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Igår gjorde jag ett besök på Tierp Arena. E-M tävlingar dragracing Badillac Världens snabbaste Cadillac 59 På finbilsparkeringen hittade jag några godingar Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Dagen innan Bug Run, blev det ett besök i Ånnaboda. Börjar med en Corvette En klassisk McLaren racer, som bl.a. prydde omslagen på Teknikens Värld när det begav sig på 60-talet Lincoln Continental Mark IV Merca Kombi Cadillac Eldorado Superbird Charger Dart GT avslutar denna Mopar-trio. Hoppas att den uppskattades av Herrn RSZwei Fiat Ritmo, som klarat väder och salt alldeles utmärkt. GTO och Trans Am Avslutar med 2 Asconor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 övningskörningsbil till dottern, blev visst ingen Miatacab, men bra nära, canvascab tror jag dessa kallas. fån 158.JPG mvh walle En Micra, du är inte rädd om din dotter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Bertone ritade Karman Ghia e grymma! Var det inte så att karosserifirman Karmann byggde det Ghia hade ritat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Var det inte så att karosserifirman Karmann byggde det Ghia hade ritat? Så var det givetvis. Men misstänker att Herr RS2 redan hade koll på detta, och bara skojade till det lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Dagen innan Bug Run, blev det ett besök i Ånnaboda. IMG_8667.JPG Börjar med en Corvette IMG_8670.JPG En klassisk McLaren racer, som bl.a. prydde omslagen på Teknikens Värld när det begav sig på 60-talet IMG_8664.JPG Lincoln Continental Mark IV IMG_8692.JPG Merca Kombi IMG_8696.JPG Cadillac Eldorado IMG_8701.JPG Superbird IMG_8711.JPG Charger IMG_8710.JPG Dart GT avslutar denna Mopar-trio. Hoppas att den uppskattades av Herrn RSZwei IMG_8694.JPG Fiat Ritmo, som klarat väder och salt alldeles utmärkt. IMG_8773.JPG IMG_8779.JPG GTO och Trans Am IMG_8848.JPG IMG_8870.JPG Avslutar med 2 Asconor. Dawajj, da da! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 En publikfavorit i Pro Mod. Freddy Fagerström Han har dom längsta burnoouterna men är först tillbaka till starten. Dom har mätt hans backning till 180 km/h Jag träffade en dragrace intresserad MPRare som gömde sig när han fick syn på kameran eller om det var för att gömma dagskassan när jag kom. Det var kul att träffas och jag fick en tröja av honom Tillbaka till parkeringen. Alla med finbil fick köra in gratis och det var många godingar där Och den snyggaste av dom alla. Grym fin Olds Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 En fin gammal BP tankbil Jag är en av dom som gillar Mopar Börjar med en fin Valiant Barracuda Challenger Challenger och Cuda Charger Coronet Cuda Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Ingen bild på den gule bärplockaren "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Ingen bild på den gule bärplockaren Den är så liten ,svår att hitta Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Den grön/silver målade dodgen är en tjej från Borlänge som renoverat själv, dock inte lackat själv. duktigt gjort Valianten är speakerns bil, klart han måste åka ståndsmässigt, annars åker han plåtmoppe, året om Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 En fin gammal BP tankbil IMG_6889K.jpg IMG_6892K.jpg Jag är en av dom som gillar Mopar Börjar med en fin Valiant IMG_6878K.jpg Barracuda IMG_6894K.jpg Challenger IMG_6895K.jpg Challenger och Cuda IMG_6942K.jpg Charger IMG_6944K.jpg Coronet IMG_6952K.jpg Cuda IMG_6955K.jpg Mmmmm...Mopar. Solklart något som jag gillar. Dess värre hade jag bara GM bilar, fattig som man var/är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 En wundershöön cabbe ute på Djurö och en ryssferrari typ samma ö, ser dom inte ofta nuförtiden! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Bilen brevid Cromvicken vet du vad det är Den svarta med bakhägnda dörrar Offe En publikfavorit i Pro Mod. Freddy Fagerström Han har dom längsta burnoouterna men är först tillbaka till starten. Dom har mätt hans backning till 180 km/h IMG_6677K.jpg Jag träffade en dragrace intresserad MPRare som gömde sig när han fick syn på kameran eller om det var för att gömma dagskassan när jag kom. Det var kul att träffas och jag fick en tröja av honom IMG_6887K.jpg Tillbaka till parkeringen. Alla med finbil fick köra in gratis och det var många godingar där IMG_6928K.jpg IMG_6930K.jpg IMG_6933K.jpg IMG_6939K.jpg IMG_6940K.jpg Och den snyggaste av dom alla. Grym fin Olds IMG_6953K.jpg IMG_6954K.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Bilen brevid Cromvicken vet du vad det är Den svarta med bakhägnda dörrar Offe Tyvärr,tänkte inte på det.Så många finbilar att spana in var det. Ängby Park Knivsta ikväll , fanns det också många fina bilar att vila ögonen på. Bra liveband. Mantix Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Danskar gillar färger verkar det som! Källa Volvo tidningen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Senaste inköpet. (o: Mercedes-Benz 219 1958 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Bilen brevid Cromvicken vet du vad det är Den svarta med bakhägnda dörrar Offe Ser ut som en Mercedes-Benz 170 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 http://www.expressen.se/motor/forslaget-som-hotade-motorhobbyn-skrotas/ Klokheten vann! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Fick syn på en thunderbird Slänger med en bild på kompisens trike Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Kör på med lite flera bilder från Ånnaboda. Mycket fin Audi 100 En lite äldre, men samma tillverkare typ. Aston Martin Chevrolet Malibu Mazda 929 Coupé. Inte många av dessa kvar. En Granada, som verkar levt ett skyddat liv. Någon som kapat taket av en stackars VW K70 Buick Ford GT40 Ytterligare en Ford, en 3-liters Capri AMC AMX Tillbaka till Henry, denna gång en Galaxie Avslutar med en Custom T-Bird. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 23, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2013 En fin gammal BP tankbil IMG_6889K.jpg IMG_6892K.jpg Vilka grymma bilar det finns i sverige Tack Knivrn sacon Jag är en av dom som gillar Mopar Börjar med en fin Valiant IMG_6878K.jpg Barracuda IMG_6894K.jpg Challenger IMG_6895K.jpg Challenger och Cuda IMG_6942K.jpg Charger IMG_6944K.jpg Coronet IMG_6952K.jpg Cuda IMG_6955K.jpg När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu