husse Inlagd Maj 9, 2013 Dela Inlagd Maj 9, 2013 ODIN ! Varför inte en liten tur till Fantasy-land Vi tar vagnen upp på fredag em. ligger kvar på strandbadet och blir kvar till sönd Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 12, 2013 Dela Inlagd Maj 12, 2013 Några bilder från Fantasyland Blåröken ligger tät vid starten på Årsundabadet Det är inte ofta man ser 3 st fina Mustang cross TT Dagens osköna sadel Dagens hemsnickrade styre trimmad moppe ? Stadshustorget i Sandviken, moppar överallt. 158 st räknade dom visst in vid starten Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Maj 13, 2013 Dela Inlagd Maj 13, 2013 Nöden har ingen lag. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 13, 2013 Dela Inlagd Maj 13, 2013 Lite pics från Lindesbergs vårmönstring & Crusing i helgen. Pics från Lindenytt. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 (ändrad) Vår vårutflykt på Södertörn Det har äntligen blivit vår och nu kommer finbilarna ut på vägarna igen. Min kompis har en fin gammal kärra, närmare bestämt en Chrysler Imperial Le Baron -70 Där står slagskeppet Jag är lite nyfiken på hur det ser ut i motorutrymmet och den rediga motorhuven öppnas upp. Stor & Liten Bilen är rejält tilltagen både på bredden och längden. Den är nästan sex meter lång och två meter bred. Och för att orka med vikten, på drygt två ton så sitter Chryslers största motor ( 1970 ) i kärran. 440 kubiktum eller 7,1 liter. Just det här exemplaret är "top-of-the-line" och har tilläggsnamnet "six passenger four door hardtop" och den har en utrustning som är "extra allt". Det här var en bil som på allvar utmanade lyxbilen nummer 1 i USA, Cadillac. Vår utflykt i Södertörnsskogarna tog oss långt ut på landet och där skulle vi göra ett kort besök hos en god vän. Hmm, den här parkeringen verkar inte vara avsedd för fullstora bilar. Jodå, Imperialen står parkerad dikt mot staketet bakom ! Och den gode vännen som vi skulle besöka, det var allas vår Gorocco Och detta blir sista bilden för den här gången på lyxkryssaren // Luke the Drifter Ändrades Maj 17, 2013 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Maj 21, 2013 Dela Inlagd Maj 21, 2013 Brukar man inte ha snorkel/luftintaget åt andra hållet(bakåt)? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Brukar man inte ha snorkel/luftintaget åt andra hållet(bakåt)? Kallas luffarturbo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Kallas luffarturbo Aha, du menar att man trycker in luften! Jag har gjort tjänst på dammiga ställen och där hade vi(om jag minns helt korrekt) snorkel bakåt med öppningen nedåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 (ändrad) ää det blev ju dubbla inlägg... Kan Mod ta bort denna kanske? Ändrades Maj 25, 2013 av Krallas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 (ändrad) Nu när Ragson kommer till Sverige måste han ju kunna ta sig runt på ett bra och bekvämt sätt. Därför köpte jag denna fina bil åt honom... (o: Mazda 626LX 1985 13500mil på mätaren. Bilen är ju i nyskick... Ändrades Maj 25, 2013 av Krallas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 Nu när Ragson kommer till Sverige måste han ju kunna ta sig runt på ett bra och bekvämt sätt. Därför köpte jag denna fina bil åt honom... (o: Mazda 626LX 1985 13500mil på mätaren. Bilen är ju i nyskick... hahaha...ja va ut en sväng på grusvägen utanfor... då kom Lasse i son Polo och jag skulle mota...ja på vänstersidan såklart...hahahaa. men det gick långsamt så ja hann med å väja, men dom såg lite rädda ut... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 Vad i Farsta, e den store Rockn Roll mannen i Svezia, å inget på TV om det? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 Vad i Farsta, e den store Rockn Roll mannen i Svezia, å inget på TV om det? Näe inte i Farsta.. Söötelje ute i Kärret... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Maj 28, 2013 Dela Inlagd Maj 28, 2013 hahaha...ja va ut en sväng på grusvägen utanfor... då kom Lasse i son Polo och jag skulle mota...ja på vänstersidan såklart...hahahaa. men det gick långsamt så ja hann med å väja, men dom såg lite rädda ut... Har Du hållit Dig på rätt sida vägen idag när Du är upp till storstan och härjar? (o: hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 28, 2013 Dela Inlagd Maj 28, 2013 Tog en sväng ut till knifetown idag med moppen, det blev några kul kort Naturligtvis har dom levande bra musik En fin Impala Vet inte vad som döljer sig under A-Fordskalet Extraparkeringen var fylld med bilar En svatrt Bel air cab ser man inte så ofta En riktig T bird -55 Och en så jävla ful modern T bird, den fick sta bland dom moderna bilarna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 28, 2013 Dela Inlagd Maj 28, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=I68-Ir7eNf4 säger jag om dessa fina automobiler! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Maj 28, 2013 Dela Inlagd Maj 28, 2013 Tog en sväng ut till knifetown idag med moppen, det blev några kul kort Naturligtvis har dom levande bra musik Knivsta 006.JPG En fin Impala Knivsta 007.JPG Vet inte vad som döljer sig under A-Fordskalet Knivsta 008.JPG Extraparkeringen var fylld med bilar Knivsta 009.JPG En svatrt Bel air cab ser man inte så ofta Knivsta 010.JPG En riktig T bird -55 Knivsta 011.JPG Och en så jävla ful modern T bird, den fick sta bland dom moderna bilarna Knivsta 012.JPG Jag kom ner lite senare. Bandet som lirade i kväll var The Beatpack Den här GMC pickisen skulle passa bra som firmabil Stingray Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Maj 28, 2013 Dela Inlagd Maj 28, 2013 Vad väljer ni? Chevy eller Caddy Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 28, 2013 Dela Inlagd Maj 28, 2013 Caddy 7 dar i veckan, men Cheva går inte av för hackor heller.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 29, 2013 Dela Inlagd Maj 29, 2013 (ändrad) caddy är väl ok, men den där Impalan är så fruktansvärt fin så den vinner, ja helst en cab då naturligtvis Jag ser nu att det är 2 olika bilar Ändrades Maj 29, 2013 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Maj 29, 2013 Dela Inlagd Maj 29, 2013 Jag kom ner lite senare. Bandet som lirade i kväll var The Beatpack IMG_6434K.jpg Den här GMC pickisen skulle passa bra som firmabil IMG_6397K.jpg IMG_6433K.jpg IMG_6399K.jpg Stingray IMG_6445K.jpg IMG_6422K.jpg GMC pickup skulle passa dig perfekt. mycket trevligare än Cittran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Äntligen har jag lyckats få farsan å sälja aset å förhoppningsvis lämna detta tagiska dystra pinsamma jävla raggarliv. Så kan någon vänlig själ köpa denna besiktade å körklara bil så han kan ta en runda till Thailand i vinter ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Äntligen har jag lyckats få farsan å sälja aset å förhoppningsvis lämna detta tagiska dystra pinsamma jävla raggarliv. Så kan någon vänlig själ köpa denna besiktade å körklara bil så han kan ta en runda till Thailand i vinter ... E re en 54,a? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 E re en 54,a? 53 tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu