svampen Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 http://youtu.be/m1fgd1f8Upk Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Häftig start på Coupen Kjula Eskilstuna i somras Tuff landning Bogsering tillbaka till depån Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 (ändrad) Härlig tråd med massa sköna bilder! Bidrar med tre Italienska skönheter som bara väntar på att få tas med på en lektur /Marlon Ändrades Mars 10, 2013 av Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 DSC04923.JPG Den billigaste 42000.-för en lack, jag tar 9500.- en 25kbm comprimator! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Klantade mig lite här så texten försvann men Ferrarin kan vara hotellägarens bil? Mattsvarta bilar: Volvon stod i Nordstan som reklam för nåt Den gamla bilen fanns i Montevideo förra året Tjevan är från Brazil? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Lika bra att köra på med lite fler skönheter . Enligt mig en av världens bästa sportbilar, Porsche 911. Här två riktiga bansmiskare, en GT3 RS (vänster) och en GT2 (höger) /Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Även Japanerna kan bygga snabba vagnar. Dessa står och väntar på att ägarna ska äta upp sin snitzel /Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Ett roligt bygge, en fin VW Käfer... med Subaru snurra! /Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Fina bilder, Marion. Var har du tagit dom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Tjevan är från Brazil? Nej, skrev Montevideo, Uruguay alltså manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Fina bilder, Marion. Var har du tagit dom? Hej, Tackar! De är tagna på lite olika platser. De Italienska skönheterna i Shanghai, Porscharna i Weissach utanför Stuttgart, GT-R:erna och Bubblan i närheten av Nürburgring (Tyskland). Om intresse finns så lägger jag gärna upp fler, har massor med bilder /Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Lägg upp fler, Bilporr kan man inte få för mycket av..FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Hej, Tackar! De är tagna på lite olika platser. De Italienska skönheterna i Shanghai, Porscharna i Weissach utanför Stuttgart, GT-R:erna och Bubblan i närheten av Nürburgring (Tyskland). Om intresse finns så lägger jag gärna upp fler, har massor med bilder /Marlon Det är bara att köra på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Kör så det rycker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Lägg upp fler, Bilporr kan man inte få för mycket av.. FF He he, ok här kommer några fler läckerheter. Enligt mig en av de häftigaste och snabbaste trackday bilar man kan äga, en Porsche 911 GT3 RS 4.0. Endast 600 tillverkade. Just den här damen står och längtar efter att ägaren ska komma tillbaka för några snabba varv på Nürburgring. /Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Får väl kontra med någan USA bil då Å så en tysk gula faran bil Bägge bilarna va utställda på Västeråsmarknaden nu i början av mars Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Var det bättre förr? Hursom helst, den här skönheten från Bayern står och vilar efter ett varv på det "gröna helvetet". /Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Sista bilden för ikväll, klistermärket på huven säger väl det mesta. Nordslingan, ett kulturarv som jag hoppas får finnas kvar länge, länge! /Marlon (som måste sova nu, arbete imorgon) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Ja, det är bara att hoppas att de Ekonomiska problemen kring Nordslingan löses. Och den får leva vidare som idag. Mycket kärlek får du för den fantastiskt fina CSL:n. Bilar från detta Bayerska märket ligger mig varmast om hjärtat. Men skulle givetvis inte backa för en GT3 RS 4.0 i garaget heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 (ändrad) Sista bilden för ikväll, klistermärket på huven säger väl det mesta. Nordslingan, ett kulturarv som jag hoppas får finnas kvar länge, länge! IMG_0683_s.jpg /Marlon (som måste sova nu, arbete imorgon) Fy tusan vad längtar att få rasta moppen på ringen igen sist var det 99, okey tid 9,06 med nästan orginal VTR.. Fast bilden är ifrån Sviesta, några 1000 varv har man lagt där. FF Ändrades Mars 10, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Fy tusan vad längtar att få rasta moppen på ringen igen sist var det 99, okey tid 9,06 med nästan orginal VTR.. Fast bilden är ifrån Sviesta, några 1000 varv har man lagt där. Vårkänslor.jpg FF Öh, vad är detta? Enligt forumexperterna ska det vara en Spark eller en Fino Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Fy tusan vad längtar att få rasta moppen på ringen igen sist var det 99, okey tid 9,06 med nästan orginal VTR.. Fast bilden är ifrån Sviesta, några 1000 varv har man lagt där. Vårkänslor.jpg FF Öh, vad är detta? Enligt forumexperterna ska det vara en Spark eller en Fino Nej Bojsänke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Öh, vad är detta? Enligt forumexperterna ska det vara en Spark eller en FinoB/S 98/66x2=996..FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Ja, det är bara att hoppas att de Ekonomiska problemen kring Nordslingan löses. Och den får leva vidare som idag. Mycket kärlek får du för den fantastiskt fina CSL:n. Bilar från detta Bayerska märket ligger mig varmast om hjärtat. Men skulle givetvis inte backa för en GT3 RS 4.0 i garaget heller. Man hoppas ju att det ska lösa sig. Visst är Ringen en underbar plats! CSL:en var otroligt fin. Kul att ägaren faktiskt använder den och att den inte bara står och blänker i garaget. /Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Mars 11, 2013 Dela Inlagd Mars 11, 2013 Fy tusan vad längtar att få rasta moppen på ringen igen sist var det 99, okey tid 9,06 med nästan orginal VTR.. Fast bilden är ifrån Sviesta, några 1000 varv har man lagt där. Vårkänslor.jpg FF Snart vår, hoppad man kan komma till Eiffelbergen i år. Förra året hade jag turen att komma dit två gånger. /Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu