IngeVidare Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Mattsvart Impala SS? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Över 200 km/h i skogen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 En mattsvart liten Fiat. Hängde inte riktigt med med kameran. Försökt zooma och klippa men vet inte hur det blir. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 17, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2012 En mattsvart liten Fiat. Hängde inte riktigt med med kameran. Försökt zooma och klippa men vet inte hur det blir. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Det är dagens bilgodis Bibben inte ds skojar bara tack för att du gör dina lovar runt avenyn När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Var på http://www.granturis...gazine.se/expo/ ute vid Nacka Strand idag. En stor orsak till jag besökte mässan var att nya Mclaren skulle visas där. Och det fanns inte bara en eller två, det fanns tre! Redan utanför mässan så stod det en! Mclaren MP4-12C... Inte vrålsnygg men allt på och i bilen har en mening, att gå åt bara fan!!!! Mera vagnar utanför... Vet att en profil från ett annat thai forum blir glad nu... Grymt låååååååååååång motorhuv har den. Tråkig bil. Är gammalmodig men tycker att en Ferrari ska vara röd! Racing! Synd att man inte fick höra hur motorn sjunger. Klassiker. Nybyggd F1 från Småland! På tal om Sverige från Skåne, kööönningsssererara? ? Ford.. Snygg som fan i verkligheten. Imperiet slår tillbaka! Engelska fotbollsproffs favorit märke... Helt ok! Finns ju en på MPR som gillar detta konstiga märke... Nissan GTR... Ferrari med foliering. Coupe o Roadster.. Blev dubbel men hoppas det går bra. Hoppas Lotto gudarna är snälla ikväll så jag kan beställa en Mclaren på måndag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 17, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2012 Var på http://www.granturis...gazine.se/expo/ ute vid Nacka Strand idag. En stor orsak till jag besökte mässan var att nya Mclaren skulle visas där. Och det fanns inte bara en eller två, det fanns tre! Redan utanför mässan så stod det en! Mclaren MP4-12C... Inte vrålsnygg men allt på och i bilen har en mening, att gå åt bara fan!!!! Mera vagnar utanför... Vet att en profil från ett annat thai forum blir glad nu... Grymt låååååååååååång motorhuv har den. Tråkig bil. Är gammalmodig men tycker att en Ferrari ska vara röd! Racing! Synd att man inte fick höra hur motorn sjunger. Klassiker. Nybyggd F1 från Småland! På tal om Sverige från Skåne, kööönningsssererara? ? Ford.. Snygg som fan i verkligheten. Imperiet slår tillbaka! Engelska fotbollsproffs favorit märke... Helt ok! Finns ju en på MPR som gillar detta konstiga märke... Nissan GTR... Ferrari med foliering. Coupe o Roadster.. Blev dubbel men hoppas det går bra. Hoppas Lotto gudarna är snälla ikväll så jag kan beställa en Mclaren på måndag! Tack som fan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 (ändrad) Och det fanns inte bara en eller två, det fanns tre! Tack, det var fina bil(der) Måste nog rycka upp mig och börja besöka de mässor som finns i närheten. favoriter: Mclaren, Shelby och Audi A8 Spyder Ändrades November 17, 2012 av Lemoni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Tack som fan Tackar! Har ju sett att du har en fin Benz så är kommer två till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Tack, det var fina bil(der) Måste nog rycka upp mig och börja besöka de mässor som finns i närheten. favoriter: Mclaren, Shelby och Audi A8 Spyder Tror de har öppet imorgon också. Var inte så stort men fina bilar fanns det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Drik, jätte fina bilder. Synd att det inte blev flera på M6:an. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Ett trevligt ekipage. Ett par andra klassikers också, från samma parkering. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 Hedin Bil har öppnat ett AMG Performance Center i Sisjön, Göteborg. Lite bilder. (Clion, ett besök rekommenderas starkt) SLS som el-bil Schumis tjänste-bil DTM-Merca Clion, din låne-bil vid nästa service? V12:a med dubbla turbo-laddare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 25, 2012 Hedin Bil har öppnat ett AMG Performance Center i Sisjön, Göteborg. Lite bilder. (Clion, ett besök rekommenderas starkt) SLS som el-bil Schumis tjänste-bil DTM-Merca Clion, din låne-bil vid nästa service? V12:a med dubbla turbo-laddare. Tack för infon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Lite bilder från Pattaya i Sommras Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Tror det ar en 50-tals Cadillac? Utanfor Huamark airport link station idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 Ser ut som en från 1956 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Riktigt fin vinter-bruks-bil. Denna var till salu i Ullevi-garaget idag. Impala från 1966. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 54C Tror jag Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Klantade mig lite här så texten försvann men Ferrarin kan vara hotellägarens bil? Mattsvarta bilar: Volvon stod i Nordstan som reklam för nåt Den gamla bilen fanns i Montevideo förra året manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Chevrolet 1956 En sådan har man haft en gång “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 16, 2013 Dela Inlagd Februari 16, 2013 Chevrolet 1956 En sådan har man haft en gång avis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 5, 2013 Dela Inlagd Mars 5, 2013 (ändrad) Backflip på skidor är för mesar Ändrades Mars 5, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Dagens bil tub Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 9, 2013 Dela Inlagd Mars 9, 2013 Ahlgrensbilar det är riktigt bil godis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 10, 2013 Dela Inlagd Mars 10, 2013 Häftig start på Coupen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu