Luke the Drifter Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Jag får väl lov att lägga in lite bilder jag också. Det här är från en bilträff från förra sommaren som heter " Hot Rod Reunion" Temat för bilderna får bli - Gamla kärror med raka rör. Rat Rod i användarvänligt bruksskick Vill motorn ha bensin så skall den få bensin, även om det sätter sina spår Det är på helgerna man lever. Måndag till fredag är bara en transportsträcka. Tryckluft får fart på grejerna Det här ingen gammal bil men den får vara med i alla fall. Jetdriven sparkstötting Mer kompressormatat Rod med grill från Edsel -58 Det är väl inget drag i en gammal dieselsexa ? Jodu. Med en jätteturbo från en lastbil och en gasglad chaufför så händer det grejer Fräckt litet strykjärn // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Här en bild från Arninge centrum som jag fick på mobilen nyss, A Fordarna är ute på något höstbetonat rally Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Jag fick en bild till på em. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 (ändrad) Infiniti ser man inte varje dag Här blev det nåt fel. Bild i nästa inlägg. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Ändrades September 17, 2012 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 19, 2012 Dela Inlagd September 19, 2012 Igår träffade jag på denna udda bil. Javelin -1971. Den hade 401 kubiktum under huven å lät potent. Bilen är byggd som en exakt kopia av en som tävlade i USA på tidigt 70 tal. Då fanns det i USA något som liknade STCC och DTM..(tror inte detta finns kvar nu) Jag hade en av samma årsmodell för länge sedan. (Dock inte lika vild som denna) Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd September 19, 2012 Dela Inlagd September 19, 2012 Snygg Javelin. Serien du pratar om hette Trans Am. Var bilar med upp till 5-liters motorer som tävlade. Utöver Javelin även Camaro och Mustang m.m. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd September 19, 2012 Dela Inlagd September 19, 2012 Här finns mera info om dessa tävlingsbilar. http://www.trans-amseries.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom19 Inlagd September 25, 2012 Dela Inlagd September 25, 2012 Nån form av likbil?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom19 Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Den står kvar i hamnen än.. Nån som vet vad detta är? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Några bilder till vännen Audirs, som jag hittade vid vår golvrensing i kontoret ikväll Grundläggande instruktioner från 1910 Audi alpensieger type C Audi Limousine 14/35 PS Audi 2 Liter type UW DKW F 5 sport Dessa är foton av bilder i format A3, vill du ha dessa, så skicka ett PM med adress så ska jag försöka skicka dom i en rulle Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 (ändrad) Tack vet jag moderna bilar En av mina ex. MB SLK 350 Roadster. Ändrades Oktober 12, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Tack vet jag moderna bilar En av mina ex. MB SLK 350 Roadster. Min När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Nice Ass!!!Sundsvall 2 år sen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 Här kan ni snacka om biltävling, snabbaste gör väl kanske 100 km/h men fan så vingligt http://www.classicandsportscar.com/news/classic-car-events/london-to-brighton-run-gears-up-for-november Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 20, 2012 Dela Inlagd Oktober 20, 2012 Härlig biljaktsfilm - Med små radiostyrda bilar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Finns väl minst en Audi fan här Mattsvart är ju så snyggt. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Finns väl minst en Audi fan här Mattsvart är ju så snyggt. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Han håller väl på och slår på ramarna .därför ingen comentsm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Finns väl minst en Audi fan här Mattsvart är ju så snyggt. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Mattsvart är definitivt inget för mig, svart är inte min favoritfärg i någon variant på bilar. Blir varmt som sjutton och den blanka varianten har dessutom nackdelen att minsta buckla/repa syns lång väg. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Vad är det för fel på svenska bilar Mvh Nerike E allt tillverkat i Sverige? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Några bilder till vännen Audirs, som jag hittade vid vår golvrensing i kontoret ikväll Grundläggande instruktioner från 1910 Audi alpensieger type C Audi Limousine 14/35 PS Audi 2 Liter type UW DKW F 5 sport Dessa är foton av bilder i format A3, vill du ha dessa, så skicka ett PM med adress så ska jag försöka skicka dom i en rulle Mums Husse! Tack! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Finns väl minst en Audi fan här Mattsvart är ju så snyggt. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Thanks man, nu böjjar det likna nått! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Vill ha nuuuuuuuu!!!!!! /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 Finns väl minst en Audi fan här Mattsvart är ju så snyggt. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Mattsvart Impala Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JMitchell Inlagd November 8, 2012 Dela Inlagd November 8, 2012 .. ja du! Fina bilar, jo jä**** i det!!! Mercedes är nästan alltid klass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu