Tallviking Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Mercedes nya A-klass http://www.teknikensvarld.se/2012/07/25/33226/mercedes-a-klass-blir-finsk/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Mercedes nya A-klass http://www.teknikens...ass-blir-finsk/ Hejsan Ja, det är högst beklagligt hur ett märke med stolta traditioner kan gå en sådan kräftgång både vad det gäller modell och kvalitet. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 F:n vad jag saknar grupp B bilarna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 F:n vad jag saknar grupp B bilarna Dom är godkända nu igen under klassen veteran ... Ska bli en tävling i england snart med bara gamla grupp b bilar.. Tror dock inte de kommer så många då dom börjar få ett visst värde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Är detta nåt särskilt? Det är en Mercedes B Klass. Mercedes har några fabriker i Mexico, kanske en tjänstebil från en av dessa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Det är en Mercedes B Klass. Mercedes har några fabriker i Mexico, kanske en tjänstebil från en av dessa. Nej. Det är nya A-klassen. Läs några inlägg längre upp. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Nej. Det är nya A-klassen. Läs några inlägg längre upp. Du har tyvärr fel, det är en B Klass. A Klassen saknar en ruta efter bakdörren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Du har tyvärr fel, det är en B Klass. A Klassen saknar en ruta efter bakdörren. Du har helt rätt. Missade det Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Du har helt rätt. Missade det Inte det snyggaste Mercedes tillverkat iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 F:n vad jag saknar grupp B bilarna Ja vem gör inte det,,,svenska rallyt och finska rallyt,,,,försvunna tider,, snyfft! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Mums! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2012 Du har tyvärr fel, det är en B Klass. A Klassen saknar en ruta efter bakdörren. Jepp När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2012 Inte det snyggaste Mercedes tillverkat iallafall. Håller med När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Helllvete vad dä gårr! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stugan5 Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Walter Rörl gillade inte när Miche'le Mouton vann en hel hög med VM tävlingar. Han var lite Besser wisser. Hon åkte oxå AUDI grupp B. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 Var på en regnig Nossebro Marknad dagen innan Vallåkra. Det tråkiga vädret gjorde att det var glest bland båda säljare och fin-bilar. Men några dök upp iallafall. Mustang Cabbe Fin Granada som var till salu. Farsan hade en sådan för en herrans massa år sedan. En riktigt fin Renault 12 Opel Rekord Ett par klassiska Svenskar Damp-båten, Nossan. Audi och Mopar, check, Audi RS2 nöjd:-) Avslutar med en fin Impala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 För 2 veckor sedan var jag på Eskilstuna Classic Motor. Här kommer lite bilder. Börjar med ett par Saab:ar Fin Manta ´57 Nomad Superfin BMW 3.3 Li Den gulas moster, Tant Grön Alvis Riktigt fin Audi 80 Challenger En av mina favoriter på denna trevliga träffen, Lancia Aurelia Spider Även Wayne hade hittat till Eskilstuna på denna regniga söndag Mustang Charger När såg du en Princess senast? Avslutar detta inlägget med en Trans Am Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Köpläge? http://mobil.blocket.se/malmo/BMW_M1_Sauber_F1_42520178.htm?ca=11&w=3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Var på en regnig Nossebro Marknad dagen innan Vallåkra. Det tråkiga vädret gjorde att det var glest bland båda säljare och fin-bilar. Men några dök upp iallafall. Mustang Cabbe Fin Granada som var till salu. Farsan hade en sådan för en herrans massa år sedan. En riktigt fin Renault 12 Opel Rekord Ett par klassiska Svenskar Damp-båten, Nossan. Audi och Mopar, check, Audi RS2 nöjd:-) Avslutar med en fin Impala Nöjd,grrrrrrrrrrrrrrrrrr! Thank You! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 http://www.teametab.se/ Dom här sponssar jag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Den första är en aston martin men andra vet jag ej. Lät mycket så en trimmad japan antar jag. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 (ändrad) Den första är en aston martin men andra vet jag ej. Lät mycket så en trimmad japan antar jag. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Mazda RX7. Låter mer än den går... Men går inte dåligt =) Edit: Sitter wankel motor i dom där... Ändrades September 15, 2012 av Gawar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 (ändrad) men andra vet jag ej. Lät mycket så en trimmad japan antar jag. Det ser ut som en ordentligt stylad Mazda RX 7. En gatlegal racerbil med något så ovanligt som en wankelmotor som är utrustad med dubbelturbo. http://en.wikipedia.wiki/Mazda_RX-7 En skitsnygg bil tycker jag. // Luke the Drifter Edit.. Lite sent ute ser jag men jag verkar vara överens med Gawar om modellen i alla fall. Ändrades September 15, 2012 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Det ser ut som en ordentligt stylad Mazda RX 7. En gatlegal racerbil med något så ovanligt som en wankelmotor som är utrustad med dubbelturbo. http://en.wikipedia.wiki/Mazda_RX-7 En skitsnygg bil tycker jag. // Luke the Drifter Edit.. Lite sent ute ser jag men jag verkar vara överens med Gawar om modellen i alla fall. Och just denna är ombyggd till singel turbo... Pratade med honom förra helgen när han drog förbi lastbilen några gånger... Va tvungen å haffa honom å kolla vad som var gjort med bilen ... Han blev lite sne när jag frågade om han extraknäcker som brevbärare.. Men han tyckte vänsterstyrt va för dyrt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Lite bilder på min gamle supra.. 3 Liter sexa ombyggd från dubbelturbo till singel.. Gav ca 700hk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu