Bibben Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Clion, man vill maskera bilen. Lite som inför julafton. Man vet vad det är i paketet men man är ändå inte helt säker. Hur menar du nu? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Det vet jag nog inte riktigt själv. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Dax att sova när jag läser Bibben som Clion..haha Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Natti SF manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Tror att det har med att dessa mönster stör ögonen, så att det blir svårare att uppfatta bilens linjer. Tror att det var just BMW som började med detta, och nu har flera tillvärkare hakat på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Fortsätter med lite mera bilder från Vallåkra. En Bull-Merca, som uppdaterats med en hel del grejer från en modern E Klass. Ett riktigt coolt bygge. Är personligen rätt svag för dessa M5:or. Ytterligare en M5:a, denna med en mycket charmerande ägare och passagerare Som vanligt mycket Volvo på Vallåkra, men en hel del högklassiga byggen Ytterligare 2 sjyssta V70 Fanns en del Saab:ar också Amazon funkar som solsäng också Porsche Cab, visst blir man trött på alla som står ivägen hela tiden. Välkänd Vallåkra-Volvo för oss som läste Bilsport på 80-talet. 243:a Clion, detta hade varit nåt för dig att glida omkring i. Avslutar med en Rover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Clion, man vill maskera bilen. Lite som inför julafton. Man vet vad det är i paketet men man är ändå inte helt säker. Jag kallas inte Bibben När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Jag kallas inte Bibben Nä det är ju Enis som är Bibben “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Såg detta lilla märke på en Volvo idag. Tycker den var fräck och med en stor portion självdistans. http://www.blocket.se/stockholm/Stegrande_algar_till_Volvo_41968219.htm?ca=11&w=1 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Stägrande älg ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Idag var det Raggarbil GrandPrix på Vega-baren Var där och käkade Sambal-burgare, drack öl, tjötade, lyssnade på bra musik och kollade på trevliga bilar av diverse typer Nice Ass !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Det kommer mera En del var modell Ä: Min favvo-modell: Mach 1 En del glänste och speglade sig Pickisar fanns en hel del En del mådde inte så bra. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Ännu mera Raggarna i sina "råttsoffor" festade hårt Nice Cab ! Bandet spelade och dansen rullade på i olika stilar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Tror till och med Nonki hittar den typen av bilar han gillar här Inte bara showroom-bilar var där Raggarna hade en egen avdelning där festandet gick hårt till Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Fanns alla typer av bilar i de flesta olika skick Tävlingsgrenen "Specialbil" Klassiska linjer En del MC fanns där också Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 (ändrad) Sista bilderna från idag Klackarna i taket, bokstavligen !! Vega-baren Många klistermärken i den bakrutan Nice lines Ändrades Augusti 25, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Sista bilderna från idag Klackarna i taket, bokstavligen !! Och så undrar många varför man har en fru från ett annat land ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Idag var det Raggarbil GrandPrix på Vega-baren Var där och käkade Sambal-burgare, drack öl, tjötade, lyssnade på bra musik och kollade på trevliga bilar av diverse typer Nice Ass !! 1000 karma för di billederna tallen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Sista bilderna från idag Klackarna i taket, bokstavligen !! Många klistermärken i den bakrutan Vega-baren Nice lines får nog flytta till Stockholm fasiken vilka fina bilar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 (ändrad) Jag bor alldeles intill så man är en ganska naturlig gäst där vid dessa evenemang varje år vid samma tid i augusti Varje tisdagkväll kl 18 hela sommaren samlas dessutom 100-150 bilar i Lissma några kilometer från där jag bor Ändrades Augusti 25, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 30, 2012 Dela Inlagd Augusti 30, 2012 (ändrad) En Dodge -59 som är importerad från Canada. Ändrades Augusti 30, 2012 av Inaktiv Medlem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Är detta nåt särskilt? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Är detta nåt särskilt? Säkert värsting merca Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Är detta nåt särskilt? Hejsan Ja, det är särskilt fult! MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Hejsan Ja, det är särskilt fult! MVH Nonki Riktigt fuuuuuuult! Men Mopar är 4 ewer! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu