Guest Forden34 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Hot rod betyder i det hela att lätta bilen,göra den frän,trimma motorn och eventuelt att lacka den i nån frän färg Som luke sa att efter kriget choppades det på hojarna å bilarna Dom tog vad som fanns å skapade där efter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Ball bruksbil Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Ball bruksbil Du skulle kommit fram och hälsat.. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2012 (ändrad) vinnaren av väst rallyt Obs sätt på ljudet Ha HaHa Ändrades Augusti 19, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 vinnaren av väst rallyt Obs sätt på ljudet Ha HaHa Rallyracet var ju coolt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Rallyracet var ju coolt! Ja man måste beundra di som kör Rally.Banracing Dragracing .är ju bla jämfört med di här stollarna Lite mer Nu är det Proffsen :ahh: Sånt här händer ju inte så offta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Bra sugen på att skaffa en ny firmabil. Gillar gamla pickisar En Dorf är inte helt fel Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Några bilder från CTCC på Ordos international circuit manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Några bilder från CTCC på Ordos international circuit Nu börjar det likna nått, audisar med tillbehör! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Då är det dags att komma med lite bilder från helgens 2 bil-aktiviteter. Börjar med höjdpunkten, Vallåkra träffen. Börjar med Svempas Scania Roadster Gissar att Mr. RS2 gör tummen upp för Svempas privat.bil:-) Följer upp med en Ur-Quattro Charger Ytterligare en Charger General Lee Meden Herr RS2 går iväg och byter till torra byxor, fortsätter jag med några flera:-) Klassiskt Scania från Norska Frionor Lotus Omega Dansk Mustang Fin 242:a med 3-liters 6:a från 960 Gula febern i Skåne Avslutar med en Pantera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Såg detta lilla märke på en Volvo idag. Tycker den var fräck och med en stor portion självdistans. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Såg detta lilla märke på en Volvo idag. Tycker den var fräck och med en stor portion självdistans. http://www.davebarton.com/VolvoPrancingMoose.html Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Då är det dags att komma med lite bilder från helgens 2 bil-aktiviteter. Börjar med höjdpunkten, Vallåkra träffen. Börjar med Svempas Scania Roadster Gissar att Mr. RS2 gör tummen upp för Svempas privat.bil:-) Följer upp med en Ur-Quattro Charger Ytterligare en Charger General Lee Meden Herr RS2 går iväg och byter till torra byxor, fortsätter jag med några flera:-) Klassiskt Scania från Norska Frionor Lotus Omega Dansk Mustang Fin 242:a med 3-liters 6:a från 960 Gula febern i Skåne Avslutar med en Pantera Charger, urQuatro och R8!Mums! 10000 extra karma blir det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 En livhoj kan vara bra att ha med sig Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Toyota Crown? Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 //Avslutar med en Pantera.... Panteran är en skön gammal sportbil. Såg en gul för en tid sedan, 70-talare som var lite ombyggd. Panteran tillverkades på 70, 80 och 90-talet. De Tomaso försvann 2004. Panteran fanns i flera modeller. På Wikipedia står att Elvis ägde en Pantera och att han sköt på den med pistol då den inte ville starta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 (ändrad) De här bilderna tog jag på Rosersbergs slott, Sportbilsutställningen. Många fina Panteror där som stod alldeles bredvid min bil. Den bil jag själv ställde ut var den röda Cadillac Eldoradon. Ändrades Augusti 22, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Finns en kille här i stan med en DeTomaso Pantera som han tryckt i en BMW V8 4.0 L Träffade honom på en BMW-träff i grindstugan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Panteran är en skön gammal sportbil. Såg en gul för en tid sedan, 70-talare som var lite ombyggd. Panteran tillverkades på 70, 80 och 90-talet. De Tomaso försvann 2004. Panteran fanns i flera modeller. På Wikipedia står att Elvis ägde en Pantera och att han sköt på den med pistol då den inte ville starta. Snyggare och tidslösare än "Ferarrari"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Tallen, Panteran med BMW V8:an såg jag för några år sedan på Ring Knutstorp. Är ju en stor och aktiv Pantera-klubb i Sverige. Finns många fina bilar. Tyvärr blev det för mycket kjolar och vingar mot slutet, för min smak. Men en 70/80-tals ser riktigt bra ut. Sedan såg jag 2 sådanna Eldorado:s i Ronneby tidigare i sommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Snyggt reg-nummer på den nedre !! CAD Min hade ljus inredning så det var ingen av dom dock Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Finns en kille här i stan med en DeTomaso Pantera som han tryckt i en BMW V8 4.0 L Träffade honom på en BMW-träff i grindstugan wow När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 kommer i håg en artikel i gammla Bilsport, måste vara en 25 år sedan.. En tokig amerikan som lade ner hur mycket pengar som helst och bytte ut delar till titanium och lackade den hr många gånger som helst... röd var den... bilen skulle sedan begravas i öknen till eftervärlden om jag inte minns fel... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 En fråga till er bilkunniga. Varför klistrar de alltid på ett sånt här mönster på nya bilarna de testar? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Clion, man vill maskera bilen. Lite som inför julafton. Man vet vad det är i paketet men man är ändå inte helt säker. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu