Avregistrerad clion Inlagd Maj 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 3, 2012 Undrar någon kan skriva ett lexikon, Clirre for Dummies och Svampen for Dummies. Tror det skulle kunna bli storsäljare i alla fall på MPR Är det ren Wisky to day Äch nu blir det Uppsala svar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 9, 2012 Dela Inlagd Maj 9, 2012 Var på BMW träff i Kungsbacka i lördags. Clion, slant in en katt bland hermelinerna också Dessa 20-tums Carlsson-fälgar skulle sitta snyggt på din också. Nackdelen är att de kostar som en familje-semester i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Maj 9, 2012 Dela Inlagd Maj 9, 2012 (ändrad) Var på BMW träff i Kungsbacka i lördags. Premiuminlägg Men snablars vilket underbett e46 coupén har Ändrades Maj 9, 2012 av r1000 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 13, 2012 Dela Inlagd Maj 13, 2012 I april var det Backamoo veteran Marknad. Här kommer några bilder. Fanns också lite Europeisk, för de som är lagda åt det hållet. Bara en vecka kvar till Tjolöholm, Clion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 20, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2012 Vart på årets Tjolöholm Classic motor med rekordpublik och kanonväder.Det blev 75 foton för ta dom då och då.För nu är det fotbollsträning med Joel Lite moppar för Husse hinaer jag med En Cadilac till Tallen också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 Missade dig iår, Clion. Kommer några från mig också. Börjar med en av årets höjdpunkter. Ronnies March F1:a från 1972. en annan goding. En Norsk 3.3 Li, med endast ca. 4500 mil på mätarn. 59:a Cadillac En racig Mustang Som liten grabb på 70-talet, fick man ofta åka med farsan i en sådan Bedford. Et arbetsfordon för Lamai. Kan nästan se den för mig med Hooters Gothenburg skyltar på Fanns mycket Italiensk att vila ögonen på. Hann precis att fota dena Custom 164:an. Sista bilden för dagen blir en Diplomat V8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 20, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2012 Gött Sakhon vi har inte samma foton så förhoppningsvis får vi med det mesta Den här maskinen har sitt flygfält i Älvängen en åkerlapp.55555.skulle ner å handla på Ica innan Tjolöholm och då komm han murrande mot Tjolöholm Den här pärlan körde i 80 mot Tjolöholm jag höll 100 Ett snyggt bygge Är det någon som känner detta paret Från Örebrotrakten tror jag Så får väll audirs få sitt också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 20, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2012 Kör lite blanndat nu på kvällskvssten Lite till r1000 och Nickholas Lite vy över Tjolöholm innan sängen vänntar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2012 En TRV vart poppis på 70 i talet Ingen aning hadde inte tid och förjupa mig i skönhterna Lammbo Tallens hörna En go gammal cadillac En gammal fin Packard Återkommer med några fler billder (blev upptagen plöttsligt) När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2012 Då kör vi lite mer Nu går Tallen upp i spagat corvettcluben När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Gött Sakhon vi har inte samma foton så förhoppningsvis får vi med det mesta Den här maskinen har sitt flygfält i Älvängen en åkerlapp.55555.skulle ner å handla på Ica innan Tjolöholm och då komm han murrande mot Tjolöholm Den här pärlan körde i 80 mot Tjolöholm jag höll 100 Ett snyggt bygge Är det någon som känner detta paret Från Örebrotrakten tror jag Så får väll audirs få sitt också Ja nu börjar vi nacka bil asså!1000 extar karma! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 (ändrad) Tallens hörna stämde bra där Clion En av bilarna är nämligen min gamla tror jag Så här såg det ut när jag hade den med på Barkarby-träffen Ändrades Maj 21, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2012 Tallens hörna stämde bra där Clion En av bilarna är nämligen min gamla tror jag Så här såg det ut när jag hade den med på Barkarby-träffen 5555 synd ja inte fick med regnr men nästa gång jag ser en cadilac så ska jag plåta regskyllten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2012 Ska försöka ta di sista i morgon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2012 Då kör vi ett knippe billder i gen Nu får jag göra ett brake Stollen har beställt pannkakor När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2012 (ändrad) achment=150480:DSC04258.jpg] Åsså en jäkla snygg Tallen Har ni lagt märke till nått Ägarn sitter på en kampingstol och vaktar sin bil 55555 Ändrades Maj 23, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 5555 synd ja inte fick med regnr men nästa gång jag ser en cadilac så ska jag plåta regskyllten Tror faktiskt att jag har en bild med regnr. hemma i datorn. Ska kolla ikväll om så är fallet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 23, 2012 Får ta resten i morgon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 achment=150480:DSC04258.jpg] Åsså en jäkla snygg Tallen Har ni lagt märke till nått Ägarn sitter på en kampingstol och vaktar sin bil 55555 Min sambo satt också på en campingstol bakom min dåvarande bil när vi hade den i Norrtälje på utställning Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Här kommer några till från mig. Börjar med den blå. Är det rättbil? Återkommer med mera en annan dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Bra bilder men... Saknar namn på pärlorna Var det inte 2 Packard och en Murkla 47 cab Inte så vanliga direkt Offe Mer även om namn sak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2012 Bra bilder men... Saknar namn på pärlorna Var det inte 2 Packard och en Murkla 47 cab Inte så vanliga direkt Offe Mer även om namn sak. jo ett par packard var med När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Nej. Det var inte min bil ser jag nu. Bilen på bilden är en STS och min var en SLS. Svårt att se skillnad på dom modellerna på lite håll. Skiljer bara på mycket små detaljer Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Det är väl inget konstigt att ägarna sitter bakom bilen och fikar, då finns dom tillhands om någon besökare vill se eller veta mer om bilen/hojen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2012 Nä det förstår jag Husse Men Nu rammla polleten ner.Fikat ligger ju i skuffen å nära tilhands Då blir det di sista bilderna från årets event När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu