Nicholas Inlagd Augusti 7 Dela Inlagd Augusti 7 4 timmar sedan, skrev Wangthong: Heter T-banestationen Fabrique? Måste vara nybyggd. Trodde Haga station var den sista? Sveavägen/ Olof Palmes Gata 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Augusti 9 Dela Inlagd Augusti 9 On 2024-08-07 at 21:54, skrev Nicholas: Sveavägen/ Olof Palmes Gata Då heter stationen Hötorget. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 9 Dela Inlagd Augusti 9 Que? https://www.youtube.com/watch?v=hXcQ1yqKOOE Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 9 Dela Inlagd Augusti 9 1 timme sedan, skrev audirs2: Que? https://www.youtube.com/watch?v=hXcQ1yqKOOE ? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 9 Dela Inlagd Augusti 9 14 timmar sedan, skrev lasseiudon: Då heter stationen Hötorget. Ja, och där låg spelhålan Alexander Lukas när jag var lite yngre 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 3 timmar sedan, skrev Naam jai: Snygg bil! Men det e lätt att bli passagerare i en kurva om man kör lite för fort!! Inga bålster i sätet där inte! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 Frugans kompis kör runt i en hyfsad kärra. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 9 minuter sedan, skrev gorjos: Frugans kompis kör runt i en hyfsad kärra. 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 9 minuter sedan, skrev Kenneth4618: För ca 15 år sedan var hon hemma hos oss i Thailand. Jag fyllde i hennes ansökan om att besöka Sverige. Då skjutsade hennes bror henne 10-12 mil på moppe. Hänt lite sedan dess. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 (ändrad) En av min kompis kärror, som jag brukar köra. Jag kör hellre, så man slipper bli "sjuk" då det brukar bli sent, innan man kommer hem. Det är en äkta Dodge royal spring edition 58 Ändrades Augusti 10 av Nerike 6 1 1 Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 39 minuter sedan, skrev Nerike: En av min kompis kärror, som jag brukar köra. Jag kör hellre, så man slipper bli "sjuk" då det brukar bli sent, innan man kommer hem. Det är en äkta Dodge royal spring edition 58 Är det en 318" big block i den? Fanns ju en sådan motor om jag minns rätt? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 14 minuter sedan, skrev audirs2: Är det en 318" big block i den? Fanns ju en sådan motor om jag minns rätt? Dodge hade väl nån konstig 325? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 Precis nyss, skrev rolba: Dodge hade väl nån konstig 325? Eller 331"? Fire nått,,,,,,,,,,? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 1 minut sedan, skrev audirs2: Eller 331"? Fire nått,,,,,,,,,,? Nä, det är Chrysler. Hemi -55. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 15 minuter sedan, skrev audirs2: Är det en 318" big block i den? Fanns ju en sådan motor om jag minns rätt? 1 minut sedan, skrev rolba: Dodge hade väl nån konstig 325? Du som vet min automat Ford taunus 2,0 ghia hoppar över 2 ans växel vad är felet manuelt funkar 1,2,3 men med drivern hoppar den över tvåan 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 7 minuter sedan, skrev Boa52: Du som vet min automat Ford taunus 2,0 ghia hoppar över 2 ans växel vad är felet manuelt funkar 1,2,3 men med drivern hoppar den över tvåan Det borde en som gått 4 årig maskiningenjörsutbildng samt jobbat som bilmekaniker i 12 år på Ford veta, eller🤔 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 47 minuter sedan, skrev audirs2: Är det en 318" big block i den? Fanns ju en sådan motor om jag minns rätt? Han har sagt motor kommer inte ihåg, men kan kolla upp det, han har även imperial 58 med äkta original Hemi i den 1 1 Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 (ändrad) 48 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det borde en som gått 4 årig maskiningenjörsutbildng samt jobbat som bilmekaniker i 12 år på Ford veta, eller🤔 Brukar det inte vara ventilhuset eller vad det heter på lådan som gör att den inte växlar rätt, brukar vara enkelt ta isär och rengör och ny olja så brukar felet vara åtgärdat (bara och bara, ta hjälp av nån som kan autom..) 1 timme sedan, skrev rolba: Dodge hade väl nån konstig 325? Ja den har en 325 Ändrades Augusti 10 av Nerike 1 1 Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 Den här står i Tyresö Strand 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 2 timmar sedan, skrev Nerike: Brukar det inte vara ventilhuset eller vad det heter på lådan som gör att den inte växlar rätt, brukar vara enkelt ta isär och rengör och ny olja så brukar felet vara åtgärdat (bara och bara, ta hjälp av nån som kan autom..) Ja den har en 325 Ja man brukar börja med olje och filterbyte på lådan innan man gör något annat. I Boas fall tror jag det är SBR felet 😉 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Ja man brukar börja med olje och filterbyte på lådan innan man gör något annat. I Boas fall tror jag det är SBR felet 😉 vad är SBR för nåt 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 26 minuter sedan, skrev Boa52: vad är SBR för nåt Ungefär som SBT 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ungefär som SBT 😉 Blev jag inte klokar av, du vet inte eller hur 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 1 timme sedan, skrev Boa52: vad är SBR för nåt Skit Bakom Ratten. 1 1 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu