rolba Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 10 timmar sedan, skrev Enis: Mors gamla Auto Union. En ägare 13000 mil, snart skattebefriad. synd att min bror haft den i Stockholm några år bara, full med små parkeringsuppslag samt en stolpe som sprang på han på andra sidan. 🫠 enis En ägare, men för många brukare då? 😉 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 20 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 Jänkare går inte bara rakt fram! 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 2 timmar sedan, skrev audirs2: Jänkare går inte bara rakt fram! Man kan givetvis byta allt och låtsas att det är original utförande. Tex en Mustang 1970 är rent livsfarlig över 120. (original) Mög. Usa är ett land med 55mph, Max En mile är som bekant 1608 meter. 55*1.608=88 km/h Upp till den hastigheten kan man våga köra dom. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 21 Dela Inlagd Juli 21 Framtiden e här! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 snygg parkering enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 1 timme sedan, skrev Enis: snygg parkering enis Å snygg gubbe i fönstret 😉 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 10 minuter sedan, skrev Naam jai: Å snygg gubbe i fönstret 😉 Ser ut som Clirre med kikaren 🙂 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 (ändrad) 1 timme sedan, skrev apknug: Det var väl BTT som satt med kikare utanför damtoaletten i Thailand? Svårt att hänga med när man är för feg att gå på träffar 🤣 Men Enis var där 😉 Ändrades Juli 22 av Kenneth4618 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 2 timmar sedan, skrev Enis: snygg parkering enis Ja, de parkerar hur som helst. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 Maza har en ny modell! Motorn nere vid bakaxeln! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 Sa Ap pungen bilar?😎 Skulle hellre jobba hos Volvo!🤠 Jäkla snygga brudar som jobbar där, ja inte på Volvo då!😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 (ändrad) 52 minuter sedan, skrev apknug: Var är du på bilden? Finns inga bevis på att BTT var först eller att han har varit i Thailand 🤔 Förmodligen bakom kameran då jag tog bilden, men det var visst för svårt för dig att fatta 🙂 Återgå du till att räkna dubletter istället 😁 Ändrades Juli 22 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 22 minuter sedan, skrev apknug: Klart det finns bevis, både Clion och Enis kan bekräfta att de är på bilden och imiterar BTT. Den som eventuellt tog den liknar BTT. Men du kan återgå till att fatta att demens är en sjukdom och inget att skämmas för. Nej du ska inte skämmas, men söka hjälp tycker jag du göra, lycka till 👍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 4 timmar sedan, skrev Enis: snygg parkering enis Även här i Stockholm står de tvärs över vägen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 Klart grabben skall ha en två takt boxer motor! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 23 Dela Inlagd Juli 23 Säker på att några från MPR snart har en sån här, kanske från Uppsala?😎 Nåra kilo blåbär till så! 1 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 31 Dela Inlagd Juli 31 Man bara ryser! 4 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 7 timmar sedan, skrev audirs2: Man bara ryser! När jag var liten påg så hade jag en stor tavla på väggen i mitt rum med Ronnie sittandes i sin Lotus. 2 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 Såg min idol Ronnie första gången 10 aug när Kinnekulle Ring invigdes, Jäkla kamp i F3 med rivalen och hängivne thailandsvännen Reine Wisell...ronnie vann efter en tuff kamp...inga problem som grabb att besöka depån. Sen såg jag honom även i F1 då på Anderstorps raceway 74... Precis nyss, skrev Naam jai: Såg min idol Ronnie första gången 10 aug när Kinnekulle Ring invigdes, Jäkla kamp i F3 med rivalen och hängivne thailandsvännen Reine Wisell...ronnie vann efter en tuff kamp...inga problem som grabb att besöka depån. Sen såg jag honom även i F1 då på Anderstorps raceway 74... 1969 var invigningen av kinnekulle Ring 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 2 Dela Inlagd Augusti 2 3 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 6 Dela Inlagd Augusti 6 enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 6 Dela Inlagd Augusti 6 Amerikanska soldater finns redan i Sverige, nu även poliser! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 7 Dela Inlagd Augusti 7 13 timmar sedan, skrev audirs2: Amerikanska soldater finns redan i Sverige, nu även poliser! Heter T-banestationen Fabrique? Måste vara nybyggd. Trodde Haga station var den sista? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 7 Dela Inlagd Augusti 7 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu