Tallviking Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 19 minuter sedan, skrev Surin P3: Nu har jag gått i @Nicholas fotspår och köpt en minivan. Sucker-dad ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 3 minuter sedan, skrev Tallviking: Sucker-dad ! Ja, man vill ju inte kalla sin fru sucker-mom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 1 timme sedan, skrev Surin P3: Ja, man vill ju inte kalla sin fru sucker-mom. på sin höjd soccer-mom. vad är det för märke etc? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 32 minuter sedan, skrev Nicholas: på sin höjd soccer-mom. vad är det för märke etc? Toyota Alphard. Byter in vår Ford Everest... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 1 timme sedan, skrev Surin P3: Ja, man vill ju inte kalla sin fru sucker-mom. Hmm vad är det för nåt?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 2 timmar sedan, skrev Odin: Hmm vad är det för nåt?? Just like a soccer mom but one who has kids in sports (soccer) and loves to get it on and flirt with the dads at sports matches. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 5 timmar sedan, skrev Surin P3: Toyota Alphard. Byter in vår Ford Everest... Ja, dom är sjukt dyra. Din Ford torde inte räcka långt mer än till handpenning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 3 timmar sedan, skrev Nicholas: Ja, dom är sjukt dyra. Din Ford torde inte räcka långt mer än till handpenning. Ja, nedgradering på årsmodell ett par år, men uppgradering på så gott som allt annat. Även priset. Vi fick 850K för vår Ford och Toyotan kostar 2M. Men komforten är inte ens jämförbar och jag undrar nu varför jag ens köpte en SUV. Konstigt hur man resonerar ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 Thai- land och Fin- land är med här på denna lista! https://teknikensvarld.expressen.se/nyheter/bilbranschen/vad-tillverkas-var/ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 16 timmar sedan, skrev Surin P3: Toyota Alphard. Byter in vår Ford Everest... Du köpte den inte för namnet och designen 🙃 https://fulabilar.wordpress.com/2016/03/27/toyota-alphard/ Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 6 timmar sedan, skrev Surin P3: Ja, nedgradering på årsmodell ett par år, men uppgradering på så gott som allt annat. Även priset. Vi fick 850K för vår Ford och Toyotan kostar 2M. Men komforten är inte ens jämförbar och jag undrar nu varför jag ens köpte en SUV. Konstigt hur man resonerar ibland. That's one small step for man, one giant leap for mankind. Du kanske satt fast i en gammal könsroll, hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 Så jävla häftig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 8 minuter sedan, skrev Enis: Du köpte den inte för namnet och designen 🙃 https://fulabilar.wordpress.com/2016/03/27/toyota-alphard/ Enis En osignerad artikel? Säljs Alphard ens i Sverige? Smaken är som baken, men det är definitivt inte en dålig bil, tvärtom, dock väldigt liten.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 3 minuter sedan, skrev Nicholas: That's one small step for man, one giant leap for mankind. Du kanske satt fast i en gammal könsroll, hehe. Nja, jag gissar att det har med åldern att göra. Var under 50 när jag köpte SUVen och är nu över 50. Precis nyss, skrev Nicholas: En osignerad artikel? Säljs Alphard ens i Sverige? Smaken är som baken, men det är definitivt inte en dålig bil, tvärtom, dock väldigt liten.... Den har ganska exakt samma yttermått som Everesten, men är rymligare invändigt med en massa. Slöare motor är möjligen negativt. Eller förmodligen inte när jag tänker efter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 15 minuter sedan, skrev Enis: Du köpte den inte för namnet och designen 🙃 https://fulabilar.wordpress.com/2016/03/27/toyota-alphard/ Enis Är det någon som vet hur Alphard uttalas egentligen? Inte jag... Loggan fram ska tydligen föreställa alpha-tecknet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 18 minuter sedan, skrev Surin P3: Är det någon som vet hur Alphard uttalas egentligen? Inte jag... Enligt Wikipedia Arufādo och här kan du lyssna https://translate.google.com/?sl=ja&tl=en&text=トヨタ・アルファード&op=translate Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 Vad tillverkas var? Sveriges mest sålda bil, Volvo XC40, tillverkas i Belgien. Amerikanska Jeep tillverkas i Polen och Italien. Och om du trodde att din Suzuki var japansk – inte då! – köper du en S-cross så är den tillverkad i Ungern. Häng med på vår genomgång av bilmodellernas ursprungsmärkning. https://teknikensvarld.expressen.se/nyheter/bilbranschen/vad-tillverkas-var/#Echobox=1691394879 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 Ungefär 1000 hkr. 😃😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 En bekants bil 1485Hk på hjulen, den dansar fint när den drar iväg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 1 minut sedan, skrev Dolemon: En bekants bil 1485Hk på hjulen, den dansar fint när den drar iväg Var den med på Stockholm open för nått år sedan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 (ändrad) 36 minuter sedan, skrev audirs2: Var den med på Stockholm open för nått år sedan? Karossen kan ha varit det, min bekant har köpt den för 2 år sen å plockat i motorn tills i år, vet ej om han ska ner åka han pratade om det förut att han skulle villa vara med i S-O i höst, han skulle villa knäppa fjolårets vinnare på näsan (dom är lite trim bekanta) han hjälpe Henrik ifjol "dunderklumpen" i dörröpningen Mvh.Dolemon Ändrades Augusti 8, 2023 av Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 3 timmar sedan, skrev Dolemon: En bekants bil 1485Hk på hjulen, den dansar fint när den drar iväg År det en Ford Cortina "kaross" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 Jag tycker det ser ut som en Opel kadett och inte en Ford cortina. 1 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 48 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Jag tycker det ser ut som en Opel kadett och inte en Ford cortina. "Ford Kadett"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu