Wangthong Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 6 timmar sedan, skrev apknug: Du ska få tag i en hederlig gammal pinn elektodsvets, en stark jävel på 6000-7000 ampere. Sen den grövsta elektrod för gjutjärn du kan hitta, den skall vara tjockare än ett armeringsjärn! Sen går du på motorblockte bara! Glöm inte att säkra upp elskåpet enligt innan bara. Du med fördel byta ut propparna mot armeringsjärn. 9mm är väl inte så tjockt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 29, 2023 Dela Inlagd Januari 29, 2023 14 timmar sedan, skrev Boa52: Nu är det Race of chamions från Piteå på Tv 1, kul att titta på Japp, lite annorlunda bilar och förare , har engelsk kommentator som visserligen kan en del bilsport men man saknar en hel del faktakunskap som Kruse o gänget besitter. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 8, 2023 Dela Inlagd Februari 8, 2023 On 2023-01-29 at 02:10, skrev Baa: Japp, lite annorlunda bilar och förare , har engelsk kommentator som visserligen kan en del bilsport men man saknar en hel del faktakunskap som Kruse o gänget besitter. Nu börjar Svenska rallyt i Umeå, blir super bra väntas 40- 50 tusen besökare. Det finns i år också ÖLtält Huva Då får vi hit en massa sörlänningar, inte bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Februari 8, 2023 Dela Inlagd Februari 8, 2023 1 timme sedan, skrev Boa52: Nu börjar Svenska rallyt i Umeå, blir super bra väntas 40- 50 tusen besökare. Det finns i år också ÖLtält Huva Då får vi hit en massa sörlänningar, inte bra Ryssar får visst delta.... https://www.dn.se/sport/rysk-rallyforare-tillats-delta-i-det-svenska-rallyt/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 8, 2023 Dela Inlagd Februari 8, 2023 En snygging i Samut Prakan i lördags. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 On 2023-02-08 at 19:18, skrev Elmeri: Ryssar får visst delta.... https://www.dn.se/sport/rysk-rallyforare-tillats-delta-i-det-svenska-rallyt/ Vet inte om nån ryss får delta men det avgör inte ledningen i Umeå. Det är full fart i Umeå och vilken rallyfest. Enlikt mej är det Rally snårigt, kurvit,en massa snö, ibland fort som f-n ibland kurvit som tusan Och jobbigt att köra inget som i söder en typ gokart tävling med datorer på asfalt.Södra länder menar jag, Rally ska vara burkigt, jobbigt inte bara en fartsträcka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 9 minuter sedan, skrev Boa52: Vet inte om nån ryss får delta men det avgör inte ledningen i Umeå. Det är full fart i Umeå och vilken rallyfest. Enlikt mej är det Rally snårigt, kurvit,en massa snö, ibland fort som f-n ibland kurvit som tusan Och jobbigt att köra inget som i söder en typ gokart tävling med datorer på asfalt.Södra länder menar jag, Rally ska vara burkigt, jobbigt inte bara en fartsträcka Ja du får uppdatera dig det är en ryss som deltar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 10 minuter sedan, skrev Boa52: Vet inte om nån ryss får delta men det avgör inte ledningen i Umeå. Det är full fart i Umeå och vilken rallyfest. Enlikt mej är det Rally snårigt, kurvit,en massa snö, ibland fort som f-n ibland kurvit som tusan Och jobbigt att köra inget som i söder en typ gokart tävling med datorer på asfalt.Södra länder menar jag, Rally ska vara burkigt, jobbigt inte bara en fartsträcka Det finns nu på youtube lite inlägg sen i morgon 08,00 på svt 1 och 14,00 på svt2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 2 minuter sedan, skrev Boa52: Det finns nu på youtube lite inlägg sen i morgon 08,00 på svt 1 och 14,00 på svt2 https://sverigesradio.se/artikel/stjarnforaren-om-ryss-i-vm-vi-ska-bara-kora-rallybil-och-ha-kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 2 minuter sedan, skrev Elmeri: https://sverigesradio.se/artikel/stjarnforaren-om-ryss-i-vm-vi-ska-bara-kora-rallybil-och-ha-kul Ja Oliver är bara i Umeå för att köra Rally skiter väl i om det är en Ryss med. Är han med inte sett det,, ryssen altså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 5 minuter sedan, skrev Boa52: Ja Oliver är bara i Umeå för att köra Rally skiter väl i om det är en Ryss med. Är han med inte sett det,, ryssen altså Akta dig ryssen kommer o sno frun din... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 1 minut sedan, skrev Elmeri: Akta dig ryssen kommer o sno frun din... Att när man skriver om Svenska Rallyt kommer det in en tokstolle och vill bråka om nåt annat en del har stora problem SVENSKA RALLYT I UMEÅ VAR DET ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 10 minuter sedan, skrev Boa52: Att när man skriver om Svenska Rallyt kommer det in en tokstolle och vill bråka om nåt annat en del har stora problem SVENSKA RALLYT I UMEÅ VAR DET ok Skriv i rallytråden då https://www.maipenrai.se/forum/topic/25212-rallytråden-för-oss-motornördar/#comment-738073 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Skriv i rallytråden då https://www.maipenrai.se/forum/topic/25212-rallytråden-för-oss-motornördar/#comment-738073 Stör det dej som vanligt att det inte alltid hamnar i rätt tråd, Huva vad lite man har att göra, gnälla över. hoppas bara Baa har fått information om Rallyt om detta skiter jag i vad ni tycker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 38 minuter sedan, skrev Boa52: Stör det dej som vanligt att det inte alltid hamnar i rätt tråd, Huva vad lite man har att göra, gnälla över. hoppas bara Baa har fått information om Rallyt om detta skiter jag i vad ni tycker Skriv i matråden då! Men jag tycker så här:säger ryssen att han tar avstånd å det starkaste mot Putelinas krig och fördömer det kraftfullt så kan han ju va med å gasa! Tycker lite att man inte får dra alla polacker under samma hammare som snickarn sa! Har en polsk kille uppe vid Gullmars plan som fixar startmotorer och generatorer till bla lastbilar. Han bytte bendix drevet på min Vollo Fl 7 för 880.-! Heja Polen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 1 minut sedan, skrev audirs2: Skriv i matråden då! Men jag tycker så här:säger ryssen att han tar avstånd å det starkaste mot Putelinas krig och fördömer det kraftfullt så kan han ju va med å gasa! Tycker lite att man inte får dra alla polacker under samma hammare som snickarn sa! Har en polsk kille uppe vid Gullmars plan som fixar startmotorer och generatorer till bla lastbilar. Han bytte bendix drevet på min Vollo Fl 7 för 880.-! Heja Polen! Vi kan inte avgöra vilka som får vara med och tävlingsmännen ska inte behöva ta ställning till det dom ska bara racea. Förlåt även tävlingskvinnan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 1 timme sedan, skrev Boa52: Stör det dej som vanligt att det inte alltid hamnar i rätt tråd, Huva vad lite man har att göra, gnälla över. hoppas bara Baa har fått information om Rallyt om detta skiter jag i vad ni tycker Nu var det du som gnällde som vanligt och då fick du ett litet tips 🤣 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 On 2023-02-10 at 17:48, skrev audirs2: Skriv i matråden då! Men jag tycker så här:säger ryssen att han tar avstånd å det starkaste mot Putelinas krig och fördömer det kraftfullt så kan han ju va med å gasa! Tycker lite att man inte får dra alla polacker under samma hammare som snickarn sa! Har en polsk kille uppe vid Gullmars plan som fixar startmotorer och generatorer till bla lastbilar. Han bytte bendix drevet på min Vollo Fl 7 för 880.-! Heja Polen! FIA avgör vem som får vara med och tävla, ingen annan. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 16, 2023 Dela Inlagd Februari 16, 2023 Här är det moderna saker! Tv o allt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 20, 2023 Dela Inlagd Februari 20, 2023 1987 Porsche 928 Studie H50 Sågs senaste på en bilutställning i Polen förra året Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 20, 2023 Dela Inlagd Februari 20, 2023 On 2023-02-16 at 19:35, skrev audirs2: Här är det moderna saker! Tv o allt! Lite större än min Ford Taunus -81 men jag tror jag har Radio med kasset bandspelare, Internet och Tv för det sitter 3 antenner på bilen 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 20, 2023 Dela Inlagd Februari 20, 2023 1 timme sedan, skrev Boa52: Lite större än min Ford Taunus -81 men jag tror jag har Radio med kasset bandspelare, Internet och Tv för det sitter 3 antenner på bilen 😏 3 antenner? Du är civilpolis din luring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 20, 2023 Dela Inlagd Februari 20, 2023 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: 3 antenner? Du är civilpolis din luring. Då skulle det stta 4 antenner på bilen, räcker med dom jag har, får in P3 sen inge mer, jo kassetbandspelaren kan ja spela Vikingrna på, de ni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu