audirs2 Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 1 minut sedan, skrev Luke the Drifter: Vi har fått med en japansk diplomatbil, en amerikansk kärra som aspirerar som en "luxury sedan saloon" och en helt vanlig Valiant. Nästa bil är även den en sällan sedd kärra här i våra krokar. Det var nog ett halv evighet sedan jag såg en sådan här senast innan jag fick span på den här. Vad är det för bil? Notera att Google bildsök räknas som fusk!!! Luke the Drifter Vågar påstå att det är en rysk Volga typ 1965! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 3 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Vi har fått med en japansk diplomatbil, en amerikansk kärra som aspirerar som en "luxury sedan saloon" och en helt vanlig Valiant. Nästa bil är även den en sällan sedd kärra här i våra krokar. Det var nog ett halv evighet sedan jag såg en sådan här senast innan jag fick span på den här. Vad är det för bil? Notera att Google bildsök räknas som fusk!!! Luke the Drifter Volga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 37 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Vi har fått med en japansk diplomatbil, en amerikansk kärra som aspirerar som en "luxury sedan saloon" och en helt vanlig Valiant. Nästa bil är även den en sällan sedd kärra här i våra krokar. Det var nog ett halv evighet sedan jag såg en sådan här senast innan jag fick span på den här. Vad är det för bil? Notera att Google bildsök räknas som fusk!!! Luke the Drifter Volga, vanligaste taxibilen i Leningrad (Sankt Peterburg) slutet av 80 början av 90 -talet. Dom var gula på den tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Sån påträffades i Tallin 2016 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Koenigsegg fortsätter imponera nu med en fullt manuell låda som även är en automatlåda om man så tycker enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 50 minuter sedan, skrev Enis: Koenigsegg fortsätter imponera nu med en fullt manuell låda som även är en automatlåda om man så tycker enis du menar som en vw dsg med paddlar ? finns tusentals, men dom kanske har spaken tillbaka istället för paddlar ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 53 minuter sedan, skrev Nicholas: du menar som en vw dsg med paddlar ? finns tusentals, men dom kanske har spaken tillbaka istället för paddlar ? växelspak och kopplingspedal https://mb.cision.com/Public/18511/3617091/af788f1cc15419e1.pdf padel på ratten är inte så imponerande det har jag på min Saab från 2004 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: växelspak och kopplingspedal https://mb.cision.com/Public/18511/3617091/af788f1cc15419e1.pdf padel på ratten är inte så imponerande det har jag på min Saab från 2004 enis Jodå, men saaben kanske inte byter växel under en tiondels sekund tills kraften ligger på igen. Men nu vet jag hur det ligger till med Koenigsegg, tackar för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 2 timmar sedan, skrev Enis: Koenigsegg fortsätter imponera nu med en fullt manuell låda som även är en automatlåda om man så tycker enis Sörde jag med redan på 80 talet med i Cudan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 11 minuter sedan, skrev Nicholas: Jodå, men saaben kanske inte byter växel under en tiondels sekund tills kraften ligger på igen. Men nu vet jag hur det ligger till med Koenigsegg, tackar för det. 3 minuter sedan, skrev audirs2: Sörde jag med redan på 80 talet med i Cudan! Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 (ändrad) Ändrades Augusti 24, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Synd att det inte längre är vid vega-baren som tidigare utan numera sker på en helt annan plats (har gångavstånd till gamla platsen vid Vega-baren) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ser att dom har "Flippers minne" Kul. Honom har jag haft mkt skoj ihop med på den gamla goda tiden. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 1 timme sedan, skrev apknug: Ja det är väl samma gamla "Vega träff"? Försökte hitta om det fanns en till vid vegabaren men hittade inget..... Dom var tvungna att flytta från Vega-baren för det vart sådant trafikkaos så alla klagade Inte minst ett stort antal busslinjer blev helt blockerade Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 35 minuter sedan, skrev apknug: Låter rimligt. Synd bara, lite mer folkligt nere på Vegabaren. Monshines klubbstugan lär väl tyvärr inte locka Svensson med ungar, blir lite MC klubb med väst vibbar fast det inte är det alls iofs. Förut var ju efterfesten på Moonshiners men nu är hela eventet där. Mindre risk att dom stör i ett industriområde en helg i.o.f.s Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 7 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Ser att dom har "Flippers minne" Kul. Honom har jag haft mkt skoj ihop med på den gamla goda tiden. Kände åxå den mannen från Kärrtorp! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 30, 2022 Dela Inlagd Augusti 30, 2022 Oh woow! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 30, 2022 Dela Inlagd Augusti 30, 2022 (ändrad) 34 minuter sedan, skrev audirs2: Oh woow! Inte illa för ett företag som kursade -82, är John Z utsläppt eller sitter han fortfarande inne? Han kanske rentav är död numera. Han trillade visst av pinnen 2005 närmare bestämt 19 mars. Ändrades Augusti 30, 2022 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 30, 2022 Dela Inlagd Augusti 30, 2022 26 minuter sedan, skrev UglyFarang: Inte illa för ett företag som kursade -82, är John Z utsläppt eller sitter han fortfarande inne? Han kanske rentav är död numera. Han trillade visst av pinnen 2005 närmare bestämt 19 mars. Ja då är han "kanske" död då! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Stockholm Open 2022! Där var jag med å körde redan 1985! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 25 minuter sedan, skrev audirs2: Stockholm Open 2022! Där var jag med å körde redan 1985! Inget streetrace 2022? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 (ändrad) 23 minuter sedan, skrev Nicholas: Inget streetrace 2022? Jo, då varje dag med Stingern! Och jag var ju inte på detta flygfält och körde, det var ju militärt då! Bara för att klargöra! Ändrades September 3, 2022 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Nedlagda Volvohandlaren full med bilar – se otroliga tidskapseln Här är Volvohandlaren där tiden har stannat. Den nedstängda bilhallen är full med Volvo-bilar från 1980-talet – i dammigt men perfekt skick. I baksätet på en av bilarna ligger fullt med broschyrer från tiden innan banken tvingade Volvohandlaren att stänga för gott. https://carup.se/nedlagda-volvohandlaren-full-med-bilar-se-otroliga-tidskapseln/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 (ändrad) Sångaren glömde Lamborghini i hotellgarage – i 42 år Lamborghini Miura var världens snabbaste sportbil och först med mittmotor. Inte undra på att Frank Sinatra, Dean Martin, Eddie Van Halen, Elton John och Rod Stewart blev som galna i världens första superbil. Sångaren Stamatis Kokotas parkerade sin Miura i ett underjordiskt hotellgarage – och glömde bort sin Lamborghini i 42 år. https://carup.se/sangaren-glomde-lamborghini-i-42-ar/ Ändrades September 3, 2022 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu