husse Inlagd Augusti 25, 2011 Dela Inlagd Augusti 25, 2011 En film därifrån också Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 25, 2011 Dela Inlagd Augusti 25, 2011 Tjena Husse såg en Mopedcrusing i Rättvik måste varit en 100st. Fan man blir nostalgisk vill va 13-15år igen. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 25, 2011 Dela Inlagd Augusti 25, 2011 (ändrad) LÖRD. 27 augusti Beroende på hur många startande det blir kan tiderna ändras något. 8.00-9.45 Bes och anmälan. OBS besiktiga innan du anmäler dig. Bes sker hos Tobbe å Jonte på anvisad plats. 10.00-12.00 Körning 12.00-12.30 Dags för käk! 12.30-15.00 Forts körning 15.15 Pris utdelning Toppspeed på Malmbyfältet, Strängnäs på Lördag, kom å se veteranmopeder körandes i 160 km/h Fritt inträde, men håll er bakom avspärrningarna. Ändrades Augusti 25, 2011 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 (ändrad) Nu är jag tillbaka från Vega-Baren där det är "Raggarbil Grand Prix" idag http://www.hamburgerbar.com/ 53 år sedan dom serverade första riktiga hamburgaren i Sverige och öppnade första Drive-In resturangen 18:e året i rad med raggarbilsträff Alltid samma dag som mpartyt i Thai-templet i Vendelsö Här lite blandat med bilder: Inte alla var lika pigga ! Ändrades Augusti 27, 2011 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 (ändrad) Bandet underhöll och publiken njöt i det kanonfina vädret Ändrades Augusti 27, 2011 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trajja Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Vilka goa bilder :14: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Bandet hette dom "the oldest on earf"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Bandet hette dom "the oldest on earf"? Dom var samtida med musiken dom spelade och bilarnas ålder En av killarna spelade i ett band samma år jag föddes. För 50 år sedan ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 27, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2011 Fina billder Tallen.de tackar vi för När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2011 Dela Inlagd Augusti 27, 2011 mycket fina åk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 28, 2011 Dela Inlagd Augusti 28, 2011 Bug Run på Tierp Arena Kanonväder och en massa fina och roliga folkvagnar Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 28, 2011 Dela Inlagd Augusti 28, 2011 Nu var det inte bara bubblor på träffen Återkommer med WV bussar + lite annat Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Augusti 28, 2011 Dela Inlagd Augusti 28, 2011 Här kommer lite bilder från Gävles cruising i går. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd September 12, 2011 Dela Inlagd September 12, 2011 Fler bilder ifrån Bug Run på Tierp Arena Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 12, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2011 Härliga bilder kniven och jannef har själv haft en sån där dodge charger som appelsinen.men secket luftintag hadde han toppfuel under huven När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd September 13, 2011 Dela Inlagd September 13, 2011 mulltiplus tallviking offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd September 13, 2011 Dela Inlagd September 13, 2011 en clipper det var inte illa är det inte en modell av packard nrdlagd 55 eler hur offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd September 13, 2011 Dela Inlagd September 13, 2011 en clipper det var inte illa är det inte en modell av packard nrdlagd 55 eler hur offe Tror det, inte varje dag man ser en sådan. Bilen var i fint skick också. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd September 14, 2011 Dela Inlagd September 14, 2011 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 14, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2011 Tack Kniven När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd September 14, 2011 Dela Inlagd September 14, 2011 Hejsan Bilgodis...är det inte Ahlgrens bilar? MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd September 18, 2011 Dela Inlagd September 18, 2011 Dagens "huvkråka" Dodge Ram pickup Snygg bil. Nya Dodge Challenger Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu