audirs2 Inlagd Juli 24, 2022 Dela Inlagd Juli 24, 2022 Fanns mycket att se på i Härnösand Bilmuseum! Kommer mera bilder senare! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 24, 2022 Dela Inlagd Juli 24, 2022 Tips från en depågranne I helgen. Glöm inte sprintarna till huven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 25, 2022 Dela Inlagd Juli 25, 2022 13 timmar sedan, skrev rolba: Tips från en depågranne I helgen. Glöm inte sprintarna till huven. Kör han 10,42 som bäst? Jag "sörde" på 80 talet 11,3 med Cudan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 25, 2022 Dela Inlagd Juli 25, 2022 (ändrad) I Sverige lägger vi rökridå också var på Hot Rod Reunion på Malmby i lördags, kolla in T-baljan ca 2.19 in i filmen det är samma/original bil från 1968 som ägaren/skaparen av tidningen Wheels byggde. Tyvärr inte min film då jag var endast åskådare, och ej hade tillträdde till startplattan. https://www.youtube.com/watch?v=h3ve1yhErV4 Glömde nämna att 19.35 in i filmen ser ni bilen jag körde Chrysler Imperial 392 Hemi (1958) (original Hemi) samt ser ni mig i framsätet men som sagt vet man inte ser man inte mig men bilen ser ni. Ändrades Juli 25, 2022 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 25, 2022 Dela Inlagd Juli 25, 2022 (ändrad) 😁 😁 Ändrades Juli 25, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 25, 2022 Dela Inlagd Juli 25, 2022 Lucky krogen går bra, så nu har han en ny bil åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Juli 25, 2022 Dela Inlagd Juli 25, 2022 21 minuter sedan, skrev audirs2: Lucky krogen går bra, så nu har han en ny bil åxå! BIL morsning . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 25, 2022 Dela Inlagd Juli 25, 2022 1 timme sedan, skrev chevrolet-48: BIL morsning . Kungen av Åland, gå å lägg dig igen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 20 timmar sedan, skrev Nerike: I Sverige lägger vi rökridå också var på Hot Rod Reunion på Malmby i lördags, kolla in T-baljan ca 2.19 in i filmen det är samma/original bil från 1968 som ägaren/skaparen av tidningen Wheels byggde. Tyvärr inte min film då jag var endast åskådare, och ej hade tillträdde till startplattan. https://www.youtube.com/watch?v=h3ve1yhErV4 Glömde nämna att 19.35 in i filmen ser ni bilen jag körde Chrysler Imperial 392 Hemi (1958) (original Hemi) samt ser ni mig i framsätet men som sagt vet man inte ser man inte mig men bilen ser ni. Vallen var grym! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 49 minuter sedan, skrev audirs2: Vallen var grym! Ja den gick bra Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 On 2022-07-24 at 15:25, skrev audirs2: Dom lyckas köra på någon åxå! Smart!! Brukar sluta med det när någon inte behärskar bilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 27, 2022 Dela Inlagd Juli 27, 2022 Den motorn mår inte bra ! https://fb.watch/ew_OnfHUFb/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27, 2022 Dela Inlagd Juli 27, 2022 1 timme sedan, skrev Tallviking: Den motorn mår inte bra ! https://fb.watch/ew_OnfHUFb/ Lite svetsjobb bara så! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 en stor å eni liten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Gefledroska enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 31, 2022 Dela Inlagd Juli 31, 2022 Coolt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Var in på Mels idag. De kan vara fina dessa bakar. Bilarnas bakar alltså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 45 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Var in på Mels idag. De kan vara fina dessa bakar. Bilarnas bakar alltså! Kul ord om man lägger ett bindestreck i sheriff ordet! She - riff! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Var in på Mels idag. De kan vara fina dessa bakar. Bilarnas bakar alltså! Eftersom du är moderator tycker jag att du ska lägga ett bud på Sheriffbilen😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Den här fick jag syn på idag. En högerstyrd Century med V-12:a. Hyggligt ovanlig fågel på våra breddgrader. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 33 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Den här fick jag syn på idag. En högerstyrd Century med V-12:a. Hyggligt ovanlig fågel på våra breddgrader. Luke the Drifter undrar hur många som finns i Sverige? Har sett en i Gävle enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 8 minuter sedan, skrev Enis: undrar hur många som finns i Sverige? Har sett en i Gävle enis Den som finns i Gävle är den enda registrerade Toyota Centuryn i Sverige Den är en 2003:a och modellen heter G50 och tillverkades 1997-2017 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 57 minuter sedan, skrev Tallviking: Den som finns i Gävle är den enda registrerade Toyota Centuryn i Sverige Den är en 2003:a och modellen heter G50 och tillverkades 1997-2017 Den på bilden är också en G50. Jag befinner mig just nu i Finland och den här kärran är registrerad i Finland. Bilden är förresten tagen i ett litet samhälle i närheten av Åbo. Igår fick jag span på den här Plymouthen och det var i Nurmijärvi, strax norr om Helsingfors. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 I förrgår var jag i Tavastehus och där knäppte jag en bild på min bil. Njae, nu ljög jag lite. Det är inte min bil fast man skulle kunna luras att tro det Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Vi har fått med en japansk diplomatbil, en amerikansk kärra som aspirerar som en "luxury sedan saloon" och en helt vanlig Valiant. Nästa bil är även den en sällan sedd kärra här i våra krokar. Det var nog ett halv evighet sedan jag såg en sådan här senast innan jag fick span på den här. Vad är det för bil? Notera att Google bildsök räknas som fusk!!! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu