rolba Inlagd December 21, 2021 Dela Inlagd December 21, 2021 9 timmar sedan, skrev Jed: Opel Rekord 1963 -65 är min gissning ? Var det inte bladfjäder bak på dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd December 21, 2021 Dela Inlagd December 21, 2021 4 timmar sedan, skrev rolba: Var det inte bladfjäder bak på dem? Jo, men den kan vara modiferad. Resten stämmr ju allt för bra med en gammal "finn opel" som vi sa i Dalarna 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 21, 2021 Dela Inlagd December 21, 2021 1 timme sedan, skrev Jed: Jo, men den kan vara modiferad. Resten stämmr ju allt för bra med en gammal "finn opel" som vi sa i Dalarna 😉 Nähä? Tysk Opel! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 22, 2021 Dela Inlagd December 22, 2021 19 timmar sedan, skrev Jed: Jo, men den kan vara modiferad. Resten stämmr ju allt för bra med en gammal "finn opel" som vi sa i Dalarna 😉 Finncheva sa vi om Opel Kapitän. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 27, 2021 Dela Inlagd December 27, 2021 Någon behöver åka till Thailand!😄 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 27, 2021 Dela Inlagd December 27, 2021 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev audirs2: Någon behöver åka till Thailand!😄 Det absolut roligaste är att DKW har knäppt bilden på Vintervägen Om ni tvivlar på den saken så kan nog svetsaren bekräfta att mitt påstående är helt sant! Luke the Drifter Edit För att göra @audirs2 lite glad så kommer det en bild på en Mopar som jag såg för några dagar sedan 😎 Luke the Drifter Ändrades December 27, 2021 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 27, 2021 Dela Inlagd December 27, 2021 2 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Det absolut roligaste är att DKW har knäppt bilden på Vintervägen Om ni tvivlar på den saken så kan nog svetsaren bekräfta att mitt påstående är helt sant! Luke the Drifter Edit För att göra @audirs2 lite glad så kommer det en bild på en Mopar som jag såg för några dagar sedan 😎 Luke the Drifter Flytta den gamla moparhögen så man ser T birden bakom, -55 eller 56a Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 27, 2021 Dela Inlagd December 27, 2021 4 timmar sedan, skrev husse: Flytta den gamla moparhögen så man ser T birden bakom, -55 eller 56a Lugn och fin @husse! Det kommer nog någon bild på Thunderbirden så småningom men just nu så finns bilderna på minneskortet som sitter i min systemkamera. Det är för för övrigt en -55 års modell Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 28, 2021 Dela Inlagd December 28, 2021 9 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Lugn och fin @husse! Det kommer nog någon bild på Thunderbirden så småningom men just nu så finns bilderna på minneskortet som sitter i min systemkamera. Det är för för övrigt en -55 års modell Luke the Drifter MERA Mopar, mera Mopar! (och Kia Stinger)! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 30, 2021 Dela Inlagd December 30, 2021 modern tvålkopp från mercedes "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd December 30, 2021 Dela Inlagd December 30, 2021 On 2021-12-28 at 10:18, skrev audirs2: MERA Mopar, mera Mopar! (och Kia Stinger)! Jag kan bjussa på några vid en promenad hemmavid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 30, 2021 Dela Inlagd December 30, 2021 10 minuter sedan, skrev Rillex: Jag kan bjussa på några vid en promenad hemmavid. Det där är MOPPAR!😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd December 30, 2021 Dela Inlagd December 30, 2021 26 minuter sedan, skrev audirs2: Det där är MOPPAR!😁 Och vad är mopar? Inte felstavade moppar? Skulle bara vara lite rätt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axe Inlagd December 30, 2021 Dela Inlagd December 30, 2021 2 timmar sedan, skrev Rillex: Jag kan bjussa på några vid en promenad hemmavid. En KS 100 är ju aldrig fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd December 31, 2021 Dela Inlagd December 31, 2021 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev Rillex: Och vad är mopar? Inte felstavade moppar? Skulle bara vara lite rätt!! Used colloquially, "Mopar" means any Chrysler, Plymouth, Dodge, DeSoto, Ram, or Jeep vehicle, with an emphasis on classic or vintage models. Till exempel den här fina Chrysler 300:an som jag fick syn på ute vid Brostugan i somras. Luke the Drifter Ändrades December 31, 2021 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 Russki motor!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Januari 4, 2022 Dela Inlagd Januari 4, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 4, 2022 Dela Inlagd Januari 4, 2022 En någorlunda snabb Audi! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 5, 2022 Dela Inlagd Januari 5, 2022 (ändrad) Vovlo har fått ny VD, ny är Jim Rowan! Kaffe mugg designer!🥸 Ändrades Januari 5, 2022 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 6, 2022 Dela Inlagd Januari 6, 2022 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 6, 2022 Dela Inlagd Januari 6, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 19 minuter sedan, skrev Enis: enis Custad Volvo, läcker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 2 timmar sedan, skrev Enis: enis Skratta inte @Ken för då kommer @stjp8729 och lägger en snigel 🐌 på ögat wnis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev 65Selander: Custad Volvo, läcker. En 142,a lätt ombyggd! Ändrades Januari 14, 2022 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu