Tallviking Inlagd Oktober 22, 2021 Dela Inlagd Oktober 22, 2021 Även Ford Mustang är nu "made in China" https://www.motorauthority.com/news/1133904_the-mustang-is-now-made-in-china Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 4, 2021 Dela Inlagd November 4, 2021 Made in England and Germany! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 10, 2021 Dela Inlagd November 10, 2021 Sett den här några gånger i Rawai. Igår lyckades jag fånga den på bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd November 16, 2021 Dela Inlagd November 16, 2021 Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd November 16, 2021 Dela Inlagd November 16, 2021 Precis nyss, skrev Nerike: Nån som vet vilken bil jag kör, den som kan det, kan sina bilar, inga örebroare kan svara Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd November 16, 2021 Dela Inlagd November 16, 2021 28 minuter sedan, skrev Nerike: Nån som vet vilken bil jag kör, den som kan det, kan sina bilar, inga örebroare kan svara Här är bilen i fråga en Musse 69 cab, har dolt nummerskylten för den är inte min bil utan min ex-svågers tillika en av mina bästa vänner Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 16, 2021 Dela Inlagd November 16, 2021 21 minuter sedan, skrev Nerike: Här är bilen i fråga en Musse 69 cab, har dolt nummerskylten för den är inte min bil utan min ex-svågers tillika en av mina bästa vänner Peter står ju vid bakluckan.OBS jag är född i Norrbotten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd November 16, 2021 Dela Inlagd November 16, 2021 3 minuter sedan, skrev måne: Peter står ju vid bakluckan.OBS jag är född i Norrbotten Japp Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 24, 2021 Dela Inlagd November 24, 2021 enid "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 25, 2021 Dela Inlagd November 25, 2021 Dom är tillbaka. Och retas med fransmännen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 Den ser man fram emot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 On 2021-11-24 at 21:27, skrev Enis: enid Vadå snurrigt @Wangthongden hade ju en flux capacitor i innertaket ... då kan ju inget gå fel 🤪 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 2, 2021 Dela Inlagd December 2, 2021 Dekras alla besiktnings kontor är stängda i Sverige! Orsak är: dåliga chefer och arbets miljö! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 2, 2021 Dela Inlagd December 2, 2021 44 minuter sedan, skrev audirs2: Dekras alla besiktnings kontor är stängda i Sverige! Orsak är: dåliga chefer och arbets miljö! Dom fick ackrediteringen indragen igår https://www.vibilagare.se/nyheter/dekra-stoppas-tvingas-stanga-alla-stationer Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 7, 2021 Dela Inlagd December 7, 2021 Här skulle man vilja vara ser ett par Carman ghia bla. Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 7, 2021 Dela Inlagd December 7, 2021 Lite mer VW godis Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 7, 2021 Dela Inlagd December 7, 2021 Synd att TYP 2 har gått upp i pris annars var detta en smart lösning på micro campingbuss Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 7, 2021 Dela Inlagd December 7, 2021 Alla har väl sett RAT folkor, men har ni sett BAT folkan Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 10, 2021 Dela Inlagd December 10, 2021 Såg några gamla hojjar idag..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 12, 2021 Dela Inlagd December 12, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 17, 2021 Dela Inlagd December 17, 2021 Känner igen mig själv lite grann. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd December 17, 2021 Dela Inlagd December 17, 2021 Vintage Car Parade 17-19 Avani Resort Hotel Hua-Hin ,ha det alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 20, 2021 Dela Inlagd December 20, 2021 Waäääääu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd December 20, 2021 Dela Inlagd December 20, 2021 On 2021-12-17 at 11:45, skrev rolba: Känner igen mig själv lite grann. Opel Rekord 1963 -65 är min gissning ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 21, 2021 Dela Inlagd December 21, 2021 11 timmar sedan, skrev Jed: Opel Rekord 1963 -65 är min gissning ? Det var väl på den tiden man sa " Köp en Opel bli belåten, se naturen genom plåten " Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu