Luke the Drifter Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 (ändrad) Då jag var ute på en kvällspromenad så gick jag förbi en parkeringsplats och där så fick jag syn på på en rar kärra. Det var mycket nära att jag missade den för den är så lik en vanlig bil att det är lätt att missa den. Är det någon som på rak arm kan säga vad det här är för bil ? Google bildsök är fusk! Luke the Drifter Ändrades Maj 29, 2021 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 (ändrad) 17 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Då jag var ute på en kvällspromenad så gick jag förbi en parkeringsplats och där så fick jag syn på på en rar kärra. Det var mycket nära att jag missade den för den är så lik en vanlig bil att det är lätt att missa den. Är det någon som på rak arm kan säga vad det här är för bil ? Google bildsök är fusk! Luke the Drifter Volvo 780 Bertone Till och med originalfälgarna som den skall ha Ändrades Maj 29, 2021 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 29, 2021 Dela Inlagd Maj 29, 2021 1 timme sedan, skrev Luke the Drifter: Då jag var ute på en kvällspromenad så gick jag förbi en parkeringsplats och där så fick jag syn på på en rar kärra. Det var mycket nära att jag missade den för den är så lik en vanlig bil att det är lätt att missa den. Är det någon som på rak arm kan säga vad det här är för bil ? Google bildsök är fusk! Luke the Drifter Saab 98. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2021 Dela Inlagd Maj 31, 2021 Ute på Värmdö rullar tunga saker! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 8, 2021 Dela Inlagd Juni 8, 2021 Pizzaräser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 14, 2021 Dela Inlagd Juni 14, 2021 Elbil behöver rejäla säkringar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 17, 2021 Dela Inlagd Juni 17, 2021 Någon som haft en .....Glas? https://www.dn.se/motor/udda-bilmarke-som-stannade-i-regnet/ https://sv.wikipedia.org/wiki/Glas_(bilmärke) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2021 Dela Inlagd Juni 21, 2021 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 Biltokig på ettan igår kväll, va något för ådi, Fiat 126 med postemblem, närmare mopar går inte att komma Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev husse: Biltokig på ettan igår kväll, va något för ådi, Fiat 126 med postemblem, närmare mopar går inte att komma Eller Opel Kapitänen med en Dodge Viper V10:a i sig https://fb.watch/6it01KgqZl/ Ändrades Juni 23, 2021 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 1 timme sedan, skrev Tallviking: Eller Opel Kapitänen med en Dodge Viper V10:a i sig https://fb.watch/6it01KgqZl/ Man ser var ryska Volga har fått sin ide ifrån! Denna var ju norsk förut, nu är den svensk! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 On 2021-05-29 at 21:58, skrev Luke the Drifter: Då jag var ute på en kvällspromenad så gick jag förbi en parkeringsplats och där så fick jag syn på på en rar kärra. Det var mycket nära att jag missade den för den är så lik en vanlig bil att det är lätt att missa den. Är det någon som på rak arm kan säga vad det här är för bil ? Google bildsök är fusk! Luke the Drifter Changsar på BMW Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 För moppe fansen i kväll på 2an Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2021 Dela Inlagd Juni 23, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24, 2021 Dela Inlagd Juni 24, 2021 16 timmar sedan, skrev Enis: enis EPA-traktor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 25, 2021 Dela Inlagd Juni 25, 2021 Mopar träff i Finland i går! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 13, 2021 Dela Inlagd Juli 13, 2021 Mopar gubbarna fixar lite! Ville köra 8,99! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20, 2021 Dela Inlagd Juli 20, 2021 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 20, 2021 Dela Inlagd Juli 20, 2021 41 minuter sedan, skrev Enis: Hade en sådan på 70 talet, i 100 km gick det inte att prata med flickan i högerstolen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 20, 2021 Dela Inlagd Juli 20, 2021 Denna pärla står just nu parkerad vid Stadsparken i Örebro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 21, 2021 Dela Inlagd Juli 21, 2021 En billig bil om man jämför med Kia Stinger som går lös 550,000.- ca! Sedan e inte TFSI motorn berömd, den är utskälld! https://teknikensvarld.se/nyheter/bil-och-trafik/nya-audi-rs3-officiell-femman-kvar/ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 21, 2021 Dela Inlagd Juli 21, 2021 3 hours ago, audirs2 said: En billig bil om man jämför med Kia Stinger som går lös 550,000.- ca! Sedan e inte TFSI motorn berömd, den är utskälld! https://teknikensvarld.se/nyheter/bil-och-trafik/nya-audi-rs3-officiell-femman-kvar/ Stingrar du iväg på 3.8 till 100? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 21, 2021 Dela Inlagd Juli 21, 2021 1 timme sedan, skrev Nicholas: Stingrar du iväg på 3.8 till 100? Här måste jag hålla med. Det är fan så mycket roligare i en RS än i Koreanskt Industrin Avfall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 21, 2021 Dela Inlagd Juli 21, 2021 3 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Här måste jag hålla med. Det är fan så mycket roligare i en RS än i Koreanskt Industrin Avfall Ja Kia kommer man inte långt i! Tyskt e bäst! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 21, 2021 Dela Inlagd Juli 21, 2021 Tror jag skall byta nick! https://www.hotcars.com/audi-most-disappointing-cars/ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu