Enis Inlagd April 19, 2021 Dela Inlagd April 19, 2021 12 timmar sedan, skrev Tallviking: Nu har ni chansen ! Den har redan en Svensk slagit till på Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 7 timmar sedan, skrev Enis: Den har redan en Svensk slagit till på Enis Finns en svensk som snackar mycket..... Annonsen ligger kvar i alla fall. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 Stingern fick lite rött på hejdar oken! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 9 timmar sedan, skrev Enis: Den har redan en Svensk slagit till på Enis Ja, nån jävel hann före mig. 🤬 Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Finns en svensk som snackar mycket..... Annonsen ligger kvar i alla fall. Fast när jag ringde så sa damen att den är såld. Om det var till en svensk vet jag inte. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 20, 2021 Dela Inlagd April 20, 2021 22 hours ago, Tallviking said: Nu har ni chansen ! jag hadde en sådan i just den färgen. Neger-läppen var perfekt på parkeringar, när folk var för sega. tex vid Metro brommaplan om någon stod och skulle vänta på en parkeringsplats när det fanns lediga längre fram. tog man bara och puffa fram dom med lite milt våld. den var en ganska kass bil redan som ny. stel bakaxel. tråkiga motorer. mycket lång broms-sträcka trots, sitt säkerhetstänk. men sådana där stötfångare saknar jag än idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2021 Dela Inlagd Maj 2, 2021 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2021 Dela Inlagd Maj 2, 2021 En läcker 780 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 3, 2021 Dela Inlagd Maj 3, 2021 Här trixas det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 5, 2021 Dela Inlagd Maj 5, 2021 Någon som vet vad detta är för bil? El bil kan jag säga i alla fall! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 5, 2021 Dela Inlagd Maj 5, 2021 Ser trångt ut.......med så stora hjul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 5, 2021 Dela Inlagd Maj 5, 2021 Snygg bakände, men vingen gillar jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 Bubbla, motorn bak och bakända fram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 12 timmar sedan, skrev rolba: Ser trångt ut.......med så stora hjul Fel färg! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 12 timmar sedan, skrev rolba: Snygg bakände, men vingen gillar jag inte. Hoppas att du gillar läpparna framtill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 @rolbas nya åk på hans gård "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: @rolbas nya åk på hans gård Är det en Chevsubaru? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev audirs2: Är det en Chevsubaru? Snarare en Saturn SL Ändrades Maj 6, 2021 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 3 timmar sedan, skrev Enis: @rolbas nya åk på hans gård Tja, nog för att det var länge sedan jag hade en chev 57 men den var garanterat snyggare än den där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Snarare en Saturn SL Fuling helt klart! Liknar någon annan Chrysler åxå! Hette den Neo eller nått? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 Men nu blir det väl ribba i alla fall, @audirs2? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 6, 2021 Dela Inlagd Maj 6, 2021 21 minuter sedan, skrev rolba: Men nu blir det väl ribba i alla fall, @audirs2? Dodge Charger!😍 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 7, 2021 Dela Inlagd Maj 7, 2021 Mustang Ranchero 50 st byggdes om av Ford-handlaren i Beverly Hills i samverkan med Ford Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 8, 2021 Dela Inlagd Maj 8, 2021 Så här länge har i alla fall ingen av mina chevor stått Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu