Oregistrerad Inlagd November 19, 2020 Dela Inlagd November 19, 2020 Kommer mer...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 19, 2020 Dela Inlagd November 19, 2020 The End Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 19, 2020 Dela Inlagd November 19, 2020 BMW flyttar all motortillverkning ut ur Tyskland – hemlandet fokuserar på elbilar De tyska fabrikerna ska bygga elbilar – förbränningsmotortillverkning flyttas till England och Österrike https://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20201119/bmw-flyttar-all-motortillverkning-ut-ur-tyskland-hemlandet-ska-fokusera-pa-elbilar/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 29, 2020 Dela Inlagd November 29, 2020 Tjohej! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 30, 2020 Dela Inlagd November 30, 2020 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 Så här tar sig alla Mpr gubbar till jobbet på ett bra sätt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: Bilarna var i klass med vissa här på forumet, ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 Så var en trevlig dag igår. Testade nya bilen på nya motorvägen till Sattahip. Försöker vänja mig vid farten eftersom jag aldrig kört fortare än 140 tidigare. Får se om vi tar en tur till idag sen. Motorvägen ligger ju precis bakom knuten här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 1 timme sedan, skrev TheProdigy: Så var en trevlig dag igår. Testade nya bilen på nya motorvägen till Sattahip. Försöker vänja mig vid farten eftersom jag aldrig kört fortare än 140 tidigare. Får se om vi tar en tur till idag sen. Motorvägen ligger ju precis bakom knuten här. Det märks att det är ett rejält sug efter antika skidor och braskaminer i Thailand nu! Grattis till nya bilen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 5 timmar sedan, skrev TheProdigy: Så var en trevlig dag igår. Testade nya bilen på nya motorvägen till Sattahip. Försöker vänja mig vid farten eftersom jag aldrig kört fortare än 140 tidigare. Får se om vi tar en tur till idag sen. Motorvägen ligger ju precis bakom knuten här. Jag tror du kommer lätt upp i 302 km i timmen! Min Stia Kinger kommer bara upp i 240 km per timme! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 6 timmar sedan, skrev TheProdigy: Så var en trevlig dag igår. Testade nya bilen på nya motorvägen till Sattahip. Försöker vänja mig vid farten eftersom jag aldrig kört fortare än 140 tidigare. Får se om vi tar en tur till idag sen. Motorvägen ligger ju precis bakom knuten här. Trevligt men kom i håg kör in motorn å byt olja sen är det bara att gasa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 3 timmar sedan, skrev audirs2: Jag tror du kommer lätt upp i 302 km i timmen! Min Stia Kinger kommer bara upp i 240 km per timme! Nej CLS300d gör bara 250 på pappret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 En liten fråga var har man så bråttom att man måste köra över 300 burrabus som tycker att han hinner med fast han håller anvisad hastighet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 29 minuter sedan, skrev burrabus: En liten fråga var har man så bråttom att man måste köra över 300 burrabus som tycker att han hinner med fast han håller anvisad hastighet Alla är vi olika, tex jag är avis på han Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 1 timme sedan, skrev chevrolet-48: Alla är vi olika, tex jag är avis på han Tycker det är väldigt roligt att ni kör och har trevligt men kan ni vara så vänliga att meddela oss övriga trafikanter (sniglarna) att de får hålla sig borta från vägarna då ni är och kör kan tänka att det lätt uppstår insidenter i dessa farter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheProdigy Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 55 minuter sedan, skrev burrabus: Tycker det är väldigt roligt att ni kör och har trevligt men kan ni vara så vänliga att meddela oss övriga trafikanter (sniglarna) att de får hålla sig borta från vägarna då ni är och kör kan tänka att det lätt uppstår insidenter i dessa farter Ja vägen får vara tom då vet du. Den vägen till Sattahip är perfekt.. tre filer och knappt någon som använder den. Ja har sett på youtube ferrari o lambo i bkk som kör som galningar och han med vidokameran skriker oo vad häftigt! Jag tycker inte sånt är häftigt alls. Ni kan ju avgöra sök youtube pb supercar photography Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 1 minut sedan, skrev TheProdigy: Ja vägen får vara tom då vet du. Den vägen till Sattahip är perfekt.. tre filer och knappt någon som använder den. Ja har sett på youtube ferrari o lambo i bkk som kör som galningar och han med vidokameran skriker oo vad häftigt! Jag tycker inte sånt är häftigt alls. Ni kan ju avgöra sök youtube pb supercar photography Ja livet e för kort för att köra i 50 blås!😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 1 timme sedan, skrev burrabus: Tycker det är väldigt roligt att ni kör och har trevligt men kan ni vara så vänliga att meddela oss övriga trafikanter (sniglarna) att de får hålla sig borta från vägarna då ni är och kör kan tänka att det lätt uppstår insidenter i dessa farter Blanda inte in mig tack, har åkt på strippen 1/4 men det är där det må väl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 14, 2020 Dela Inlagd December 14, 2020 Den var snygg! En "Corvårrari"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 15, 2020 Dela Inlagd December 15, 2020 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 15, 2020 Dela Inlagd December 15, 2020 17 timmar sedan, skrev Tallviking: Ny mad Max film? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Jappsi bilar, vilket skit! Det där gör vilken Volvo när som helst! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu