Jed Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 10 minuter sedan, skrev Tekkor: Som byggd för ett par rejäla svenska fartgupp i 250 km i timmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Tanka måste man alltid!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Den här lär Volvo ha ritat! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 (ändrad) 9/7 brann en störe del ner av Wat Chang Tong templet 1 km från vårat hus Folk skänker pengar även jag skänkte en liten slant, har gjort det för att återställa templet. Men idag på morgonen kom dom lite mera välbärjade människorna för att ge en gåva till templet Mvh. Dollemon Ändrades Juli 18, 2020 av Dolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 23 timmar sedan, skrev Dolle: 9/7 brann en störe del ner av Wat Chang Tong templet 1 km från vårat hus Folk skänker pengar även jag skänkte en liten slant, har gjort det för att återställa templet. Men idag på morgonen kom dom lite mera välbärjade människorna för att ge en gåva till templet Mvh. Dollemon Gav de sportbilar till templet... det verkar ju lite opraktiskt... 🤪 Snabbaste munkarna i Thailand... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juli 19, 2020 Dela Inlagd Juli 19, 2020 16 minuter sedan, skrev samet: Gav de sportbilar till templet... det verkar ju lite opraktiskt... 🤪 Snabbaste munkarna i Thailand... Tror själv på en större ekonomisk gåva för att bygga upp (bönerum å matsal) det var det som brann ner till ask av tempeldelen. Kommer man i 40milj Baths bilar är man inte renskrapad tror jag. Själv får man drömma om att äga en sådan eller något liknade. Men jag är nöjd med "Fake farmel lifestyle" Mvh. Dollemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 27, 2020 Dela Inlagd Juli 27, 2020 1969 Dodge Charger RT 440 4 Speed manual track pack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 Gammal klassiker, som såldes på att den hade hela 106 hästkrafter (90 i en vanlig Rekord) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 1 minut sedan, skrev Jed: Gammal klassiker, som såldes på att den hade hela 106 hästkrafter (90 i en vanlig Rekord) Snygg modell när den kom! Den som gjordes i Tyskland var riktigt bra! Synd att den inte kom med 6a bara! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 12 timmar sedan, skrev Tekkor: 1969 Dodge Charger RT 440 4 Speed manual track pack. Ja Charger 68 - 69 en av dom snyggaste bilar som tillverkats (gjorts)! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 5 minuter sedan, skrev audirs2: Snygg modell när den kom! Den som gjordes i Tyskland var riktigt bra! Synd att den inte kom med 6a bara! Den kom med 6a, då hette den Opel Commodore, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 32 minuter sedan, skrev Jed: Gammal klassiker, som såldes på att den hade hela 106 hästkrafter (90 i en vanlig Rekord) Farsan hade en sådan Rekord Coupé med vanliga motorn när jag tog mitt körkort. Gissa om jag brukade låna hans bil istället för min trötta Amazon ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 26 minuter sedan, skrev Jed: Den kom med 6a, då hette den Opel Commodore, Fanns också en Opel Senator med 6:an. Hette Cadillac Catera i USA när den såldes där Här är min Senator Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 1 timme sedan, skrev Tallviking: Fanns också en Opel Senator med 6:an. Hette Cadillac Catera i USA när den såldes där Här är min Senator Det måste vara efterträdaren till Opel Admiral? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 1 timme sedan, skrev Jed: Den kom med 6a, då hette den Opel Commodore, Modellen efter hette väl diplomat och fanns med v8. Ganska ovanlig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 45 minuter sedan, skrev rolba: Modellen efter hette väl diplomat och fanns med v8. Ganska ovanlig I Australien heter dom Holden har jag för mig med Cheva 350"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 2 timmar sedan, skrev audirs2: I Australien heter dom Holden har jag för mig med Cheva 350"! Holden commodore! fanns med alla sorters motorer, fast V8:n var nog populärast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 Jag gillar custom bilar som denna Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 Det här var jäkligt ballt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 31, 2020 Dela Inlagd Juli 31, 2020 Tusan, det har blivit dyrt att köpa en flådig moppe till sitt barn. 200 lök inga problem. https://www.minihummer.se/alla-bilar-i-lager/mopedbilar/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 31, 2020 Dela Inlagd Juli 31, 2020 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Tusan, det har blivit dyrt att köpa en flådig moppe till sitt barn. 200 lök inga problem. https://www.minihummer.se/alla-bilar-i-lager/mopedbilar/ När greta och S/MP fått igenom sin vilja i framtiden så sitter vi alla i fordon av denna storleken, med el alt pedaldrift... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 31, 2020 Dela Inlagd Juli 31, 2020 Vilka bilar de byggde förr, i jämförelse med dagens dussinbilar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 1, 2020 Dela Inlagd Augusti 1, 2020 14 timmar sedan, skrev Tekkor: När greta och S/MP fått igenom sin vilja i framtiden så sitter vi alla i fordon av denna storleken, med el alt pedaldrift... Blir det sist nämda pedaler tär mindre på klimatet 5555555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 1, 2020 Dela Inlagd Augusti 1, 2020 Både bil och tjejgodis från förr. Malin från Saltkråkan 😘 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu