Mr Ning Ning Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 2 timmar sedan, skrev Amigo: Där gick man ofta, Jari K jobbade där på den tiden, körde Pro Stock med framgång också. Hette de America Italian import eller? Låg i Glömsta / Huddinge på hö sida när man åker mot Huddinge från E4:n Dom hette Ital Amerikan. En av bröderna Donati krossade ryggraden på Mantorp när han körde jetbilen. Fallskärmarna ryckte upp bilen på bakhjulen sen brann dom av och han slog ner hårt i banan. Dom fick bärga honom från en åker i slutet på banan. Jag var där denna tråkiga dag. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 12 timmar sedan, skrev audirs2: Ford, nä då! En Chevy Impala 60 tror jag på! 1 år äldre men annars är det rätt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 2 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Dom hette Ital Amerikan. En av bröderna Donati krossade ryggraden på Mantorp när han körde jetbilen. Fallskärmarna ryckte upp bilen på bakhjulen sen brann dom av och han slog ner hårt i banan. Dom fick bärga honom från en åker i slutet på banan. Jag var där denna tråkiga dag. Tror men minns inte när detta hände, borde nog ha vart där då åxå, för just då var dragracing allt! Ok, lite F1 var det åxå! Ok, lite rally åxå då! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 4 timmar sedan, skrev Amigo: Där gick man ofta, Jari K jobbade där på den tiden, körde Pro Stock med framgång också. Hette de America Italian import eller? Låg i Glömsta / Huddinge på hö sida när man åker mot Huddinge från E4:n Ja Jari är en kändis inom dragrace! Lika så Monicka Öberg i Top Fuel! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 24, 2020 Dela Inlagd Juni 24, 2020 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 26, 2020 Dela Inlagd Juni 26, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 26, 2020 Dela Inlagd Juni 26, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 Då jag var ute på min dagliga vandring så fick jag syn på den här skönheten. Jag tror att det är en Mercedes-Benz SLC Coupé tillverkad någonstans runt 1980. Bilden är för övrigt tagen på soi 55 i Hua Hin. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 28, 2020 Dela Inlagd Juni 28, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 29, 2020 Dela Inlagd Juni 29, 2020 Trehjuling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 29, 2020 Dela Inlagd Juni 29, 2020 10 minuter sedan, skrev rolba: Trehjuling Liknar lite den som OCC byggde i ett avsnitt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 29, 2020 Dela Inlagd Juni 29, 2020 14 timmar sedan, skrev Tallviking: Liknar lite den som OCC byggde i ett avsnitt Jag vet att de byggde en HD, tvåhjuling med 57:a bakskärmar. Vill minnas att den var mer illgrön. Har foton någonstans på den från SEMA i Vegas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2020 Dela Inlagd Juni 30, 2020 4 timmar sedan, skrev rolba: Jag vet att de byggde en HD, tvåhjuling med 57:a bakskärmar. Vill minnas att den var mer illgrön. Har foton någonstans på den från SEMA i Vegas Dom byggde denna för Shussler Har sett denna också Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 Kikar på filmer och bilder - misstänker att åtminstone @Tallviking vet vad det handlar om...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Kikar på filmer och bilder - misstänker att åtminstone @Tallviking vet vad det handlar om...... Japp. Ken Blocks olika bilar från sina Gymkhana-filmer bl.a Mustang Hoonicorn Ändrades Juli 6, 2020 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu