Enis Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 3 minuter sedan, skrev Enis: @stjp8729s laddstopletjyv /Enis För er som har dåligt minne On 2019-11-09 at 16:27, skrev stjp8729: Hej Enis. Ja, finns några som fått sina bilar nu, tex dom som "snor" ström från min laddstolpe i Sverige och har mage att skicka bilder för att retas att dom tankat gratis el.... Ha en kanonbra dag! On 2019-11-09 at 15:26, skrev stjp8729: Hej.. .. Där var det.. Någon har snott min laddstolpe på huset i Sverige.. Ha en kanonbra dag.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 2 timmar sedan, skrev Jed: Den här kan ni gissa på istället , klarar ni av motor och årsmodell får ni en gratis fotvandring efter Dalkarlsleden mellan Falun - Bjursås ( det är nog ingen som kollar i fall ni går hela sträckan) 😉 Denna opel, hade den inte en 1900 motor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 1 timme sedan, skrev Tekkor: Denna opel, hade den inte en 1900 motor? Nej 1900 motorn kom 1966 om jag inte missminner mig, då vart det 20 hästar mer dessutom. Men dom flesta sportkupeer i Sverige hade den rak sexan på 2.6 liter som sagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 30, 2020 Dela Inlagd Maj 30, 2020 Dagens civilpolis Dagens dåliga flicka Nästan en hel Ferrari manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 Gillar ni färgen på konservburken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 3, 2020 Dela Inlagd Juni 3, 2020 4 minuter sedan, skrev MickeN: Gillar ni färgen på konservburken? Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 (ändrad) Lite jänkebils crusing från min gamla hemstad Borgå ca 4,5 mil från Helsingfors österut! Precis där för över 61 år sedan så fick jag mina fosterföräldrar som hade en röd lite stuga. Där är det nu en stor köplada! Fick en liten tanke, jag flyttar tebaks dit!😉 Ändrades Juni 5, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Römpöti pöti pöti pöts. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 2 timmar sedan, skrev Amigo: Römpöti pöti pöti pöts. En 71,a med 383"? Ingen RT i alla fall! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 3 minuter sedan, skrev audirs2: En 71,a med 383"? Ingen RT i alla fall! Årsmodell stämmer, pannan var bara 318 men snyggt lackerat med pärlemor o lack x 12 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Panna från ovastående Charger Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 3 minuter sedan, skrev Amigo: Årsmodell stämmer, pannan var bara 318 men snyggt lackerat med pärlemor o lack x 12 Var denna din bil i S-tlje? Känner en kille som har bärgar bil där som heter AK Bilbärgning och äger en Mustang Fastback! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 4 minuter sedan, skrev audirs2: Var denna din bil i S-tlje? Känner en kille som har bärgar bil där som heter AK Bilbärgning och äger en Mustang Fastback! Det var den, 1983-1986 eller nåt sånt. De var tider då, vi var en hel gäng som höll på med jänkare. Camaro, Cuda, Challanger, Lincoln, Cadillac mm. SJälv var jag trogen i Mopar läger. Fast hade en "pilsnerbuss" Buick Electra 225 med 455 motor (om jag minns rätt, det var den största volymen i alla fall) Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 Hitta en go site med fina bilar, vet ni något om fabrikat modell på kommande bilder jag postar, citera gärna och skriv några ord, gillar dessa åk men är inte så kunnig i just 4 hjulingar Höll mig till 2 hjul typ. Kan denna vara nån ford fairline 500 tro??? Eller är det rakare linjer på fairlinerns vingar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 Och här en hel parkering med nice bilar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 Ja bilar med skönhet kunde de bygga förr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 Denna bör ni känna igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 3 timmar sedan, skrev Tekkor: Vill minnas att denna var Bruno Donatis direkt importerade Challenger från USA på 80 talet! Bröderna Donati hade Amerikan Import i Huddinge på den tiden, startade i Hägersten! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 3 timmar sedan, skrev Tekkor: Hitta en go site med fina bilar, vet ni något om fabrikat modell på kommande bilder jag postar, citera gärna och skriv några ord, gillar dessa åk men är inte så kunnig i just 4 hjulingar Höll mig till 2 hjul typ. Kan denna vara nån ford fairline 500 tro??? Eller är det rakare linjer på fairlinerns vingar... Ford, nä då! En Chevy Impala 60 tror jag på! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 (ändrad) 26 minuter sedan, skrev audirs2: Ford, nä då! En Chevy Impala 60 tror jag på! Okey tack, det gjordes så jävla snygga bilar på den tiden. Man får vara glad att man minns och sett, samt åkt med såna en gång i tiden. Det var bättre förr. Ändrades Juni 19, 2020 av Tekkor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 9 timmar sedan, skrev audirs2: Vill minnas att denna var Bruno Donatis direkt importerade Challenger från USA på 80 talet! Bröderna Donati hade Amerikan Import i Huddinge på den tiden, startade i Hägersten! Där gick man ofta, Jari K jobbade där på den tiden, körde Pro Stock med framgång också. Hette de America Italian import eller? Låg i Glömsta / Huddinge på hö sida när man åker mot Huddinge från E4:n Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Juni 20, 2020 Dela Inlagd Juni 20, 2020 13 timmar sedan, skrev Tekkor: Denna bör ni känna igen. Dodge Charger? Henne därimot vet jag inget om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu