clion Inlagd Maj 5, 2020 Dela Inlagd Maj 5, 2020 Har glömt och fråga vilken spis han har i Anglian från typ 60 tal är det Hemi eller 427 Cheva Skit sama han var ohotad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 5, 2020 Dela Inlagd Maj 5, 2020 1 timme sedan, skrev clion: Har glömt och fråga vilken spis han har i Anglian från typ 60 tal är det Hemi eller 427 Cheva Skit sama han var ohotad Har åkt i baksätet på en Anglia standard i min ungdom, var ingen speciell upplevelse vill jag minnas, kommer dock ihåg den annorlunda vinkel på bakrutan... Men som sagt, jag höll mig till fordon med två hjul när jag var "ung". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 Vad är detta för bil? Den står ofta parkerad nära där jag bor. Kjolarna vilar på asfalten så har antagligen nån fjädring som höjer den vid start. Sist den stod parkerad där var sidorutorna krossade på höger sida och en stor buckla i varje dörr. Första gången jag sett en saboterad bil i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 7, 2020 Dela Inlagd Maj 7, 2020 19 minuter sedan, skrev Wanchai: Vad är detta för bil? Den står ofta parkerad nära där jag bor. Kjolarna vilar på asfalten så har antagligen nån fjädring som höjer den vid start. Sist den stod parkerad där var sidorutorna krossade på höger sida och en stor buckla i varje dörr. Första gången jag sett en saboterad bil i Thailand. Ser ut som någon Honda Accord med extra plast Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Live & Direct från AvenynSkickat från Corona Island manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 Lite senareSkickat från Corona Island manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 .Skickat från Corona Island manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 9, 2020 Dela Inlagd Maj 9, 2020 .Skickat från Corona Island manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 Musse får nytt liv! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: Musse får nytt liv! Intressant när han säger,,it has "no floor". Tvätta han bort det med högtrycket? (såg helt ut) Ibland blir det komiskt när dom snackar. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 On 2020-05-07 at 12:32, skrev andrejsdenruskige: Ser ut som någon Honda Accord med extra plast Kolla hjulen och kjolarna! Ingen vanlig Honda isf! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 11 minuter sedan, skrev Wanchai: Kolla hjulen och kjolarna! Ingen vanlig Honda isf! Plast kan man limma på en cykel om man vill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 @L200 Tjusigt, ny bil med personlig reg.plåt. 👍 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 1 timme sedan, skrev Bibben: @L200 Tjusigt, ny bil med personlig reg.plåt. 👍 Grattis till din nya kärra!😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 22, 2020 Dela Inlagd Maj 22, 2020 20 minuter sedan, skrev audirs2: Grattis till din nya kärra!😉 Exakt hur fick du det till att den är min? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 23, 2020 Dela Inlagd Maj 23, 2020 Inte mycket amazon kvar... https://carsthatnevermadeitetc.tumblr.com/post/618216532559937536/vöx-amazon-2006-1967-a-restomod-volvo-amazon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 Undrar om bruden ingår i köpet?https://www.blocket.se/annons/dalarna/challenger_cab_6_1_hemi/89002375 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 Den här kan ni gissa på istället , klarar ni av motor och årsmodell får ni en gratis fotvandring efter Dalkarlsleden mellan Falun - Bjursås ( det är nog ingen som kollar i fall ni går hela sträckan) 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 2 minuter sedan, skrev Jed: Den här kan ni gissa på istället , klarar ni av motor och årsmodell får ni en gratis fotvandring efter Dalkarlsleden mellan Falun - Bjursås ( det är nog ingen som kollar i fall ni går hela sträckan) 😉 Rekordcupe-64 med 1700 motor blir en vild gissning. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 Vad är detta för bil? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 9 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Rekordcupe-64 med 1700 motor blir en vild gissning. Hmmm. en 65:a och rätt motor dessutom. Dom brukade annars komma till Sverige med Opels 2.6 liters sexcylindriga motor. Så att det var en fyra med 60 hästar va ovanligt, kanske Sverige tog in mest export versioner med den raka 6:an? i Tyskland är det vanligast med 1700 motorn därimot. Fel årtal, men jag är storsint. Bara att börja gå när det passar dig . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 45 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Rekordcupe-64 med 1700 motor blir en vild gissning. Jag tror på Opel Sonett med 6 förgasere!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 (ändrad) 48 minuter sedan, skrev Bibben: Vad är detta för bil? Polestar? Ändrades Maj 26, 2020 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 10 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Polestar? Korrekt, du är bra på bilquiz minsann. En Polestar 1 visade det sig, trodde det var 2:an, men icke. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 1 timme sedan, skrev Bibben: Vad är detta för bil? @stjp8729s laddstopletjyv /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu